Keskustelut
-
0 0
Helpot,nopeat ja hyvät teeleivät.
-
2 0
Hyvä siitä tuli. Ohjeetkin kerrassaan selkeät.
-
0 2
Soijahiutaleita?
Apua!! Mitä on soijahiutaleet? Mitä voi käyttää jos ei ole soijahiutaleita?
-
2 0
lisäksi laitoin pari herkkutattia.
-
0 0
perkele
-
1 1
Vapaapäivän kunniaksi kokeilin ekan kerran ikinä ja nyt kakku on jääkaapissa tekeytymässä!
-
0 0
Pohja oli hyvä, mutta kuorrutus repi koko kokonaisuuden. Ohjeenmukainen kuorrutus oli syvältä!
-
0 1
LEIVONTA
Kuinka moni nyky ajan ihmisistä leipoo itse leivät ja muut leivonnaiset joihinkin juhliin itse leivon pari kertaa kuussa tykkään leipomisesta
-
2 1
Ihanaa rapeaa leipää. Syöty tänään tatti-juusto-lihapullien seurana.
-
1 0
Maailman helpoin ja todella hyvän makuinen. Tämä on semmoinen elvistely leipä, mitä voi tehdä ja viedä tuliaisiksi. "Tein tämmösen pikku leivän tuliaisiksi" :D
-
2 0
Olin aikaisemmin suhtautunut skeptisesti soijarouheeseen, mutta opiskelijana ajattelin kokeilla kun lihaankaan ei usein ole varaa. No, täydestä meni kuin väärä raha. Tätä tehdään toistekin.
-
1 0
Kaveriporukan porukka kahvien ehoton ykkös kahvitarjottava tullu tästä
-
2 0
nam!
-
1 0
taivaallista
-
1 0
Meni justiinsa uuniin :))
-
0 4
Juustokakku
Kaapista löytyy mascarponea 500g, munia, appelsiinituorejuustoa 2 prk, 1 prk sitruunarahkaa, liivatetta, jauhoja....Miten tulis hyvä juustokakku?
-
1 0
Ilman oliiveja, oikein makoisaa. nam nam
-
0 10
Gluteenittomat leipäjauhot yms
Oon täsä kokeillut sekä Pirkkaa että Finaxin jauhoseoksia. Gluteenittomalla kun nykyään ollaan. Ihania leipiä on tullut myös tattarijauhon ja muiden sekoituksista ( kaikkihan ei pidä tattarin mausta mutta mää tykkään). Finax Grov Mjölmix on nyt ekaa kertaa uunissa vähn varioiden.onko mui...
-
3 0
NAM!
-
0 4
Hopeatoffee ja muut namut lahjaksi
Hei kaikki, olen tässä pikkuhiljaa keräillyt kasaan Kotikokki.netin reseptien joukosta sellaisia, jotka soveltuisivat mahdollisimman kivasti joululahjoiksi. Yksi sellainen löytyi taas eilen, Hopeatoffee http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/512532/HOPEATOFFEE/, ja se saikin tuolla Kotikokki...
-
1 0
Tulipa kokeiltua vegaanista kebabia, ja oli oikeasti tosi hyvää! Jos laiskottaa, eikä viitsi alkaa vääntää omaa kebabkastiketta, kyytipojaksii sopivat mainiosti ketsuppi, chilikastike ja maustamaton soijajogurtti.
-
2 0
Ihan uteliaisuuttan, onko moni ottanut osaa "lihattomaan lokakuuhun" millään tavalla? Itse olen muutenkin viime aikoina innostunut kokeilemaan erilaisia kasvisruokia ja varsinkin pastareseptejä. Kaikkea ihanaa on tullut syötyä. Tänään mm. FutoMakin pasta con salvia. Voin suositella!!
-
4 2
Verkko oli osunut muikkujen eteen:) Eilenillalla meni valvomiseksi, kun vahtasin milloin saan muikkupurkit uunista. Aina jännittää miten maustaminen osuu kohdalleen, mutta hyvältä maistui aamuleivän päällä.
-
2 0
ø 25 cm 'täyte' kaksinkertaisena
-
3 0
Aivan törkeän hyvä ja todella helppo uunilohi. Suurin osa vietiin käsistä ennen kun ehdin kuvan napata!
-
3 0
Pohja on todellakin muhkea, ihan mieletön herkku :D
-
0 0
osa käytetty, osa meni pakastimeen.
-
0 13
Harvemmin käytetyt eläinten ruhonosat
Nyt kun taloudellisuus on keskustelun aiheena monissa foorumeissa niin eläimissä on paljon osia mitä ei enää yleisesti käytetä ruoaksi. Osaatko käyttää esim. eläinten poskia, sydäntä, keuhkoja, mahalaukkua yms. Pylsykin oli ennen herkkuruokaa, onko vielä?
-
1 0
hyvää oli
-
1 0
Uuniin menee kohta, omnomonom