Kokkaukset
-
1 0
mahtava ohje ! isoin plussa miten helposti ohje on muunneltavissa omaan makuun. itse lisäsin ohjeeseen n 2 rkl pikakahvijauhetta, jolloin kakkuun tuli mukava kahvinen vivahde. ehdottomasti paras ohje ilman suklaata !
-
2 0
Kun minulle on lakritsi kuin joillekkin suklaa,,,ja joskus kun lakritsia saan niin on pakko tehdä kaikkea mahdollista hyvää siitä::Lakritsi on herkkua minulle ja siitä muffinsit on minun vaihtoehto muffinsseille...Sitruunamuffinssejahan on kaupassakin mutta ei ainakaan täältä näitä lakumuffinssej...
-
2 0
vad blir det för mat: Villisian spear ribs, lämmin Saksalainen perunasalaatti, halloumisalaatti ja honujameloonia. Marinadi villisian luille: Tuoretta inkiväriä, valkosipulia, puolikas habanerochili, omenasosetta, sojakastiketta, murskattuja korianterin siemeniä, merisuolaa ja mustaapippuria, vii...
-
0 0
Tässä on tämä "vihattu" lammas tehty uuteen uskoon ja on siis niin suussa sulavan hyvää kaalin ja pekonin seassa..KOKEILKAA!! Niin huomaatte mikä ihanuus ja mahdollisuus jokapäiväiseen ruokailuun Lammas on..Ruokailussa kannattaa käyttää kaikki mahdollisuudet,näin saamme kokkailuun ja ruokailukoke...
-
2 5
KORVAPUUSTIT!!!Suomi Kanarialla!!Ystävätär osti uunin!!! Nyt sitten antamaan neuvoja : Miten valmistetaan Korvapuusteja...Siellä on kokoperhe niin rakastunut mun tekemiin korvapuusteihin...Siitä se sitten hänelläkin lähtee leipominen vauhtiin.....Poika on ihan hulluna korvapuustiin.."koska sä tee...
-
3 1
Kokonainen villisian kylkirivi uunissa hauduttamalla. Hieroin merisuolaa, mustaapippuria ja hieman yrttejä pinnalle, esipaistoin padassa. lohkoin yhden sipulin ja kaksi porkkanaa, valkoviiniä, laakerinlejtiä, katajanmarjoja ja pitkän oksan tuoretta rosmariiniä. Katsotaan, katsotaan.
-
0 0
Tein ihanaa suklaa-maapähkinäfudgea ja odottelen täällä kieli pitkälläni sen jähmettymistä. Jenkkilän resepti ja toimii kuin unelma. Ei mitään irtokarkkilaarien hilseilevää ja kokkareista kuppafudgea vaan silkinpehmeää ja maulla täyteen pumpattua namia.
-
2 2
Karitsaa tarjolla..Herkkujen herkkua..Onnistui ja hyvää tuli..
-
1 16
Pääsiäisenä syödään "Lammasta" Meillä on Karitsaa..Valmistus alkoi tänään!!! Huomenna uuniin ja lisäksi valkosipuli perunat ja Raikas salaatti..Ja tietenkin lihanliemeen mahtava kermainen kastike...
-
2 0
Pitkäperjantain lounas :)
-
2 3
Laiskalla päällä tänään, eikä viitsisi olla koko aikaa hellan ja lieden ääressä, joten päätin tehdä asian helpoksi: huomenna lampaanlihaa uuniin ja tänään riisi/kasvis/jauheliha mureke uuniin. helpoksi tekee sen, että tuo rulla sisältää kaiken mitä päivän aikana tarvitaan ruuan puolesta. Siitä sa...
-
3 3
Tein lapsuuteni pääsiäisherkkupiirakkaa saamani ohjeen mukaan ja maku oli aivan kun silloin ennen. Kiitos auttajille!
-
1 0
Pitkänperjantain paisti
-
1 0
Tänään tällaista.
-
1 0
Tämän ohjeen muffinssit olivat mahtavia, kaikkien kannattaa kokeilla!
-
1 0
vad blir det för mat: Eilen laitoin Porsaankyljyksiä Ensin valurautapannulle sitten valurautapataan ja uuniin hautumaan hiljalleen. Kanttarellirisotto ja paljon Parmesanjuustoa, paahdettuja juureksia: 1 rkl oliviiöljyä, 2 tl sojakastiketta, 2 tl balsamicovinäger ja hieman merisuolaa ja mustapippu...
-
0 0
Miten hyvää leipää..syön ihan huvikseni..munavoita päälle, muuta ei tarvitse..Mums!!
-
0 0
Nyt laitoin hapanleipätaikinan nousemaan Hera-pohjaisen..käntty hapanleipää oli pakkasessa..jonkun kokkikaverin ohjeen mukaan.mutta kun en vielä silloin ollut täällä mukana kotikokkina niin jäi merkkaamatta kokkinimi muistiin..ainoan vaihdon tein laitoin taikinan nousemaan jääkaappiin yöksi ja aa...
-
0 4
Minä penninvenyttäjänä sanoisin::älä heitä mitään kasviksia pois keitä ne kasvis/lihaliemessä kypsiksi ja soseuta sauvavatkaimella soseeksi..käytä kastikkeisiin ja tee soseeseen ihania edullisia keittoja..käytä jopa vähän ryppyset kasvikset joko kuorien tai paahtaen ne soseeseen..Missä "normaali"...
-
1 0
Sovelsin tätä reseptiä ja tästä tuli tosi maistuva pohja. Jäi tosi meheväksi vaikka tein ohuen pohjan.
-
1 0
Ihana rahkajälkiruoka hedelmillä..parempaa kuin jäätelö... 4 Rahkaa joka makuun Tekijä: JHawx Kotitekoinen rahka Tekijä: AIMATO
-
0 0
Ihana Hedelmä Rahkajälkiruoka..Parempaa kuin jäätelö...Kopio::.4 Rahkaa joka makuun Tekijä: JHawx... Kotitekoinen rahka Tekijä: AIMATO
-
2 1
Pääsiäismunat Värjäättekö munia, valmistatteko suklaamunia? Vinkki tälle pääsiäiselle: Ilmapallon päällä saa valmistettua kotikonstein edullisesti suuria suklaamunia :)
-
1 1
Menin ja homeloin ostoksissani vain 250 g paistijauhelihaa. No, meille kahdelle se ei riitä! Mitä siihen voisi laittaa lisukkeeksi; ajattelin laittaa kasviksia (porkkanaa, selleriä, palstenakkaa). Itse laittaisin vielä chlimaustettua tomaattikastiketta, mutta kun mieheni siitä pidä - tai voiskoos...
-
1 0
Kun tulee sesonki kesäkurpitsaan,,Käyta,,se on todella monipuolinen kasvis.ja halpaa,hyvää::.leivontaan,>paistoksiin,>soseena,>lisukkeina..mahdollisuuksia on satoja..Meillä tällä hetkellä maksaa 0.50-0.80€/kg..Sesonki vihanneksia kannattaa käyttää ja säilöä.....
-
3 0
Omia reseptejä harvoin uskaltaa kehua, joten huudanpa tämän tmk:n banaanikakkusen perään: HERKULLISTA! Vihaan ylikypsiä banaaneja, enkä ole koskaan pitänyt mistään banaanin ja suklaan yhdistelmästä ennen, mutta tämä vie kielen mennessään (:
-
1 1
Tuli tässä mieleen pääsiäisenä tehdä pieni reseptikokeilu: suklaapäällysteisiä, vadelmatäytteisiä tuulihattuja... saas nähdä kuinka onnistuu. idea tuli Gourmet ranch- facebook peliä pelaillessa.
-
2 0
ja salmiakkikakkua
-
1 0
katsokaa mun tekemiä suklaapallosia
-
1 0
Keitin suklaakiisseliä. Kaipasin makeaa herkkua ja ainekset sattuivat löytymään kotoa valmiina, joten päätös oli helppo tehdä. :) Nappasin samaan syssyyn kuvan kiisselistä lisättäväksi reseptin yhteyteen.