Keskustelut
-
1 0
Juustona kaytin voimakkaanmakuista hyvin murenevaa vaaleaa cheddarjuustoa "Vintage". Sopi erittain hyvin. Muskotista hyva lisasavays. Punaviinin kanssa ja Kummisetaa katsellen nautittu vihrean salaatin kanssa.
-
1 0
Kokeilin tätä ja hyvää tuli.Tosin jätin sinihomejuuston pois ja laitoin tilalle pakaste kasvis pussin. Ja tomaattipyreen mukana oli valkosipulia.
-
1 2
Viljaton ja Laktoositon Aprikoosikakku
-
1 0
Leivoin pitkästä aikaa minttuista kahvikakkua, kun teki mieli jotain erilaisempaa kahvileipää. Suklaata minulla ei tällä kertaa ollut kaapissa, mutta toimi se kakku ilmankin. Tykkään tässä reseptissä erityisesti siitä, että siinä käytetään oikeaa kuivattua minttua, eikä aromia. Leivoin omani pik...
-
1 0
Lisäsin joukkoon herneitä väriä antamaan. Currytahnaa ei sattunut olemaan, mutta todella hyvää tuli näinkin. Sainpas nirson kämppiksenkin huijattua syömään kasvisruokaa. :)
-
1 0
Helppopohja tässä ohjeessa. Täytteen tein hieman eri tavalla :D
-
1 0
Pannaria!
-
1 0
Ihanan makea!
-
3 0
Tajuttoman hyvää tuli. Viikonlopuksi uudestaan. Kiitos ohjeesta.
-
1 0
Töihin evääksi pizzaa
-
1 0
Tein tämän ohjeenmukaisen pitsapohjan ja hyvää tuli! Kiitoksia, varmasti tulee uudestaan käytettyä kyseistä reseptiä.
-
0 0
Mikä on lempiruokasi ??
Oma lempi ruokani on turkkilainen riisi turkkilaisten lihapullien kera . Suomalaisista ruokalajeista lempi ruokani on kantarellikastike ja perunat. Nam !!
-
1 0
Tänään iltapalaksi, tein muffiinipellillä pikkupiiraita ja täytteenä oli katkarapuja.
-
1 0
Testasin pitkään kokeilua odottavien reseptien kansiossa lojunutta suklaaströsseleiden ohjetta. Jos lisäaineettomuus ja pieni ekstra kotitekoisten herkkujen koristelussa innostaa, suosittelen kokeilemaan strösseleiden valmistusta itse. Se ei ollut edes vaikeaa. Bravetartilta löytyy myös kaksi e...
-
1 0
Ihanan makuista
-
1 0
Jätin tavallisen ruokakerman pois ja laitoin 2,5dl kolmen juuston kermaa. Lisäksi jätin curryn pois ja laitoin tähteiksi jäänyttä paseerattua tomaattia hiukan joukkoon. En lisännyt erikseen suolaa. Keitosta tuli muutenkin aika suolaista mutta hyvää!
-
1 0
Tein tätä ja tuntuu tosi hyvältä. Muhii juuri isossa kattilassa, jollaisen ostan viisilitraisena heti tiistaina.
-
2 0
Aiana hyvää
-
2 0
jos näitä tänään tekis
-
0 0
ompahan paras pizzaohje!
-
0 1
Enemmän punajuurta ja punaisuutta kaipasin omaan borskeitto makuuni. Muuten aivan loistavan makuinen keitto.
-
0 0
maukasta, hyvää
-
0 1
Hyviä tuli, käytimme kaverin kanssa hollantilaista voita suosittelen kaikille valitettavasti en saanut kuvaa ladattua :P
-
0 0
Vuoden 2013 suosituimmat reseptit Kotikokki.netissä
Suomalaisten maku ei ole muuttunut hurjasti ainakaan sen perusteella mitä reseptejä he etsivät Suomen suurimmasta reseptipankista. Jo yli 55 000 ohjetta sisältävällä, kotien kokkien omiin ruokaohjeisiin keskittyvällä sivustolla suosituimmaksi ruokaohjeeksi nousi makaronilaatikko ja suosituimmaksi...
-
0 2
Terveellistä uutta vuotta!
Minkälaisia terveelliseen ruokaan liittyviä ideoita mielessänne pyörii uuden ja terveellisemmän vuoden alussa? Itse olen aika terveysintoinen, mutta ehdottomasti hyvän ruuan ystävä olen. Terveellinen ruoka ei saa olla pahaa, ja sen pitää omassa tapauksessa sopia koko perheelle. Lapset ovat tottun...
-
2 0
Normi vuokaan olisi voinut tehdä tupla annoksen.
-
8 1
Ensimmäistä kertaa elämässäni tein karjalanpiirakoita ja tuli todella herkullisia. Hyvä selkeä ohje ja hyvät kuvat eri työvaiheista. Iso kiitos !
-
0 2
Pidämme suvulle juhlat ja olen tumpelo boolien suhteen. Voisiko joku auttaa ?
-
1 0
hyvää, kinkun jämät meni tähän.
-
3 0
Käytin mausteena vain kanelia ja tuli tosi hyvää.