VALIO:n maito

piia58
Ai, että olenkin pettynyt VALIO:n maitoon, tuohon veteen, minä olen näkövammainen ja ostan heti kymmenen litraa kerralla, kun ostan ja jos vain, kuin usein saankin VALIO:n maitoa melkein tulee itku puseroon, kun tuota vettä kannan kotiin.
MAITOKOLMIO: nmaito maistuu ihanalle, olen kysynyt tätä liikkeistä, ja asiantuntevastikin minulle on vastattu, joo, kun sitä ei olekaan HOMOGENISOITU, siksi se on niin hyvää.

En tiedä miksi niin harvoissa kaupoissa on kassoillakin niin peevelin epähomogenisoituja ihmisiä, että sanovat minulle, että ai, minä en ole tiennyt tuota asiaa, ostan LUOMUmaitoa juuri saman asian takia, ja sehän onkin kalliinpaa, mutta enpä osta enää, vaan tutustun nyt MAITOKOLMIONMAITOON, ja se on PIRKKA, tuotemerkin alla, eli esimerkiksi se sininen pirkka kulutusmaito on maitokolmion alla.

Nyt tänäkin aamuna katkerana taasen, näkövammaisena nieleskelen VALION, sinistä, koska ja kun minulle annettiin sitä, jos näkisin olisin ostanut MAITOKOLMION maitoa, nyt minä ostin taasen toisten vahingosta tuota valion vettä, kiitos.

2.4.2011

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit