Raaka-aineet
| 3/4 l | kanttarelleja |
| 1 kpl | Sipuli |
| 30 g | voita |
| 2 rkl | vehnäjauhoja |
| 1 l | lihalientä |
| mustapippuria | |
| 1 rkl | tuoretta kirveliä(1tl kuivattua) |
| 1 kpl | keltuainen |
| 1 dl | kuohukermaa |
Ohje
Hienonna sienet ja sipuli.Hauduta ne voissa pannulla,kunnes neste on haihtunut.Kaada sienet kattilaan ja vehnäjauhot sekä lihaliemi.Anna keiton kihua hiljalleen n. 15min.Mausta keitto.Sekoita keltuainen ja kerma keskenään.Nosta keitto liedeltä ja lisää siihen kerma keltuaiseos hyvin vatkaten.Siinä se eikö olekin helppo ja maukas.
Lähetä käyttäjälle yksityisviesti