Haaste

Kimmo64
Ei ajallisesti nopein, mutta ehkä nopein valmistettava perheruoka. Heittäkääpä ruuan nimi. (Kaupan valmistavaraa saa käyttää) En halua linkkejä, koska en itsekään niitä laita.

Uuni 200 astetta. Tarveaineet keittiön pöydälle. Tupakille. (Hyi..no käy edes WC:ssä) Uunivuokaan ja uuniin. Valmistus ehkäpä 4 - 6 minuuttia ripeydestä riippuen. Pelkkää huilia toista tuntia, kunnes ruokakello hälyttää.

Anjovislaatikko !

Täällä on niin hiljaista ! Ajattelin tällä teitä herätellä.. :)

15.4.2014

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

kanabira
Itsehän huomasin tämän forumin vasta tänään. Jäsenenäkään en ole kyllä kauaa ollut, mutta olen hyödyntänyt sivua jo kauan.
23.4.2014

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

AIMATO
Täällä olisi kanssakäymistä huomattavasti enemmän JOS olisi yksityisviestit käytössä.
Nyt moni ei JAKSA keskittyä tähän nykyiseen käytäntöön.
En ymmärrä MIKSI se operointi voi kestää niin kauan? Entistä osaa ei ilmeisti voinut jättää jäljelle.
Vanhat kotikokkilaiset jättää tämän foorumin, sääli. No ehkä uusi polvi toimii omalla tavallaan.
16.4.2014

Taskuvenus
Höpshöps mitään lopetteluja kun jatketaan tästä mikä on nopea hyvä arkiruoka ja kukin imee sitä tupakkaansa tai käy vessassa oman aikansa! Ylläpidolla ei todellakaan ole mitään tekemistä keskustelujen kanssa paitsi Heli (menikö nyt oikein) joka myös koittaa omalta osaltaan herätellä keskusteluja mikä on ihan oikein! Muutoin luulen että nämä ns vanhemmat ennen aktiiviset kotikokkilaiset vielä miettivät miten jatkavat täällä ja toivottavasti palaavat viimeistään syksyyn mennessä jolloin yksityisviestitkin taas toimivat :)
Mutta edelleen aiheeseen;
nopeita uuniruokiakin on paljon, ei ole varsinainen ruoka mutta olen suunnattoman ihastunut uunitomaatteihin, kunnon kourallinen kirsikkatomaatteja, päälle öljyä ja mausteita, mietoon lämpiin makustumaan ja toimii ihan minkä kanssa vain! Tosin nyt kun kevät tulee meillä alkaa grillikausi ja jää nuo uuniruoat vähemmälle, syksyllä sitten taas enemmän uuni-ja pataruokia :)
16.4.2014

Kimmo64
Vaihdan puheenaihetta. Olen niin paljon elämässäni saanut paskaa päälleni, enää mitään väliä. Inhoan eniten käärmeitä ja narsisteja. Yksi yhteys on mennyt juuri poikki.
16.4.2014

Kimmo64
Voi FutoMaki ! Tuo tupakkitauko on uuninlämpeämisen takia. Tupakinpoltto voi tilaanteesta riippuen minulla kestää pidempäänkin. Sulla taisi nyt olla oikolukuongelma. Käy katsomassa, mikäli viitsit yhtään ylimääräistä toimenpidettä tehdä. Olet aivan ihana kommenttiesi kanssa, taidan itse lopettaa tähän, vaikka juuri aloitin.
16.4.2014