Sisustus

piia58
Minua niin kiinostais, että mitä pieniäkin sisustus-puuhailuja kotikokeilla.
En tiedä onko huono aihe. Mutta vain kiinostais ne pienetkin millä saatte iloa siihen "pesäänne. Kai että vois harkita, sopisko toi mulle tai jotain inspiksiä tulis esiin.

Itse hommasin noiden uusien keittiökaappien yhteydessä Anttilasta sellaisen pallolamppu-kierteen muutaman s:n ja P:n jälkeen se meni paikalleem. uuden harmaa-mustan maton, jossa on ikäänkuin liuskekivi aihetta sekä pöydälle marmori-kuvioisen harmaan liinan. Nämä sopi kivasti keskenään ja tilasin Jotexilta ikkunoihin tummansinisen paksuhkosta kankaasta lyhyen verhon, Denim-rengaskapan. Olen näihin rengas-kiinnitteisiin verhoihin nyt ihastunut.
Makuuhuoneeseen itämaisen sängynpeitteen (viininpunainen, konekirjotuin kukin, koristetyynyineen ja jänskän punertavat, ohuet tosipitkät verhot, joissa valoverhona vaalea verho, samanlaisella selkeällä "kukkaköynnös"-pitsikuviolla, Anttila. Ja lattialle sinne HoppyHallin matto, pitkällä paksulla nukalla, "Paju". Siis kiva on "sisustaa" eikä välttämättä tarvitse olla kallista, kunhan on oman maun mukaista, missä viihtyy.

Eli oletko tehnyt jotain viihtyvyyden lisäämiseksi, (pientäkin.)? Ja miksi päädyit siihen, mikä viehätti?
Tai mistä haaveilet, itse haaveilen keltaisesta sohvakalusteesta ja oranssisesta olohuoneen sisustuksesta. Varmaan kuulostaa aika pöljältä.(:P)Mutta en vielä raaski, kun entinenkin on ihan hyvä.
Entä, oletko havainnut tilaamissasi tuotteissa "tuotevirheitä", minä olen tänä halpatuonnin aikakautena, kaikkia ei viitsi edes palauttaakaan. Kerron sitten tuonnempana!
Jos haluaisi saada jotain sisustusvinkkejä, niin joskus pettyy, ostin Kotivinkki lehden, en ole sitä oikein usein ostanut, mutta siis, mielestäni turhempaa lehteä ei ole, ainakaan siihen tarkoitukseen, tietenkin makuasia.

20.2.2010

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit