Reseptien uudet ulkonäöt

Taskuvenus
Kävin tuossa katsomassa reseptejä, luulin että on joku muokkausvaihe päällä mutta ei, vissiin on tehty uudistus. Mitä mieltä olette?
Mä en syttynyt, on mun mielestä nyt huonompi ja epäselkeämpi, näin läppäriltä kun katsoin, enkä kyllä lämmennyt kännykälläkään katsottuna. Niin pieni kuvakin ja näemmä osa kuvista vielä menee jotenkin tosi typerästi että näkyy sinistä taustaa.

Miksi näitä uudistuksia tehdään jotka ei oo tarpeellisia, sit taas pyydettyjä uudistuksia ei tehdä, saati viedä vikojen korjauksia loppuun. Kuten tuo ettei omia reseptejä näy, nyt se oli taas mulla päällä, en nähnyt kuin tyyliin ensimmäiset 15 reseptiä kun viimeks katsoin.
Lisäksi ongelma josta oon puhunut, tää kun "syö" mun pääraaka-aineen reseptiä laatiessa, oon siitä purnannut ekan kerran jo vuonna 2018!! Että ei se nyt ihan uus juttu ole.

Niin voisko nyt tämmöiset hoitaa kuntoon ennen reseptiikan ulkonäön uudistusta.... mä vaan ihmettelen? Vaiko onko sillä joku tarkoitus, lisätä muistia/kapasiteettia, helpottaa reseptin laadintaa, mitä?

Aina mää nillitän mutta jonkun kai tarvii?!

9.3.2023

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit