Evääksi metsään

Rokka
Mitä syödä metsäretkellä tai sitten metsätöissä (niin kuin minulla)? Pelkällä kahvilla ja pullalla ei joka päivä jaksa. Ja makkarakin öklöttää!:P

28.11.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

sarakkaasi
Mie kun metsään lähden, niin on kuivattuja tuotteita repussa. Eli oon rinkka selässä. Mutta kuivattuja sieniä, kalkkunajauhelihaa jne.

Joskus aikoja sitten kun miäs oli mettässä koko päivän, siis töissä. Niin sille ruisleivät ja ruokatermariin jotain keittoa ja pari namipalaa jälkkäriksi. Sanos aina, ettei mitään raskasta voi syödä. Mettässä pitää nälkä pysyä loitolla, mutta kylläinen ei saa olla...siis jos tekee töitä.
29.11.2008

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

minna bunce
Rokka:

Mitä syödä metsäretkellä tai sitten metsätöissä (niin kuin minulla)? Pelkällä kahvilla ja pullalla ei joka päivä jaksa. Ja makkarakin öklöttää!:P

No tuohon olisi nyt hyva sulle Cornish pasty resepti...jota en ole vielakaan saanut kirjoitettua :S
eli vahankuin "lihapatapiiras"(tu)
28.11.2008

Korona
Ruiskuorisia piirakoita. Voi tehdä semmoisia puolikuita, ja laittaa sisälle jotain kivaa, lihaa tai kasvista, ohrasuurimot on täyttäviä. Entäs makaronisalaatti? Siihenkään ei aina tarvitse laittaa jotain maitopohjaista kastiketta mikä voisi pilaantua, esimerkiksi tällaiset Sweet & Sour -kastikkeet on myös hyviä.
28.11.2008

Teya
Piirakkaa. Sämpylöitä joihin on leivottu tuorejuustot yms mukaan.
Ja mikäs estää laittamasta vaikka keittoa sinne termariin.
28.11.2008