Mikä vaivaa Valion maitoa?

piia58
Tuoreessa Maaseudun Tulevaisuudessa kerrottiin miten olivat valinneet hankintarenkaaseensa Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiiriin ruotsalaisen maidon. Ja, perusteluksi, jotta se on eettisesti ja ravintoarvoisesti parempaa kuin Valion maito.

Minä näkövammaisena henkilönä voin sanoa, jotta minulla on erittäin tarkat muut aistit tunto käsissä, kuulo, haju ja MAKU.

Olen täällä palstoilla aikaisemminkin kertonut moittivani Valion maitoa. Ja, että minusta MAITOKOLMION maito on kaikkein parasta, SIIS TODELLA hyvää ja täyteläistä maitoa. Tuo maito on täällä purkeissa lukien alhalla, jotta Toholammen meijeri.

Valion maitoa olen joskus joutunut pakosti ostamaan, sillä Maitokolmion maitoa ei ole esimerkiksi Uusikaarlepyyn liikkeessä mitä käytän.

Aina olen ollut sitten kotona niin pettynyt, koska rakastan hyvää, täyteläistä ja raikasta maitoa.

Valion maidossa moitin sen vesimäistä makua?
Myös Kauhavan kaupungin koulupiireihin on valittu jokin muu maito, kuin Valion. Komiat lehdessä oli ilmeisesti maidontuottajien taholta runsaasti valituksia kunnanvaltuusto-ihmisille siitä, jotta olivat valinneet jonkun muun maidon, kuin Valion. Koska ovat Suomessa suurimpia maidon tuottajia ja heidän pitäjässä valitaan sitten muualta maito.

Mielestäni Valion nyt pitäisi mennä itseensä ja tutkia, jotta missä vika?

11.11.2010

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit