Keskustelut
-
1 0
Hyviä tuli leivinuunissa !
-
1 0
Tuorepasta pyöritelty jääkaappiin levähtämään...ja kastikkeessa ei sitten kauaa menekkään :)
-
1 0
Tätä mainiota piirakka leivoin tänään pieneen makean nälkään... Ihan huippu piirakka ja helppo tehdä :)
-
0 0
Oikein herkkua, vaikka jätin siemenet pois (kun unohtui ostaa). Laitoin vielä sekaan kaapista löytyneen puolikkaan rasiallisen maustamatonta tuorejuustoa.
-
1 0
Keitetään näitä välillä leffailtaan sipsien ja popcornien sijaan. Tosi hyviä ja terveellinen vaihtoehto napostelijoille! :)
-
2 0
Selkeä & Nopea!
-
1 0
hyvää oli
-
2 0
nami nami
-
2 0
Tällaista olis tänään tarjolla
-
1 1
Eikö reseptin kalorilaskin enää toimi lainkaan? Olen koettanut monesti eri reseptejä kokeilla ,ei tapahdu mitään. Nyt tämä Mailon iki ihana resepti taas minulla uunissa,miten saan selville tarkat kalorit, hiilihydraatit y.m ,kun minä en ainakaan saa toimimaan laskuria.??
-
1 0
Hyvä resepti.
-
2 2
Onko uusi Kotikokki- hahmo tehty aikuisille ihmisille vai lapsille?
-
1 0
Herkkua mansikkahillon kera.
-
0 5
Pakatut leikkeet fakumiin (miksi vettä)
Monta kertaa olen ajatellut sitä veden määrää, mitä pakettia aukaistessa tulee.Oiskohan sillä vaikutusta hintaan.Mitä edukkaampi tarjous sen enempi nestettä.. Lihoisakin olen huomannut tätä samaa hommaa.Kaupiaan vai pakkaajan etu.Kuitenkaan tuote selosteessa ei ole mainittu,sisältää 1/2dl vettä....
-
1 0
Mulla ei ollut tomaattimurskaa ja broileri oli maustamatonta, mut hyvää tuli, kun laittoi itse mausteita.
-
1 0
Perinteisen klassikkolaatikon sijasta tällä kertaa vähän erilaista! Tuli todella hyvä :)
-
0 7
Palvelussa katkoja 10.10. aamupäivällä
Hei! Pahoittelut tämän päivän aamupäviän aikaisista ongelmista, jotka haittasivat sivuille pääsyä ja joiden vuoksi reseptinäytöt eivät hetkellisesti toimineet. Katko johtui palvelinpäivityksestä, joka ei mennyt ihan kuin strömsössä, mutta nyt ongelmien pitäisi olla takanapäin. Ilmoitelkaa kuit...
-
0 4
Ruokaa "palvotaan ylenpalttisesti": Oletko samaa mieltä?
Iltalehdessä on tänään mielenkiintoinen artikkeli professorista, jonka mukaan suomalaisten suhtautuminen ruokaan on muuttunut. Lue juttu tästä: http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013100817580438_ru.shtml Oletko sinä samaa mieltä, onko niin, että ruoan hifistely on mennyt jo liian pitkälle siinä, e...
-
0 5
Mitä tehdä ?
Nyt iski paniikki,naapurin rouva antoi jumalattoman suuren kesäkurpitsan. Ei sitä voi pakastaa,siis miten sen hyödynnän:S Päästä jos rupean järsimään,niin kesä on käsillä ennenkun se on loppu:-)
-
1 0
Oli hyvää. Tein vaan levyn enkä yksittäisiä keksejä :)
-
4 0
Hyviä ovat kaalilaatikot kaikki riiseineen ja paljon hyviä ohjeita täällä. MInulla ehdotus riisittömään kaalilaatikkoon, karppaajan makuun ja ihan hyvin muillekin sopii, riisi on liian täyttävää joskus . Eli tällä ohjeella mennään tänään, vai laittasko riisiä kuitenkin.... :P
-
2 0
Vähän muokkasin ohjetta, mutta hyvää tuli. Bataatin sijaan käytin tähän käsikopallisen herkkusieniä, ja lisäsin yhden valkosipulinkynnen. Kuminan jätin pois kun sitä ei sattunut olemaan käsillä. Todella maistuvia pihvejä!
-
2 0
oli muuten pirun hyvää!
-
1 0
synttäriherkku! Tästä on tullu mun ehdoton suosikkipiirakka. Ihanan raikas, kirpeä ja makea samanaikaisesti. Parasta kuitenkin että on myös nopein ja simppelein piirakka tehdä. Etenkin kesään sopiva mutta meikäläiseen uppoaa kyllä ihan kaikkina vuodenaikoina :)
-
5 0
aika hyvä idea painella pohjaan ansoja kuorrutteelle, teki ruuduista tosi mehevät ja maistuvat!
-
1 0
tosi hyvät keksit
-
1 0
Löytyi helppo jälkkäriohje ja on vielä nopea valmistuakkin. Puolitin kerma/munavaahdon ja lisäsin toiseen valkosuklaata. Kyllä lähti makeannälkä 8 )
-
3 2
Tehtiin tossa illanistujaisiin pitsat, ja tuli mieleen, että kun pitseriasta ostaa bolognese-pitsan, pelkän ruskistetun jauhelihan tilalla on jauhelihakastike (ja täten se ei siis ole niin kuivaa!) Tein sitten yksinkertaisen, todella tomaattisen jauhelihakastikkeen täytteeksi ja jätin normaalin ...
-
1 0
"kevyt" sunnuntaibrunssi :D
-
1 0
Tosi hyvää, tosin minulla riitti uunissa vain n. 25 min :)