Keskustelut
-
1 2
Tuli tarvetta paistin sidontanarulle ja sitähän ei taasen lähikaupassa ollut kuin silikonisena. Muutenkin kun puutuu tuo shoppailugeeni, en jatkanut etsintää, vaan ostin kuuden nyörin paketin vajaaseen 14 euron hintaan. Nyörit on mukavasti ketjutettu ja niitä pystyy jatkamaan/pienentämään tarpeen...
-
0 0
helppo ja nopea
-
1 0
huippuhyvää
-
2 0
välipalaksi kelpaa myös aivan mainiosti. Kun ei jaksa kokata voi vain tehdä tuhdin leivän.
-
2 0
lapset tykkäsi. pitää tehdä uudestaankin..
-
1 0
Hyvää tuli =) pistin aineksista puolet määrästä pois niin tuli 4 pita leipää.
-
2 0
Tein ehkä ekaa kertaa leipää, mut oli todella helppo tehdä ja lopputulos aivan mahtava! Mies ei meinannut uskoa että on vain noista aineksista tehty!
-
1 0
illanvietto näillä eväillä---
-
1 0
Aivan mainiota!
-
0 2
Himoitsetko Starbucksiin?
Keskiviikkona 13.11.2013 se nyt sitten aukeaa, ensimmäinen Starbucks Helsingin keskustaan. Aiemminhan ko. kahvilan myymälä on ollut jo Helsinki-Vantaa-lentoasemalla. Sijainti ja muut yksityiskohdat kerrotaan Iltalehden jutussa: http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013111117711086_ru.shtml Its...
-
1 0
Oon tehnyt tätä varmaan viitisen kertaa yhteensä ja toimii! Ihan yhtä hyvää myös gluteenittomilla jauhoilla, kokeiltu sekin!
-
2 0
Aina yhtä hyvää!!!
-
2 0
Helppo ja herkullinen voileipäkakku.
-
1 1
Näin tuommoisen pullon maustehyllyllä ja pakkohan se oli mukaan ottaa. Onko tosiaan mahdollista, että Kikkoman, soijan suomen parhaimmistoa olisi tehnyt riisikastikkeen ja säästäisi aikaa kokkauksessa? No kyllä ja ei. Totta, tämä on soijakastike, tavallista makeampi sellainen. Tämän takaa m...
-
1 0
Tosi hyviä olivat ja onnistuvat mainiosti :)
-
1 0
nomnom
-
8 2
Joulu lähestyy hitaasti mutta varmasti ja ajattelin jakaa kanssanne jo vuosikausia käyttämäni torttutaikinan ohjeen jonka olen joskus äidiltäni saanut. Tänään on siis ensimmäiset joulutortut tehty ja tällä ohjeella tortuista tulee ihanan maukkaita, ei ollenkaan rasvaisen makuisia mutta silti mehe...
-
3 0
Onnistui hyvin. Maukasta.
-
2 0
Herkullisia ruokia taa suosituimmissa ja päivän reseptikin. Mutta tänään ajattelin kokata tätä.
-
0 14
Sipulin itkettävyys
Hei, tässä Iltalehden jutussa listataan muutamia konsteja, joilla saa estettyä perinteisen silmien vuotamisen sipulia leikatessa http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013110517688522_ru.shtml Olen nämä kyllä itsekin monta kertaa lukenut, mutta aina ne tuppaavat unohtumaan kun kiireessä alkaa kokk...
-
4 0
Helpot,hyvät ja nopeat teeleivät.
-
0 0
Helpot,nopeat ja hyvät teeleivät.
-
2 0
Hyvä siitä tuli. Ohjeetkin kerrassaan selkeät.
-
0 2
Soijahiutaleita?
Apua!! Mitä on soijahiutaleet? Mitä voi käyttää jos ei ole soijahiutaleita?
-
2 0
lisäksi laitoin pari herkkutattia.
-
0 0
perkele
-
1 1
Vapaapäivän kunniaksi kokeilin ekan kerran ikinä ja nyt kakku on jääkaapissa tekeytymässä!
-
0 0
Pohja oli hyvä, mutta kuorrutus repi koko kokonaisuuden. Ohjeenmukainen kuorrutus oli syvältä!
-
0 1
LEIVONTA
Kuinka moni nyky ajan ihmisistä leipoo itse leivät ja muut leivonnaiset joihinkin juhliin itse leivon pari kertaa kuussa tykkään leipomisesta
-
2 1
Ihanaa rapeaa leipää. Syöty tänään tatti-juusto-lihapullien seurana.