Raaka-aineet
| 1 kpl | Sipuli |
| 1 rasia(200g) | tuoreita herkkusieniä |
| 1-2 rkl | voita |
| 1 rkl | vehnäjauhoja |
| 1 dl | liha tai kasvislientä |
| 2 dl | kuohukermaa |
| 75 g | aurajuustoa |
| 1/4 tl | rouhittua mustapippuria |
| 1/2 tl | sokeria |
| 2 rkl | hienonnetua persilijaa |
Ohje
Hienonna sipulit ja sienet.Paista niitä voissa,kunnes sienistä lähtee neste.Lisää vehnäjauhot sekä liemi ja kerma.Kuumenna ja anna kiehua hiljaleen muutaman minuutin.Lisää hienonnettu aura juusto,mausteet ja persilija.Sekoita kunnes juusto on sulanut. sopii paistin pihvien tahi lohifileestä valmistetuihin perhospihvien kanssa.Voi Että kyllä taas maistuu!
Lähetä käyttäjälle yksityisviesti