onko teillä eläimiä, eli maalaiselämää...

metsänvartija
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/240278.html

voi hyvänen aika..... ::o::o::o

18.4.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Mailo
Ihanaa että kissasi palasi Lynx.
16.5.2008

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

Lynx
Minä olen kyllä vähän sitä mieltä että kissa kiintyy paikkaan ei ihmiseen. Mutta minulla ei ikinä kissoihin ole ollut niin läheistä suhdetta. Aina meillä kissa on ollu ja tulee olemaan. Mutta se elää tuossa rinnalla omaa elämää, metsästellen ja uunin päällä loikoillen. Silitän kun se sitä vaatii, mutta en paljoo jouda.
Mukavinta on kun se metsästää ja tule sisälle kun kutsun.
15.5.2008

EevaKV
Loysin mainion torakantappolaakkeen, pienia neliskulmaisia tabletteja joita laitetaan vaatekaappiin, huoneiden nurkkiin, mihin tahansa. Eli nyt ei ole enaa torakoita, labradorinnoutajan hankin viimeistaan kun paasen elakkeelle (:P)
14.5.2008

Fitney
Mun isällä ja hänen avokillaan oli lemmikkinä mökiltä löytölapsena löytämänsä kissa. Oli ressu ollut ilmeisesti pari viikkoa lautakasassa kun muut kissat oli haettu omaan kotiinsa ja tämä oli vahingossa sinne jäänyt. Ja huuti nälkäänsä kun seuraavan kerran mökille menivät.

Jouduimme verkkoon pyydystää rakennusmiesten hanskoin sen pienen kissanpennun kun oli ehtinyt villiintyä. Tai ei ollut tietenkään ikinä ihmistä nähnytkään...

No tästä kissasta tuli aika hauska yksilö. Ei koskaan halunnut ketään muuta ihmistä lähelleen kun isäni ja avokkinsa. Lähti pois jo sitä silitti. Mutta oli hauska kun sille puhui niin aina vastasi, sillai hauskasti käkätti. Ja kun halusi ulkoa sisälle niin hyppäsi terassin ikkunalaudalle ja koputti ikkunaa. Siis oikein useamman kerran kop,kop kop.
Tavallaan tällä kissalla oli aika koiramaiset tavat.

Meillä ei ole mitään eläimiä, minäkin ottaisin mieluumin koiran, ja ison että uskaltaisi lenkkeillä vaikka missä metsissä. Mutta kun siinä on sitten niin kovasti toisaalta kiinni ja kun meidän pojat ei vielä osaa ottaa vastuuta koirasta, eikä ainakaan isosta.
14.5.2008

LauraMaria
Tässä kevennystä keskiviikkoon! :) En oikein keksinyt mihin ketjuun olisi sopinut, joten tähän ehkä parhaiten. ;) p.s. Meillä on eläimiä. ;)

Poliisi: Te ajoitte ylinopeutta!

Nainen: Ohoh, saattoipa olla.

Poliisi: Saanko nähdä ajokortin?

Nainen: Näyttäisin sen mielelläni, mutta minulla ei ole.

Poliisi: Eikö teillä ole ajokorttia?

Nainen: Olen menettänyt sen neljä kertaa rattijuopumuksen takia.

Poliisi: Saanko nähdä auton rekisteriotteen?

Nainen: Valitettavasti ette.

Poliisi: Miksi ei?

Nainen: Olen varastanut auton.

Poliisi: Olette varastanut sen?!

Nainen: Kyllä, ja olen tappanut omistajan ja paloitellut hänet.

Poliisi: Että mitä olette tehnyt?

Nainen: Palaset ovat takakontissa plastiikkapussissa, jos haluatte nähdä?

Poliisi katsoo naista, perääntyy ja soittaa apuvoimia paikalle. Muutaman minuutin kuluttua paikalle tulee
3 poliisiautoa ja ylikonstaapeli lähestyy naisen autoa ase kädessään.

Ylikonstaapeli : Nouskaapa ulos autosta?

Nainen: Onko jotain ongelmia?

Konstaapeli: Kollegani sanoo, että olette varastanut tämän auton ja tappanut omistajan.

Nainen: Mitä, tappanut omistajan?

Konstaapeli: Olkaapa hyvä ja avatkaa takaluukku.

Nainen nousee autosta ja avaa takaluukun, mikä on tyhjä.

Konstaapeli: Onko tämä teidän autonne?

Nainen: Tottakait on, tässä on rekisteriote.

Konstaapeli on hetken hiljaa ja sanoo: Kolleegani sanoo myös, että teillä ei ole ajokorttia?

Nainen kaivaa laukustaan ajokortin ja ojentaa sen poliisille.

Konstaapeli: Minun täytyy sanoa, että tämä on vähän kummallista, kolleegani väittää, että teillä ei ole ajokorttia,
eikä rekisteriotetta ja että olette varastaneet auton ja tappaneet sen omistajan.

Nainen: Ja seuraavaksi hän tietysti sanoo, että olen ajanut vielä ylinopeuttakin???
14.5.2008