Keskustelut
-
0 0
Kivasti uunissa porisee !
-
0 0
nams
-
1 0
nam
-
0 0
piti totaki ny kokeilla
-
11 2
Ruoan kunnioitus Suomessa! Tähän nyt vain on sanottava paljon tai hyvin vähän, näkökannasta riippuen: 1) Tunne raaka-aineiden alkuperä 2) Tunne ja tiedä raaka-aineiden kypsymisajat. Tunnista ohuemmin tai paksummin leikattujen komponettejen kypsymisaika suhteutettuna toisiinsa. Eli mikä ...
-
0 4
Keittoa ja kakkua Help me please!
Nyt tartteis tehdä pitkänmatkan vieraille keitoa, joka on vhh, gluteeniton, maidoton ja täyttävä ja maistuu myös lapsille. Hehhheeeeh...! Pahan lykkäs. Vaan ei niin pahan, etteikö tästä selvittäis kotikokkien avulla. Vieraita tulossa 12 aikuista ja lapsia on 6. Karjalanpiirakoita on tulossa l...
-
1 3
Osaisittekko suositella jotain kinkku/liha voileipäkakun ohjetta, ja perustella miksi se on hyvä? Laktoositon tai vähälaktoosinen sen pitäis olla, mutta se ei liene nykypäivänä ongelma. Olen muutaman voileipäkakun vuosien varrella tehnyt, mutta ei se kyllä oikein mun laji ole, joten hyvä ohje ois...
-
1 0
Muksut tykkäsivät. Kivan pehmoisia tuli. Tein ohjeen tuplana ja lisäsin joukkoon reilun desin pika kaura-ruishiutaleita :)
-
2 0
Saatin eilen verkkomieheltä hauki. Niinpä tein pitkästä aikaa kalapullia, vaikka reseptissä näyttääkin lukevan Kalapihvit:). Korvasin kerman kermaviilillä, muuten lähes samoilla aineksilla. Hyviä tuli.
-
2 0
nami nami
-
1 0
teki mieli jotain hyvää.
-
0 10
Huonoin / paras valmisruoka tai puolivalmiste?
Iltalehdessä oli vähän aika sitten mielenkiintoinen juttu valmisruoista http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013101517609187_ru.shtml Huonoimpina valmisruokina pidettiin lihakastikkeita, mikropuuroja ja mikroaterioita. Parhaat pisteet saivat karjalanpiirakat, joululaatikot ja lihapiirakat. Itseki...
-
0 0
Herkullista.
-
0 0
Söi ennenkuin selkäänsä otti. Vaikka selkäänhän minun sietäisi saada.
-
1 0
sopii lihan kanssa
-
1 0
chicos
-
3 5
Toimiiko muilla Reseptit-osio normaalisti vai onko vika minussa? :)
-
3 0
Tein muuten oheisen lihapiirakkareseptin mukaan mutta täytteeseen laitoin suppilovahveroita ja raastettua kermajuustoa itse jauhamani entrecotelihan joukkoon, mausteeksi vähän valkopippuria.
-
1 1
Teki mieli pitsaa... kokeilin tätä.
-
1 0
Lähes reseptin mukaisesti mentiin, ainut lisäys oli valkosipulikynsi muun sipulin joukkoon. Erittäin hyvä resepti!!!
-
0 0
voiko noita kuvia kääntää mitenkään?
-
0 0
Jos näitä tänään väsäis
-
3 0
Tekaisin tätä soosia omin muutoksin ja nyt täytyy kyllä kehua että jo oli helekkarin hyvää. Laitoin mm. yhden ison sipulin pieneksi pilkottuna ja yrttimausteita sekä paprikamaustetta. Tämähän menee miltei ruuan kun ruuan kanssa. Ens kerralla tekaisenkin sitten tuplasatsin. Keittelin kasaan kyllä ...
-
0 0
Mmm maukasta ja helppoa! Mies söi lihapullien kera, itselle riitti pelkkä pasta ja soosi
-
0 0
pyyntituoreet silakat. kyllä on hyviä.
-
0 0
Ihan huippu hyvä kakku. Ihan on vakioresepti. Suolaa tosin riittää vain ripaus ja 2tl kardemummaa sopii todella hyvin.
-
3 0
Helppo, hyvä ja edullinen. Taatusti tulee tehytä tätä useammankin kerran vaihdellen vähän ainesosia. Nyt mun leivässä oli kauraleseitä,-hiutaleita ja vehnäjauhoja.
-
0 0
paloi poroksi... Tarkkuutta siihen mitä ohraa se on. Perussalaattiohra ei käy. Voi kyllä pelastaa sotkemalla kananmunaa ryynien sekaan.
-
2 0
Tää oli tosi hyvää, reilusti vaan mozzarella-juustoa pinnalle ni avot!
-
1 0
Ilalla maistellaan! ;)