Eiköhän se ole niin👍 jatketaan kokkailua, itse en oikein osaa reseptejä tehdä. Arkena syön mitä kaapista löytyy ja niistä erilaisia pastoja/wolkeja/salaatteja yms. Viikonloppuna on kiva testata sitten jotain "oikeaa" ohjetta ja usein se löytyy täältä kotikokista.
Eiköhän annta toisten kuvien olla niinkuin ne on sinne laitettu. Minua ei ainakaan häiritse mikään. Jos on jotain vialla niin eiköhän joku virallisempi taho puutu asiaan. Rsepti on tärkein.
Voi sun kanssasi mannhama. Lukisit reseeptin ensin. Siellä on viittaus Bolo do caco-reseptiin eli bataattileipään, jota usein laitan sopan seuraksi. Valkosipuli-persiljavoita leivän väliin ja vähäksi aikaa uuniin. Maistuu sopan kanssa. Kuvat olivat vaihtaneet paikkaa. Kävin korjaamassa. Hyviä kokkailuja sinulle :)
Tässäkin uus kuva👍 salaattikuva hävinnyt. Mutta hyvä niin. Reseptisi tosiaan ovat kuvoja👍👍👍
Mutta miksi taas tuossa uusimmassa kanakeittoreseptissä on ensimmäisenä kuva jostain pestoleivästä mistä ei ohjeessa puhuta mitään? Toisessa onkin ruisleipää mikä myös ohjeessa🤔 vai onko joku virus iskenyt koneeseen? Tai sabotoiko joku tiliäsi?
Kiitti.
Mutta miksi taas tuossa uusimmassa kanakeittoreseptissä on ensimmäisenä kuva jostain pestoleivästä mistä ei ohjeessa puhuta mitään? Toisessa onkin ruisleipää mikä myös ohjeessa🤔 vai onko joku virus iskenyt koneeseen? Tai sabotoiko joku tiliäsi?