Kokkaukset
-
2 0
Oikein hyvä perusohje makaronilaatikolle. Minä tein peurajauhelihasta ja oikein maistuvaa oli!
-
2 0
Ei mun uunissa voinut olla yhtään tuntia pidempään, jo tunnin päästä alkoi olla jo hieman liian tumma. Hyvää myös, jos laittaa juustoa päälle!
-
2 0
Eka kerta ikinä kun tein ite kaalipataa. En oo aiemmin uskaltanu kokeilla, ku äidintekemä oli niin hyvää ja ajattelin että en ite osaa. Tällä ohjeella tuli todella hyvä pata! Nam! :)
-
2 0
Helppo, mutta hieman aikaa vievä leipämys.
-
4 4
Update: Nyt koristehahmot ovat valmiit. Olen tyytyväinen lopputulokseen ja oppimiskokemuksena tämä oli oikein toimiva. Tämän litanian perässä on linkki Flickrin kuvasettiin, jossa on enemmän kuvia näistä koristeista, jos kiinnostaa katsoa. http://www.flickr.com/photos/puukilainen/sets/72157633...
-
2 0
Kaasugrillissä, luukku kiinni, alimmalla lämmöllä (n. 225 - 275'C) n. 30min. Kalaan noin 4 pituussuuntaista viiltoa ja täytää ne aurinkokuivatutomaatti-levitteellä (sekä voitelee sillä kalan muuten kevyesti). Päälle ripottelee tuoretta ruohosipulia, sekä sormi-suolaa (tai merisuolaa, tulee vähän ...
-
3 0
Hyvää, tosin lisäsin aromisuolaa annokseeni. Arvosana 7,5/10.
-
1 1
Mmm... tulipa hyvää!! Tänään kaivattiin jotain helppoa ja nopeaa. kylkeen salaattia ja pekoni-tuorejuusto-herkkusieni :)
-
1 0
"Teron" kastetilaisuuteen paistoin tämän piirakan.
-
2 0
Helppo ja kuohkea!
-
2 0
Täänän ruoaksi italianpataa, mutta jauhelihan sijasta kanasuikaleita. Jälkiruoaksi päätin laittaa helmipuuroa ja marjakiisseliä. Ensin kyllä ajattelin kerroskiisseliä, mutta toisaalta helmipuuro/velli ajaa saman asian, kuhan sen joukkoon laittaan sokeria. Pääsee hiukka helpommalla. Muutenkin päiv...
-
3 1
Kohta saan uuniin, ei vaan malttais odottaa. Jotain piti tehdä (meille uudelle) juustolle, joka olikin sen makusta ettei tehny leivän päällä kauppaansa.
-
3 0
Ensinmäistä kertaa lähdin suolaista piirakkaa tekemään. Hyvin onnistui ja on kyllä porukoille maistunut. :D
-
2 0
Ihan kiva ohje mutta ei ollut oikeen minun suun mukainen. Resepti kuulostaa juhlavalta mutta periaatteeessa se on vain kanaa tomaattikastikkeessa. Koin liian tarkat mitat hankaliksi. Varmasti loistavaa sunnuntairuokaa jos ja kun on aikaa hifistellä ja haudutella.
-
3 0
Hyvää tuli tällä ohjeella. Sopivasti rasvaa, ei jääny pellille mitään lillimään. Itsellä tais tulla hieman liikaa jauhoja, kun pinta tuli rosoiseksi paistettaessa, mutta toisaalta rapsakkuus ei haitannut yhtään. Huomasin tossa, että kun mittaan laittaa sen 3,5dl jauhoja ja sitten kopsauttaa mitt...
-
1 0
Työn alle ilmestyi ensin yksi 200 kappaleen macaronleivostilaus ja juuri päättyneellä viikolla toinen samanmoinen. Koulumme uunit ovat aiheuttaneet minulle päänvaivaa ja kohtalaista ketutusta oikeastaan vain macaronpohjien kohdalla, sillä niiden paistossa uunityypillä ja sen asetuksilla on oikeas...
-
5 3
Oletko tehnyt jelly-shotteja? Sitten osaat tehdä myös näitä: Alkoholikyllästetyt nallekarkit. (tai madot) Jellykarkeilla on yksi ominaisuus, joka ei ole kovin monelle tiedossa: ne imee alkoholia kuin sienet. Eli jos laita nallekarkit / madot lasikulhoon ja kaada haluamasi määrä alkoholia makusi ...
-
3 0
Tein Äitienpäiväksi. Tuli hyvää - kiitos reseptistä. Pidin vaan uunissa puolitoista tuntia. Taisi olla liian paksu vuoka.
-
1 0
Helppo juustokakku, kun palasen maistoi niin teki mieli ottaa heti lisää. Perheessä kelpasi kaikille. :)
-
4 0
hyvää kitoss
-
1 0
kaksinkertanen määrä ;) !
-
0 0
Vaniljainen omenapiiras Muutin reseptiä itse ihan vähän,mutta linkistä pääsee alkuperäiseen reseptiin:) En saanut ladattua kuvaa omasta piirastani,kone takkuaa kuvien kanssa.
-
0 0
Tämä oli ihan hiivatin hyvää! Jätin tuon kuorrutteen kokonaan pois sekä mantelit kun en oikein välitä niistä ja tuli niin herkullista ja pehmeää että meinasi koko kakku hävitä samalle iltaa omaan nassuun... :D
-
2 0
Valmistin tilausta varten sydänkuvioituja macaronleivoksia vadelmaganachetäytteellä. Nämä sopisivat ystävänpäivään, hääjuhlaan, nimenantotilaisuuteen tai mihin tahansa, mihin halutaan sydänkuvioituja herkkuja valinnaisella värillä. Vaalea massa olisi hyvä terästää valkoisella värillä, jotta ko...
-
0 0
Aivan mahtavan hyvää!
-
0 0
Nyt on lotta jääkaapissa odottamassa huomista. Rahkasekoitus semmoisenaan jo hyvää!
-
1 0
Tänään aion tehdä nakkikeittoa ja mieleiseni ohjeen löysin haun kautta. Kaveriksi ruutunäkkäriä ja kermajuustoa.
-
1 0
oli hyvää :)
-
1 0
Tämä mutta tuplalihalla.
-
1 0
Hyvää oli vaikka kuivahiiva oli vanhentunutta ja kaardemumma unohtui :D