Ihanmuuta
-
0 8
Mistä paellapannu puutarhajuhliin??
Hei,tietääkö kukaan mistä voisin ostaa/kuka tekee omaksi suuren paellapannun puutarhajuhliin (omlla polttimolla)??
-
0 3
Ruoka-aiheisia kilpailuja
Amarula-likööristä jälkiruokia ja leivonnaisia: http://www.maku.fi/amarula/
-
0 23
Puhelin liittymien kilpailuttaminen
Katselin tässä teille pakettia ja tällaisen havaitsin seuraavan parhaaksi: Liittymä 1: 800min./50sms - 34,80/kk Liittymä 2: 100min./100sms - 11,80/kk Liittymä 3: 200min./50sms - 17,80/kk Liittymä 4: 50min./50sms - 7,80/kk Liittymät yhteensä: 72,20/kk pakettien ylimenevät puhelut 0,...
-
0 10
Tallinnasta
En löytänyt sitä vanhaa ketjua, jossa oli puhetta siitä, mitä tuoda Tallinnasta... Huomenna piipahdan siellä, joten olisiko viime hetken vinkkejä? Mitä ruokaa ostatte sieltä, jos ostatte? Yksi savujuusto on mun lemppari (en nyt muista nimeä, mutta muistan, kun näen...) Majoneesia monet kehuva...
-
0 8
Joulukortit.
Lähetättekö joulukortin postissa, vai sähköisenä?. Itse olen joulukorttien lähettäjä
-
0 151
Jouluvalot..... valosaastetta???
Nyt ne ovat taas tulleet lähes joka talon pihaan. Olen aivan allerginen niille..eikö mikään laki kiellä niitä? En tiedä mitään karmeampaa kuin valoletku parvekkeen kaiteen ympärillä ja se vilkkuu ja vaihtaa väriä 10 sekunnin välein. Kaikki sateenkaaren värit vuorotellen. Se näkyy kilometrie...
-
0 6
Tää lähti nyt!
Eli viettämään mukavaa lauantaita miähen ja kahden lapsen kanssa. Voipi olla, ettei loppu vuodesta enää kerkeä muutenkaan kotikokkeilla. KIIRE,KIIRE,KIIRE. Kurkkailen kyllä väillä tänne. Ja onhan miulla vielä kesälomaa joulukuun eka viikko! Virtuaalissa koitan olla mukana sillon 2. päivä. S...
-
0 31
Lastenlapset!
Olemme nyt saaneet nauttia omista lastenlapsistamme muutaman päivän ja onpa ollut ihanaa ja kasvattavaa. Yhden tyttäremme kaksoset kohta 6v ovat olleet luonamme ja olemme nauttineet heistä koko sydämellä. he tulivat lentäen kahdestaan ja se on ollut todella upea kokemus. Lapset ovat aivan erilai...
-
0 1
sauvasekoitin
nyt olisi siis metsästyksessä sauvasekoitin en viitsi uutena ostaa kun tarvitaan nytten joulun aikaan sitä ihmisten ruokiin ja sen jälkeen se siirtyy koiramme kasvissoseiden tekoon ja ne siis sisältävät naudan vatsalaukkua ymm... niin en enää käytä omiin ruokiimme sitä:) pistäkää ihmeessä yksityi...
-
0 73
Hirvipeijaiset
Kävin tänään syömässä hirvisoppaa peijaisissa. Onko muilla paikkakunnilla vastaavia pippaloita? [url=http://www.mysmiley.net/free-mad-smileys.php][img]http://img2.mysmiley.net/imgs/smile/happy/happy0037.gif[/img][/url]
-
0 29
Missä "loukussa" olette.
Minä olen kahden puhelimen loukussa. Kokoajan pitää ihmetellä, missä soi, ja kuka soittaa.8-)
-
0 15
Lengrad cowboys?
Onko kotikokeista ketään menossa kattoon/kuuntelemaan Ideaparkkiin? Mie oon, kun ovat kotokaupungistani kotoisin.
-
0 25
20.11 Lastenoikeuksien päivä
Järjestän silloin kokouksen johon on kutsuttu Mannerheimin lastensuojeluliitto, eri kylien kyläyhdistyksen johtoa ja OAJ:n paikallisosasto. Jos saatais yhteinen lausunto lasten oikeudesta laadukkaaseen perusopetukseen.
-
0 15
Apua pyykkiongelmaan?
Moikka kaikki Kotikokkilaiset! Pesin vahingossa ihanan kauniin kiiltävänmustan silkkitoppini koneessa, ja siitä hävisi kiilto! Tulisiko kellekään mitään mieleen, miten sen silkinhohdon saisi takaisin? Vai onko peli menetetty ja ainoa kohtaloni lähteä Italiaan ostamaan uusi samanlainen? :) Kiit...
-
0 16
Nenäpäivä.
Tulevana perjantaina on virallinen Nenäpäivä jotenka jokaineen saa vapaasti hassutella hyvän asian puolesta!Eli antmalla muutaman euron tai ostamalla R:ltä.nenän Vähäosaisille ja soretuille sodan runtelimille Lapsille sierra leoneen.Minä olen jo ostanut nenän ja meinaan hasutella menemällä lähika...
-
0 67
Idols...
....varmaan joku katsoo?? Ketäs toivotte/veikkaatte voittajaksi? Minä pidän peukkuja kahdelle. Anna-Kaisa ja Anna (tu) Hienot esitykset tänään :)
-
0 56
Myrkkyä kainaloon?
Tässä http://kemikaalicocktail.blogspot.com/2008/01/alumiini-kainaloon.html Noora Vanhasen blogissa: Alumiinia kainaloon. Ja http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1525
-
0 26
Isienpäivä!
Oikein paljon Onnea kaikille suomen Isille Isienpäivän johdosta.Jotka arvostavat vaimonsa tai itsensä valmistamaa maittavaa ruokaa.
-
0 27
Sähkön hinta?
Olen hiukan ymmällä tässä koska Turku Energia lähetti kirjeen uudesta sähkösopimuksesta jossa meillä olisi hintaturva. Eli sopimuksen mukaan päiväenergia olisi 7,55 senttiä/kilowattitunti ja yöenergia 6,75 snt/kwh. Sopimus olisi voimassa kaksi vuotta. Nyt maksamme päiväenergiasta 5,90 ja y...
-
0 5
munalikööri
Siilit koomaan munalikööristä 28.10.2008 12:43 Munalikööripullon lipittäneet siiliveljekset ovat jo toipumassa ja pääsevät pian takaisin luontoon. Saksalaisen Bild-lehden mukaan Mecklenburg-Vorpommernissa sattui viikonloppuna erikoinen tapaus. 40-vuotias Simone Zeitschel oli unohtan...
-
0 114
Adressi: Häkkikanalat kieltoon
http://www.adressit.com/hakkikanala Käykää edes kattoon. Minä allekirjoitin
-
0 26
Obama
ONNEKSI OLKOON! (tu) Parasta mitä Amerikassa (USA) on tapahtunut Kolumbuksen saapumisen jälkeen! :D Kysymys kuuluu, pystyykö Obama toteuttamaan uudistuksia "köyhtyneessä" valtiossa? Toinen pelko liittyy hänen henk. koht. turvallisuuteensa: Usasta löytyy varmasti kahjoja, jotka haluavat hänet heng...
-
0 23
ARVAUS
milloin menee 20.000 reseptiä rikki kotikokissa ? pvm. klo. oikein vastannut palkitaan ! B)-
-
0 197
Remontti
340 neliötä pitää saada näyttämään joltain, nyt se näyttää mummon mökiltä. 8-) Aikaa puolitoista vuotta (tytön rippijuhlat kesällä 2010). Rahaa ei ole paljoa käytettävissä, tarkoitus hyvällä suunnittelulla säästyä turhilta ratkaisuilta. :-)
-
0 5
80 lätkä
Mitä mieltä on kokkilaiset jos uusille kuljettajille palautettaisi 80 lätkä?.Nyt on isot moottorit,näytön halu ja taito polkupyörän tasolla.Töissä keskustelimme,että kaahari joka tappaa viattoman ihmisen,aina syyte murhasta.Ennen oli nopeat autot vaan herrojen lapsilla,silloin meni henkiä halval...
-
0 103
Mitäs hommaatte isälle isänpäivänä?
Meillä on lapset jo ostaneet Viivi ja Wagner bokserit ja mie mäkgaiver-dvdboxin=) sehän oli silloin aikoinaan ihmemiäs:) Ja tuo siippa jopa tykkäsi sitä katella silloin.
-
0 36
Mitäs tähän sitten keksis... en ole koskaan ollut kuumana...
En ole koskaan ollut kuumana tietokoneisiin liittyviin ongelmiin. Mihin te ette ole koskaan olleet kuumana?
-
0 39
En ole koskaan...
En ole koskaan laulanut karaokea. Mitä te ette ole koskaan tehneet? Ulkona keittiöstä...
-
0 13
Mitä ja mistä Tallinnassa kannattaa ostaa?
Hei, moni kotikokkilainen on näköjään käynyt lähiaikoina Tallinnassa. Ajattelinpa minäkin taas vaihteeksi piipahtaa siellä ja tällä kertaa tehdä myös ostoksia! Yleensä vain nautin Tallinnan tunnelmasta, nähtävyyksistä ja museoista ja ostan laivalta vähän kilisevää kotiin. Mutta jos tällä ke...
-
0 2
maustekutsut!!
Heippa! Olen pari kertaa jo järjestänyt maustekutsut, ja nyt haluaisin tehdä tämän hiukan suuremmalle ja kokkaamisesta innostuneelle porukalle!! Tarjolla on maistiasia, arvontaa, tuotetietoa, reseptivinkkejä, sekä tietysti mahdollisuus tilata (harvinaisiakin) tuotteita! Asun itse Pohjois-Helsi...