Kokkaukset
-
2 0
1 Kg Torttutaikinalevyjä 300 g Luumumarmeladi
-
3 10
Meillä on Porsaanpaisti perjantaina kouluissa, vaihtoehtona on Karitsanpaisti, marinoin juuri ca 40kg. Saavat maata nyt muutaman päivän ja keskiviikkona paistan hissukseen. Saavat sitten taas maata paistinliemessä.
-
4 6
Ainesten puolesta todella simppeli resepti. Kaikki ainekset löytyi kotoa ja lisäsin joukkoon vielä tummasuklaarouhetta ja valkosuklaarouhetta. Hieman tarkempia ohjeita olisin kaivannut. Jouduin soittamaan siskolle ja kysymään mm. missä muodossa rasva pitää olla, kun se vaahdotetaan sokerin kanssa...
-
4 2
Jipii tollanen olisi uunissa tulossa nam.
-
6 3
Aineksia voi muutta vapaasti päällysteeseen. Olen 11 ja tein äitini kanssa kakun.
-
5 1
Jauhelihavihanneskeitto on pakkaspäivän helppo ja maukas ruoka. Kaveriksi vain hyvää leipää mieluusti itse tehtyä. Valmista iso satsi kerralla ja pakasta sopiviin annoskokoihin.
-
4 2
Näitä tänään lauantai-illan herkuksi.
-
4 0
Kuhaa eri tavalla, tämä saa nyt hautua uunissa nelisen tuntia... :)
-
9 31
Näistä kahdesta reseptistä tulikin mieleen, että suunnittelemani suuntaa antava vertailu eri broilerituotteiden kohdalla on osittain tekemättä tai ei ole ihan saatettu loppuun. Tarkoituksena on herättää kuluttajia, että huomattavasti halvemmallakin pääsee ja osoittaa valmismarinoitujen tuotteiden...
-
1 0
kinderiä mukaan, hyvää tuli
-
0 0
Jos ottas tänään rennosti ja tekis helpon uunimakkaran
-
3 2
Hyvää oli. Tein nyt ohjeella: 300 g paistijauhelihaa ja 300g jauhettua naudanmaksaa, muuten suht ohjeen mukaan.
-
2 0
Noita leipiä tuli sitten dippailtua tähän. vaikka en sitä varten majoneesia tehnytkään :D
-
0 0
Parin viikon hiilariton käynnissä, jotta saa karistettua häämatkakilot. Ai että tuli hyviä! Ei tartte hiilaritonta noudattaa, että näistä tykkää. Suosittelen kokeilemaan!!
-
1 0
Taikina kohoomassa ja nälkäset pulla hiiret odottaa..
-
2 0
Taikina kohoamista:P
-
1 0
helppo tehdä ja tosi hyvän makuista! mä laitoin viel kastikkeesen sekaan vähän kuivattua timjamia:) oli hyvää, kannattaa kokeilla!:)
-
2 0
Olen kehnonlainen kokkaaja mutta tämä ohje sopi minulle ja lopputulos on joka kerran ollut taattu. Ihan superhyvää. Nyt uskallan tehdä poikani 18 v juhliin ja lisään aurajuustoa hieman sekaan.
-
1 0
enne reenejä evästä
-
8 2
Valmistin kaksi makutestikakkua, sillä halusin kokeilla käytännössä muutaman täytteeni yhteensopivuutta. Olin vielä kätevästi menossa kyläilemään, joten ostin toisen kakuista itselleni kotiin ja toinen päätyi koulutoverin matkaan. Kätevää. Kakut ovat halkaisijaltaan n. 15cm, eli hyvin pieniä. Ma...
-
1 0
Hyvää, uudella lailla maustettua kalaa.
-
0 0
Sateenkaarikakku 10-13 annosta Pohja: 4 munaa 1 1/2 dl sokeria (kokeile myös tummia sokereita) 1 1/2 dl perunajauhoja 2 tl leivinjauhetta Väliin: 200 g boysenmarjahilloa 1 omena raastettuna Pinnalle: 2 dl vispikermaa 2 rkl sokeria 1 tl vaniljasokeria Dr.Oetker pu...
-
6 8
tänään avocadopastaa. Pitäähän minunkin se kokeilla...
-
4 3
Rocky road suklaa 2 levyä fazerin sinistä 100 g vaahtokarkkeja 100 g suolapähkinöitä Sulata suklaa kulhossa, vesihauteessa. Pilko vaahtokarkit ohuiksi siivuiksi ja sekoita pähkinöiden kanssa. Vuoraa uunivuoka tuorekelmulla. Kaada suklaa pähkinöiden ja vaahtokarkkien päälle; sekoita ja l...
-
5 0
Pitkästä aikaa maukasta pitkään haudutettua herkullista karjalanpaistia.
-
4 21
Tilaukseen mansikkakermakakkuja 90 hengelle. Kakut olivat ihan peruskauraa, eli vaalea pohja, hilloa ja kermaa välissä ja pakastemansikoita ja kermavaahtopursotukset pinnassa. Pohjat olivat poikkeuksellisen korkeita, joten leikkasin kolmen levyn sijaan neljään. Mansikat ja kermat päällelaitett...
-
3 0
Tällaista herkkua jos tänään laittelis kun on aika nopeesti tehty
-
5 7
Tuli tehtyä porsaanleikkeitä 12 kpl, filettä oli 1,2 kg ja sitten kananmunat oli loppu paria leikettä vaille...piti paistaa pari ilman leivitystä. Illan aikana, kun jälleen olimme kahdelleen, pähkäilin millähän vielä ruokkisin tuon toisen puoliskon, ettei eksy yöllä jääkaapille ; ) Tuloksena oli,...
-
1 0
Käytin perunan sijaan bataattia jonka pilkoin pieniksi paloiksi ja ennen tarjoilua leikkasin ruohosipulia päälle koristeeksi.
-
4 0
Löysin pakastimesta vielä punaherukoita.