Keskustelut
-
3 1
Liian vähän sekoitin vettä ja jauhoja. Vähän jäi paakkuja, mutta ennen kuppiin laittoa uus sekotus...ja vot, hyvää tuli :)
-
1 0
Namnam!
-
2 0
Olen leiponut tätä monta kertaa, aina saa vuolaita kehuja!
-
3 0
Kuinkas ei resepti tullutkaan alempaan viestiini? Eli Kesäkurpitsapaistos. Eilen tein ja tykkäsin. Todella hyvää suosittelen! Vois olla ajankohtaisena päivän resepteissäkin. (Ylläpito voi poistaa edellisen merkintäni)
-
1 0
Eilen päätin kokeilla tätä paistosta,vaikka vähän epäilin tuota tonnikalaa, onko se minun suun makuista tässä. Yllätys myönteinen, hyvää oli ja teen toistekin. Valmistuskin on helppo ja nopea, mikä sopii minulle. Suosittelen! Sopis ajankohtaisena vaikka päivän resepteihin, niin olis sielläk...
-
0 0
Taikina oli liian löysää. Eikä makuelämys ollut mieluinen.
-
0 0
Pohja onnistui yli odotusten =)
-
1 0
Rapumerrat joessa. Jokirapua sentään vielä saa. Eikä tarvitse tyytyä kovakuoriseen ruton levittäjään...
-
2 0
Hyvää on :)
-
1 0
hywää tuli, lisäsin aurajuusoo mukkaan !!! nam
-
0 0
Suklaamuffinit
-
0 7
Diabeetikon joulusyönti? Vinkkejä!
Hei! Tiedän, että jouluun on vielä monta kuukautta, mutta suurena jouluihmisenä minua jo etukäteen hirvittää, että minulla todettiin juuri raskausdiabetes ja täten minun olisi syytä tarkkailla syömisiäni entistä enemmän. Olen huolissani kuinka voin nauttia jouluherkuista samalla tavalla kuin enn...
-
0 30
Mikä on lempiruokaohjelmasi tv:ssä?
Ruokaohjelmia tulee Suomen tv:n joka kanavalta nykyään valtava määrä. Katsotko sinä ruokaohjelmia uusien kokkausideoiden saamiseksi? Listasin muutamia tällä hetkellä pyöriviä ja tänä syksynä alkavia ruokaohjelmia, mikä näistä on sinusta kaikkein kiinnostavin? Junior MasterChef, tuomareina T...
-
0 3
Kokemuksia 5:2-hittidieetistä?
Hei, onko kukaan kokeillut tätä kohuttua hittidieettiä, jossa viisi päivää syödään normaalisti ja kahtena viikonpäivänä paastotaan 500-600 kilokalorilla? Miehet saavat paastopäivinä syödä tuon 600 kcal ja naiset 500 kcal. Mitä juttuja on lukenut, paastopäivien ruokavaliot koostuvat pitkäll...
-
0 3
Opi perkaamaan kala oikein - Video
Oli mennyt ohi minulta viime viikolla tämä Aamulehden erinomainen video, jossa käydään erittäin yksityiskohtaisesti ja rauhallisesti läpi kalan perkaus. Kalankäsittelijä Sami Kaukolinna näyttää ammattilaisen niksit! http://www.aamulehti.fi/Ruoka/1194831900035/artikkeli/opi+perkaamaan+kala+...
-
1 0
Litran taikinasta tuli kaksi vuokaleipää sekä kaksi peltiä sämpylöitä. Hyviä ovat maultaan sekä kuohkeudeltaan!
-
3 0
Pannari on todella hyvää!!!
-
0 6
ETSINTÄKUULUTUS: Joensuulainen mummo haussa!
Kotikokki.net sai tänään hauskan viestin belgialaiselta Tomilta, ja haluaisimme kovasti auttaa. Tomin viesti suomennettuna: Minun nimeni on Tom, 40, ja olen kotoisin ihanasta Belgiasta. Minulla on hieman erikoinen pyyntö. Veljeni täyttää 50 vuotta elokuun lopussa ja lahjaksi tarjoamme hänelle ...
-
0 3
Miten sinä luokittelisit reseptit? Kotikokin ruokakategoriat ja -luokittelut muuttuvat
Kotikokin uudistus etenee koko ajan ja yksi keskeinen uudistus koskee reseptien kirjoittamisessa ja luokittelussa, josta olemmekin vuosien aikana saaneet tasaisesti muutostoiveita. Urakkaan ei ole aiemmin ryhdytty Kotikokin loputtoman ison reseptimäärän vuoksi, mutta nyt tartutaan asiaan ja ...
-
3 0
Omenahillokokeilu ehkä vähän raaoilla omenoilla
-
2 0
Ohjeen mukaan tein, ja lisäsin kun kerta kaapissa oli, 1:n red jalapenon. Hyvää tuli, toistekkin varmasti teen!
-
4 0
Vähensin ohjeessa mainitun margariinin määrää noin 50 grammaa pienemmäksi. Piirakka täytti täydellisen muhkeasti halkaisijaltaan n. 26 cm olevan vuoan, näytti kauniilta ja maistui kaikille vieraille. Nopea valmistaa. Kirpeät kotimaiset omenat toimivat ohjeessa ihanteellisen mainiosti. Herkullista...
-
0 0
Hyvää oli, itse lisäsin pekonia.
-
0 0
aivan mahtava ohje! :D tällä hetkellä on tulossa lettui :D
-
3 1
Talveksi on taasen kurkut säilötty !
-
0 4
Mistähän saisi maidottoman kuorrutteen?
Haluaisin vinkkejä täysin maidottoman kuorrutteen esim. pitsalle, lasagnen tai ruokapiirakkaan tms.joka korvaisi juuston. Olen kokeilut melkein kaikkia mitä olen netistä olen löytänyt mut siltikin jos jollakulla olisi takataskussa vinkki jemmassa. Ja vielä tähdentäisin että maidoton, ei pelkästä...
-
2 0
tähän vielä valkosuklaa-lime-rahkahässäkkä täytteeksi, ei paha!
-
0 0
:-D
-
3 0
Keitin mustaherukoista hilloa. Sopii monen ruoan seuraksi.
-
0 0
Muuttopalvelut
Paljonko käytätte muuttopalveluita? Jos, niin oletteko olleet tyytyväisiä?