Kokkailijoiden harrastukset?
Muitakin harrastuksia löytyy. Kuten nöörien bongailua...tämä sivustohan on näköjään jonkinsortin insinöörivoimin kasailtu=)))
*en ole katkera, mutta kuitenkin....* kun koko suku on täynnä jotain tupsulakkeja ja vielä oma rakaskin ja itse hädintuskin osaan puolittaa reseptin=)))
Joka tapauksessa täällä on mukavaa porukkaa ja sivutkin ihan kivat.
18.4.2007
Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.
Virhe
One fine body…
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
Lukeminen, ristikot ja musiikin kuuntelu kuuluu myoskin valikoimaan. Meilla on hieno CD-soitin, johon mahtuu 300 CD:ta..... joka kolossa on cd......
Viikonloppuisin harrastamme naapurien kauhuksi(:P) "musiikkiterapiaa"......
Siinahan sita puuhastelua onkin ihan riittavasti....
Mä vielä opiskelen. Psykiatrinen sairaanhoitaja musta pitäis tulla. Toki kesätyöt alkaa taas kohta.. oikeestaan viikon päästä. Lomia ei paljon pidellä.
Niin ja mä ainakin oon oikeesti tosi laiska :D
Mun harrastukset on lähinnä just tiskailu ja kokkailu...tietokoneella istuskelu. Fillarit on kans kaikin puolin lahellä sydäntä, eli pyöräilen kun jaksan ja "tuunailen" kun on aikaa. syksyisin on tullu tavaks mennä tanssikurssille. Vielä kun ton miehen sais mukaan...
Kiinnostais kans tietää mitä te immeiset teette työksenne...?
Lisäksi tykkään lukea jännityskirjoja ja psykiatriaa käsitteleviä kirjoja. Vielä ei ole mukavaa urheiluharrastusta löytynyt. Haaveissa kuitenkin olisi ehkäpä jonkun tanssiharrastuksen aloitus.. kesällä ei vaan taida kurssit pyöriä kovinkaan ahkerasti.. Lisäksi tykkään uimisesta. Pitääkin tutustua uuden kaupungin harrastustarjontaan mitä pikimmin. :-)