Ihanmuuta
-
0 12
synttäri vinkkejä
mis vois jerjestää 11v pojan synttärit kesällä? otan ehdotuksia vastaan
-
0 5
arvostele mun illallinen
Jos suomeen tulisi kyseinen ohjelma, kuka teistä haluaisi osallistua ja mitä tekisitte ruuaksi?
-
0 0
Piristystä
http://www.youtube.com/watch?v=bU1eglhU6cA :)o
-
0 12
turkkilainen jugurtti
huomasitteko uutisen siitä että turkkilaisen jugurtin äijä onkin kreikkalainen ja aikoo haastaa ingmannin kun käyttää hänen kuvaansa ilman lupaa!!:o(:D
-
0 11
Minua ottaa päähän
Ottaako Sinua joku päähän tämä ei ole mikään riidan hakukeskus fvaan jotain aivan muuta. Miksi jotkut täällä ottaa päähän. Turha ilkeily? Itse olen ainakin kokenut sellaista täällä, että lenttää kuin sääperhonen¤ paikalle sellainen ihminen jonka kanssa ei ole edes ollut edes ytteyksissä kun ...
-
0 4
Vituttaako?
Moni asia minua, mikä sinua?
-
0 3
Varttaminen
Hyvää alkavaa kevättä! Sellaista minulla, että onko täällä sellaisia kasvirakkaita kokkeja, jotka olisivat varttaneet oksia juurelliseen kasviin. Eilen miehen kanssa ekakertaa yritimme varttaa minun punakaneliin, siis omppupuuhun naapurilta saamiamme vanhan hienoaromisen omenapuun viimevuotisis...
-
0 30
Mitä et syö?
Minä en syö paprikaa.:(
-
0 14
Mitä et syö?
Minä en syö paprikaa! :(
-
0 7
Digikuvat kehitteille
Siitä on itselläni jo jokunen vuosi aikaa, kun olen edellisen kerran laittanut digikuvia kehitteille. Nyt on arkistojen kätköistä löytynyt sellaisia kuvia uusimpien otosten lisäksi, että on kerrassaan pakko saada kuvat paremmin hypisteltävään ja esille pantavaan muotoon! Valinnan varaa tuntuu rii...
-
0 7
Kokemuksia esimies työstä?
Itse ylennyksen "pikku pomoksi" saaneena kysyn teiltä kotikokkilaiset, onko kenelläkään kokemusta jonkin sortin esimies työstä? Kuulisin mielelläni teiltä asiaan liittyvistä tuntemuksista :-)
-
0 2
Mikä ottaa päähn?
TV mainokset.
-
0 0
Huomio!
Sanonpahan tässä, kun on niin hyvä tilaisuus, että nyt on sellaista ilmaantunut, kun aukaisee omasta sähköpostista Facebook`:sta tulleen viestin tulee sellainen määrä viruksia, jotta voi unohtaa koko tietokoneen. Älkää menkö aukaisemaan niitä. Kuin tuurin kauppaa etten ole mennyt aukaisemaan. ...
-
0 7
Åland!
Se on Suomi! Ja ei ooooo mikän EU! Sinne 0n moni suomalinen muutanut
-
0 35
Mitä aikakaus yms. lehtiä tulee kotiisi?
Meille:Meidän perhe,Kotivinkki,Sanomalehti Ilkka ja paikallislehti.
-
0 1
Maito
Mikä on paras maito sinun mielästäsi?
-
0 5
Sohvan puhdistus vaahdolla?
Velipoika puhui että on olemassa jotain vaahtoa millä saisi sohvan puhtaaksi, oli kuulemma lähtenyt koiranpökäle autonpenkistäkin. Ei tiennyt mitä se vaahto oli eikä mistä se oli peräisin. Minulla on tuollainen vaaleanruskea kankainen vuodesohva, jossa on istuintyynyissä pari tummempaa läikkää. ...
-
0 31
Kuljetusliikkeiden lakko
Hävetköön keskusliikkeet, kun aina kuljetusliikkeiden nimeen nappaavat yhä suuremman osuuden myyntivoitostaan! Kyllä me pärjäämme, emme kuljetusliikkeitä vastaan siis, vaan siltikin kyllä pärjäämme! Keitämme lapsillemme, lapsenlapsillemme niistä "männeen vuosien marjoista mehuja", eivätkä j...
-
0 25
Suomen Laki
On tosiaan jotain vikaa tässä yhteiskunnassa. Viime yönä olin etsintäpartiossa mikana. 14 vuotias tyttö oli kadonnut ja viimeisin tieto oli, että lähtenyt kahden aikuisen mukaan. Tyttö löytyy kuin ihmeen kaupalla miehen asunnosta ennen yhtätoista illalla. Humalassa ja epäillään hyväksikäyt...
-
0 6
Mihin amerikkalaiset laittavat kengät yöksi?
Ainakin amerikkalaisten elokuvien mukaan ihmiset hiisaavat sisälläkin kengät jalassa siellä. Mutta pakkohan ne on ainakin peseytymisen ja nukkumisen ajaksi ottaa jalasta. Mihin ne pistävät kenkänsä? Toisekseen, onko siellä lattiat yhtenään ravassa, kun ulkoa lompsitaan sisälle kengät jalassa?...
-
0 1
Urheilukalastus, tappaa elaakseen vai elaa tappaakseen?
Meilla Australiassa on kalastusohjelmia, joissa isot miehet isoilla baateillaan kalastaa isoja kaloja, sitten esittelevat niita ylpeana ja suutelevat ja paastavat takaisin! Mita ihmeen jarkea siina on, kiusata kaloja ja repia suupielet rikki ja sitten vammaisena laittaa takaisin? Onko nain Su...
-
0 12
Kete-parka, väärinymmärretty sankari
Arvasin tämän: ei Suomen kansa ymmärtänyt Keten herkkää sielua vaan näki vain ulkokuoren... :( Tottahan Marja on ihana, mutta. Hänenlaisiaan on nähty jo aika lailla... Kete on ainutlaatuinen!!!! Mutta onneksi Marja tarjoaa Ketelle Lohtutorttuaan! Hieno ele.
-
0 0
Raisa Vilen!!
Hei, sain tällasen pyynnön jenkeistä. Hän etsii vaihto-oppilasta joka on joskus ollut siellä. Ei tiedä missä Raisa asuu, mutta haluaisi häneen yhteyden. Joten jos Raisa näkee tämän, niin laitakko vaikka mulle yksäriä!!
-
0 16
Kiekkoleijonat Vancouverissa!
Täällä jo innolla odotan iltaa ja Suomen peliä! Tarjolla nachoja, kylkeen salsaa ja cuacamolea sekä kyytipojaksi kylmää kolaa :) Tsemppiä Suomi, tuokaahan meille sitä vihdoin se olympiakulta!!!
-
0 0
Kepposet?
Onkos täällä itsestään yhtään Eemeli-piirteitä omaavia? Sais tehdä synninpäästön pienistä ja vähän isommistakin hauskoista - tai ilkeistä kepposistaan. Mulla muistuu mieleen edesmenneen miehen aikaan aika monta suorastaan ilkeää kepposta! Asuimme hänen kaksiossaan aluksi. Tämä oli hänen ty...
-
0 0
Porokisat Luostolla 26.-28.2.2010
Onkos kokkilaisita ketään parhaillaan Luostolla lustin pidossa? Tulevana vloppuna eli 26-28.2 on siellä huippu komeat porokisat ja kaikenkattavat pororiehat. Ohjelmaa mahoton, kisoja kaikenikäisille ja hyvää syötävää. Käykäähän katsomassa ja nauttimassa. Siellä voitte tavata myös mainiot Lapin ...
-
0 16
Sisustus
Minua niin kiinostais, että mitä pieniäkin sisustus-puuhailuja kotikokeilla. En tiedä onko huono aihe. Mutta vain kiinostais ne pienetkin millä saatte iloa siihen "pesäänne. Kai että vois harkita, sopisko toi mulle tai jotain inspiksiä tulis esiin. Itse hommasin noiden uusien keittiökaappien ...
-
0 9
Koska viimeksi mokasit ja miten?
(:P)Mokiahan sattuu aina joskus, toisinaan useinkin, ja ihmisiä jotka eivät mielestään mokaa koskaan. Minä en ainakaan kuulu näihin jälkimmäisiin. No, jos aloitan, sillä näitä on paljon, mutta tämä viimeinen, joka vähän harmittaa: Olin hammaslääkärissä, ihan tutulla ja tuttu on hoitsulikin...
-
0 1
Vinkkejä:)
Mulla on tulos köksäs sellanen, juttu mis pitää suunnitelle ateria omalle pöytäryhmälle. Avuks saa pyytää yhen ihmisen siitä pöytäryhmäs. Mutta en tiiä mitä tekisin, joten olis kiva, jos antaisitte jotain ideoita!
-
0 8
Yhteisvastuukeräys!
Valtakunnallinen yhteisvastuukeräys alkoi tänään. Rahaa kerätään kirkon toimesta Haitin lapsille ja saman aikaisesti oman maan vähävaraisille lapsiperheille. Mitäs mieltä olette kohteista? Onkos mielestänne asiallista laittaa samaan keräykseen Haitin kaikkensa menettäneet lapset ja meidän vahäv...