Ihanmuuta
-
0 29
Miten hurmataan? :-)
:-)Laitetaan ketju uudenvuoden kunniaksi. Miten "hurmartaan" mies/vaimo/lapset/isovanhemmat/ystävät ym. (Vinks, vinks.) P.s tavalla tai toisella, kaikki konstit käyttöön.
-
0 21
Loppiaisen perinteet?
Meille kuluu loppiaisena kuusen purku perinteenä jo kauan. Koko sakki on paikalla ja kuusi puretaan hartaudella ja samalla katsotaan koristeiden kunto ym. Sitten kuusi(siis aito) pilkotaan ja sillä lämmitetään sauna loppiaisiltana. Lapsena kuusen purku oli parasta kun sai syödä karkit ja piparit...
-
0 14
Saiko joulunaika sinut "avokätiseksi"?
Hämmästyin, kun huomasin vasta nyt tehneeni pieniä rahalahjoituksia joulumielellä vähän joka suuntaan. Tässä tärkeimmät: Suurin oli Pete Pelastushelikopterille, muut esim. Sotavereraanit, Näkövammaiset ja heidän opaskoiriensa koulutus, Invalidit, koululaisten, kirkon ja urheiluseurojen keräyk...
-
0 24
Onko sinut tunnistettu?
Kävin kaupassa, ihmiset puhuivat kotikokista! Lomittaja totesi pöytään tullessa:"Mitähän se kotikokki tänään on saanut aikaiseksi". Sattumaa, vai ei? :S
-
0 13
Mainoksille kyytiä ...
Oletteko tutustuneet ? Pitäisi toimia ... http://www.mozilla.fi/wiki/Adblock_Plus
-
0 40
Paras joululahja
Siellä täällä on puhuttu uusista pannuista ja vatkaimista, mutta nyt ei lahopää siis minä löydä niitä keskusteluja. Sorry. Siis, mikä oli paras joululahjasi? Paitsi, että oli ihanaa olla perheen kanssa joulunvietossa sain kaksi ylläriä eli uuden kännykän, joka on ainut puhelimeni sekä viikon ...
-
0 43
ENS
Tää on koukuttanut mut ihan täysin:) Onko muilla kokemuksia? http://www.yle.fi/media/asxgen.php?file=kotimaa/radiosuomi/entistennuorten1_lo.wmv Tänään taas...ja vaikka tähän ulkona keittiöstä topikkiin laitoinkin, niin itseasiassa meillä keittiössä tätä kyllä kuunnellaan:)
-
0 23
Ähky !!
Ihmisen lapsen ei pitäisi riehaantua ruokaan niin, että olotila on nyt ähky. Puoli vuotta vähähiilarisella on tehnyt tehtävänsä, mahalaukku pienentynyt ja hiilarihumala unohdettu. Karmea todellisuus iski eilen illalla, elimistö teki täyden topin, ei vedä, ei sulata eikä poista. Mikä avuksi, tyh...
-
0 31
Satuja ja tarinoita
http://www.youtube.com/watch?v=x9w6DoiaUxE Hups, off topiciinhan tämä piti mennä. [url=http://www.mysmiley.net/free-fighting-smileys.php][img]http://img3.mysmiley.net/imgs/smile/happy/happy0004.gif[/img][/url]
-
0 8
Onko pukki käynyt?
Serkkumies sanoi niin hauskasti, että kopteri pyörähti ohitte vaan? Noh`, noihan onkin vain vanhojapoikia.
-
0 23
Yksinäinen, ootko?
Toivotan kaikille "yksinäisille", kotikokkilaisille Hyvää Joulua, oon minäkin ollut joskus kovin yksinäinen, nyt sain tänä jouluna puolison, osaan kunniottaa toista, elämän "kumppania", joskus kuitenkin on hyvä ollut olla yksin!
-
0 8
Linnun Joulu
Hei, täällä piia, oottako ruokkineet lintuja! Me ollaan, lyhde, talipalloja, rasvaa, kyllä ne istuu ikkunalaudalla, minä kuulen, kun ne siellä touhuaa, ja tervehtii!
-
0 13
Joululahja.!
Menkää luovuttamaan verta! Itsekin meen huomenna. Äile sairastaa syöpää ja saa veritankkausta, kun veriarvot on huonot. Meillä ihan sama veriryhmä ja ättee tietää lahjansa! Auttakaa te muutkin muita!
-
0 1
Joulun toivotus
Joulu kuulostaa kulkuselta. Joulu tuntuu pumpulilta. Joulu maistuu piparilta tai namuselta tai mantelilta. Joulu näyttää tähtöseltä. Joulu näyttää kynttilältä. Joulu tuoksuu vihreältä tai punaiselta tai ruskealta. Sillä joulukuusi on vihreä ja kuusen oksan kätkössä on piparipo...
-
0 9
Kilpailu
http://www.tiesydameen.fi/kotikokki
-
0 0
WEKE-KATISKA ONKO KOKEMUSTA?
-Olen kalastanut wekellä elokuusta lähtien huonolla menestyksellä. -Onko muilla kokemusta?
-
0 22
Ystäväkokki (mielipide kysely).
Mitä mieltä olet? Minä ajattelen näin: en oikein mielelläni listaa ystäväkseni henkilöpersoonia täältä, joista on tullut kokkikaveripyyntö, ja ei kerro mitään itsestään. Ei ainoatakaan reseptiä, ei kerro mistäpäin on. Ei kerro ikää, ei sukupuolta, ei vastaa siis. Onko epäystävällistä poista...
-
0 36
JOULURAUHA
Toivotan tänne kotikokin keskusteluun Joulurauhaa! Itse yritän sitä myös vaalia :-) Rokka
-
0 18
digi digi
Makuuhuoneeseen pitäisi nyt ostaa telkkari. Haluan TV:n ja mahdollisuuden tallentaa toista kanavaa. Kaikki tv ovat jo kuitenki digitv:tä. Ostanko silti tallentavan digiboxin.. Pakko kai se on.. ei kait se muuten onnistu?? Ärsyttää suunnattomasti. Ennen kytki vhs ja pystyi nauhottaa. Nyt pitää...
-
0 39
Rigoletto
Verdin ooppera ja liput tänään klo. 19:00. Kiitos Tainan,... jolla on Kattila kontollaan... FutoMaki
-
0 17
Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Kaikille!:-) Aura
-
0 8
Joululoma
Moi. Kysyisin miten aiotte viettää joulu loman? Aioitteko kenties perheen kesken vaiko sukulaisille viettämään joulua?
-
0 11
Kulinaristisiä taipumuksia:ko
Monta kertaa olen miettinyt,millainen on tosi kulinaristi(:P).Itse aikoinaa "muailmo"kierressellessä ja katsellessa miten ja mistä aineista paikalliset kokit taikoivat hyvän näköisiä annoksia.Arabimaissa ja Iisrailissa ruokailin aina kun oli mahdollista ns.katukeittiöissä,missä tehtiin paljon par...
-
0 7
Mennään hiljaa markkinoille
kun aamu sarastaa.... Tänään niitä Lahden Joulumarkkinoita! Pakolliset ostot ovat markkinarinkelit lapsille ja Mynttisen piirakat! Taikinatiinua etsin itselle juulilahjaksi, kun oon niin kovin kyllästynyt tohon ruisleipäjuuren pakastamiseen ja taikina-astian pesuun. On muuten sen sellasta k...
-
0 60
Jatkot
Täällä taas! :)o
-
0 119
Joulun odotuksen pikku perinteitä?
Mitäs te touhuatte joulua odotellessanne? Meillä on tällanen ny ainakin muodostonu perinteeksi. Joka päivä laitetaan kakkumuottiin vesi ja pakkaseen. Aloitetaan siis 1. adventtina. Ja niin sitte 1. joulukuuta nostetaan jäälyhty ulos ja sytytetään tuikku kun on pimeää. Ja samantien uusi lyhty j...
-
0 20
Joulukortit
:-) Laitatteko kortteja ystäville ja sukulaislle vielä? Teettekö itse vai ostokortitko on mielessä? Itselläni näyttää ikävä kyllä joka vuosi kortit vähentyvä jostain syystä. Laitan kyllä muutaman vielä! Ostan kaupasta kortit.:-)
-
0 67
Mitä toivot joululahjaksi ITSELLESI?
Toivon karaokelaite:D:D:D!!!
-
0 7
Ensimmäinen Adventti ja Hoosianna!
Kuuluuko kenellekään joulun ajan perinteisiin mennä ensimmäisenä adventtina kirkkoon kuuntelemaan ja laulamaan Hoosiannaa? Minulle se kuuluu jo lapsuudesta asti ja siitä perinteestä en halua luopua. Sitten kirkonmenojen jälkeen kotiin ja halkokynttilään yksi kynttilä. Seuraavana pyhänä toinen j...
-
0 2
Veropörssi
Miksiköhän näitä tietoja julkaistaan?:S Tulee vaan pahalle päälle, kun huomaa ettei samasta työstä makseta samaa palkkaa! :( Lisäksi toiset voivat nostaa tulonsa pääomatulona, josta ei veroja paljoa maksella! (td) EU:n maataloustuetkin siellä nykyään näkyvät,:X onneksi ei kansalliset tuet!:D...