Keskustelut
-
0 10
Kotikokki Viinit-osio
Heips! julkaisimme eilen testikäyttöön Kotikokin uuden Viinit-osion, löydätte sen kotikokin päänavigaatiosta tai ao. lijnkin kautta. Viiniosiossa voi etsiä erilaisia Alkon valikoimista löytyviä viinejä eri hakutavoin. Viineille voi antaa kommentteja ja peukkuja sekä omat suosikit voi tallet...
-
2 1
Joulukakun hedelmät pilkottu kostumaan. Kostukkeeksi laitoin tällä kertaa hieman mustaherukkamehua. Saa nähdä mitä tuleman pitää:)
-
3 1
Siis ihanaa ja kiitos "pojat" !!! Huomasin nyt vasta tuon uutuuden sivuille =) VIINIT - aivan loistava juttu - tulee varmasti monelle kotikokille tarpeeseen ;)))
-
0 1
Kokkilokin historianäkymä uusittu: näe kätevästi "almanakasta" mitä olet syönyt ja mitä olet ollut mieltä!
Uusimme kotikokin kokkaushistoria näkymän hieman visuaalisemmaksi ja paremmin toimivaksi; nyt näkymästä näkee kätevästi esimerkiksi mitä ruokaa on milloinkin kokannut ja nopeasti myös omat muistiinpanot siitä. Kokkiloki mahdollistaakin tämän jälkeen hyvin oman makuhistorian tallettamiseen talt...
-
0 0
loljl
-
0 2
Respti Pöytälaatikkoon
Hei, yritän sekä kännykässä että pöytäkoneella saada reseptin Pöytälaatikkoon, mutta aina se on tyhjä. Vaikka painan/lisään reseptin toistamiseen niin tulee teksti kännykässä että "Resepti on jo pöytälaatikossa" ja kun käyn katsomassa niin ei siellä mitään ole, Ihan tyhjyyttä ammottaa sekä koness...
-
0 12
Tärkein joulukoriste!
Vuosien saatossa lasten tekemistä joulukoristeista on tullut rakkaimpia. Itselläni on muutama sellainen tallessa ja ehjänä yli 35 vuoden takaa. On ikkunaan laitettava joulupukki,pahvikoriste, kuultokuva Maria ja Jeesus-lapsi, kynttiläjalka puusta sorvattu, kuusen olkikoristeita. Suurin aarteeni o...
-
0 15
Auttakaa kokkikaverit..!!!!!!!!!!!!!! Olen remppaamassa uutta keittiötäni ja kodinkoneet nyt hakusessa. Tarjouksia kalastelin, mutta kaikki kehuuvat vain myymiään merkkejä. Tällä viikolla pitäisi päättää valitsenko merkeistä; Bosch, Gram, Aeg, Whirlpool, Electrolux, vai Rosenlew ??! ..ja hintahaa...
-
0 5
Flora culinesse laktoositon 500ml
Ostin kyseisen tuotteen ja olen käyttänyt sitä paistamiseen joskus. Nyt voitelin sillä kakkuvuoan pohjan, korppujauhotin ja ei kun uuniin. Kakku nousi komiasti ja paistui kauniiksi. Uunista ulos, hetki odotusta ja kumoaminen.... Kakku oli niin kiinni vuoan pohjassa ettei lähtenyt irti kun lio...
-
0 8
mitä kaikkea meille syötetään?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/lehdet-salmonellalihasta-tehdaan-lihapullia/art-1288431315911.html
-
6 1
Meillä onkin tänään uuni "laulanut" koko päivän... Tuotoksia... aamiaissämpylät... pikkukinkku... karjalanpaisti... pikkuleivät... mokkapalat... Huomenna ei kyllä uunin viisareita käännellä =)
-
7 5
Elämäni ensimmäinen piparimuumitalo-kokeilu ! Ehkä ensi kerralla ei valu kuorrutteet noin paljon...:D
-
0 2
Topik poistettu, koska tuli tuplana
FM
-
0 9
Aterimet Hackman & Co / Sorsakoski (R)
Olen tänä niin perusteellisen harmaana, tuulisena ja sateisena viikonloppuna kahlannut nettiä läpi etsiessäni näiden ruokailuvälineiden suunnittelijaa ja ilmestymisvuotta, sekä sarjan nimeä [URL=http://aijaa.com/003759125289.jpg][IMG]http://i6.aijaa.com/t/00375/9125289.t.jpg[/IMG][/URL] Mut...
-
0 2
Ehdottakaa mitä voisin leipoa tänään kaverini kanssa. En nimittäin keksi mitään!! Help! ;)
-
2 2
Hei olisiko myynnissä kunnon paistokintaita lyhyt ja pitkävartinen ammattilais laatua 0400354524
-
0 3
ainot
onko kokemusta aino- tai reinotossuista, kestävätkö hyvin ulkokäyttöä?
-
0 0
pizza
-
0 0
Kunnon Uunikinnas
Hei nyt olisi tarjolla uunikintaita lyhyt ja pitkävartinen (valmistanut näitä kotimaan leipomoille) lämmönkesto 350-400 c nahkakämmenellä ja toplinki alla ei pala tiedustele lisää ;) anssi.salo@netikka.fi
-
0 12
leipätiinu
Harmaata marraskuunpäivää itse kullekin, Olen innostunut keipomaan ruisleipää juuresta, ja nyt saisin tiinun joka on viime vuotensa viettänyt navatan ylisillä. Kun tiinu ei osaa kertoa miten sitä on kohdeltu taikka onko esim. hiiret ym. tarpeitaan tehneet, ni miten neuvotte sitä käsittelemään ...
-
5 5
Viikonloppuna uskaltauduin viimein vuoden ihmettelyn jälkeen tekemään etanoita valkosipulivoi-aura-yhdistelmällä (kiitos Riitta-Mummolle rautalankaohjeista). Etanoiden kanssa oli tarjolla ciabattaa ja hunajaista fetasalaattia. Menee tekoon vielä uudestaankin, seuraavalla kerralla voisi testailla ...
-
0 0
Olis tarjolla ammattilaisten uunikintaita oikeen nahka kämmenellä lyhyt ja pitkävartinen malli tiedustele lisää anssi.salo@netikka.fi
-
3 0
Pipari-suklaakohokas.
-
1 0
Valkosuklaakakku.
-
2 9
Miten voisin tehdä mustia koristeita täytekakkuun? Vähän niin kuin suklaakoristeet, mutta mustana. Ensin ajattelin, että jokin lakritsakastike voisi olla hyvä, mutta mun piirustustaidot vapaalla kädella on nolla. Tarvis olla siis sellainen, jonka voi tehdä leivinpaperille ja siirtää siitä kakun p...
-
8 5
Hampurilaisia!
Hampuriliaisia! Sain viime yönä vision, että haluan hampurilaisen väliin paistettua sinihomejuustoa. Loppujen lopuksi idea ei ollut kovin hyvä, mutta tulipahan kokeiltua. Jätin ekan purilaisen jälkeen juuston pois, oli aivan liian tuhti viritelmä juuston kanssa. Muuten purilaiset olivat oikein o...
-
0 3
Vegegel - käyttökokemuksia?
Onkos kukaan jo ehtinyt testaamaan Dr. Oetkerin Vegegel - liivatteen korviketta? Kerro miten toimi ja mitä huomasit! Ohjeessa sanotaan että pussin sisältö pitäisi sekoittaa 1dl kylmää vettä ja sitten se neste kiehauttaa. Mietin vaan että voikohan tuo neste olla muuta kuin vettä ja voisikohan d...
-
0 12
KALAN MATKA VEDESTÄ LAUTASELLE.
Eilen ylen uutisissa:Kala pyydetään Atlantilta.Pakastetaan.Viedään esim.Kiinaan.Sulatetaan.Halpa työvoima fileroi ja leikkaa sopiviksi paloiksi.Pakastetaan.Suomalaiset ostaa esim.kalapuikkoina. -MÄ OLEN SANATON!!! Sanokaa te jotain. ps.En halua kenenkään loukkaantuvan tästä! Onhan täällä oh...
-
0 0
Toimii erinomaisesti ainakin broileriversiona, mikä tuli hieman yllätyksenä tällaiselle paatuneelle lihansyöjälle :)
-
0 20
Hyvä etanapannu?
Saatoin kysyä tästä joskus aikoja sitten, mutta en ainakaan enää löydä kysymystäni, joten siispä varmuuden vuoksi uudestaan :) Viime päivinä on taas ollut mielessä, että pitäisi kokeilla ja tehdä etanoita kotona. Tähän liittyen osaako ketään suositella hyviä etanapannuja (vai onko niissä oikea...