Keskustelut
-
4 0
Vähensin ohjeessa mainitun margariinin määrää noin 50 grammaa pienemmäksi. Piirakka täytti täydellisen muhkeasti halkaisijaltaan n. 26 cm olevan vuoan, näytti kauniilta ja maistui kaikille vieraille. Nopea valmistaa. Kirpeät kotimaiset omenat toimivat ohjeessa ihanteellisen mainiosti. Herkullista...
-
0 0
Hyvää oli, itse lisäsin pekonia.
-
0 0
aivan mahtava ohje! :D tällä hetkellä on tulossa lettui :D
-
3 1
Talveksi on taasen kurkut säilötty !
-
0 4
Mistähän saisi maidottoman kuorrutteen?
Haluaisin vinkkejä täysin maidottoman kuorrutteen esim. pitsalle, lasagnen tai ruokapiirakkaan tms.joka korvaisi juuston. Olen kokeilut melkein kaikkia mitä olen netistä olen löytänyt mut siltikin jos jollakulla olisi takataskussa vinkki jemmassa. Ja vielä tähdentäisin että maidoton, ei pelkästä...
-
2 0
tähän vielä valkosuklaa-lime-rahkahässäkkä täytteeksi, ei paha!
-
0 0
:-D
-
3 0
Keitin mustaherukoista hilloa. Sopii monen ruoan seuraksi.
-
0 0
Muuttopalvelut
Paljonko käytätte muuttopalveluita? Jos, niin oletteko olleet tyytyväisiä?
-
0 0
Imelää tuli vaikken lisännyt yhtään kumpaakaan sokeria, koska puolukkasurvoksessa on tarpeeksi sokeria. Lisäksi lopputuloksesta tuli hyvin vetelä toisin kuin kuvassa. Kaikki muut määrät menivät ohjeen mukaan paitsi kuohukerma, jota oli saatavilla 2 dl 4 dl:n sijasta. Maku on hyvä, mutta en suosit...
-
0 3
Mikä on tärkeintä lastenkutsuja järjestettäessä?
Kokoan teemaa lasten syntymäpäivistä ja niihin liittyvistä resepteistä ja kaipaisin teiltä apua. Isabella esimerkiksi on koonnut tällaisen hienon keittokirjan meille: http://www.kotikokki.net/keittokirjat/nayta/3408/ Onko nykyään niin, että jokainen erikoisruokavalio tulee ottaa huomioon...
-
0 7
Lemin särän oikea ohje?
Hei, Iltalehdessä kirjoitettiin tällä viikolla, että eteläkarjalaisen perinneruoka Lemin särän suosio on suuressa kasvussa. http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013081117354062_ru.shtml Katselin ja löysin kaksi särä-reseptiä Kotikokki.netistä, molemmat ilman kuvaa. Ja molemmat lienevät mukaelmi...
-
8 7
Ravintolapäivä on lähellä ja "kuume" nousee... Konsepti ja runko kasassa, sekä jonkinlainen työaikataulu. Perjantaina töiden jälkeen alkaa "kuume" nousemaan... Toivottavasti saan silloin logistiikan kulkemaan. Lauantaina esikeittämistä ja sunnuntaina aamulla Spätzlen tekemiseen. Yksittäiset induk...
-
0 3
Ravintolapäivä sunnuntaina 18.8.2013
Aiotko osallistua sunnuntaina Ravintolapäivän viettoon? http://www.restaurantday.org/fi/ Itse olen kierrellyt joka kerta ihania kuppiloita läpi ja löytänyt huikeita, ja huikean halpoja makuelämyksiä. Tällä kertaa suuntaan Helsingissä ainakin Teurastamolle tai johonkin muuhun paikaan nautt...
-
4 0
Kahvihyvää :p
-
1 0
Aamupalapannaria
-
2 0
Ihmettelin aluksi, kun taikina oli niin murenevaista, mutta laitoin kuitenkin kaikkea ohjeen mukaan. Kun pistin nokareet pellille, niin uunissa kököt laskeutuivat sitten kauniiksi kekseiksi, jotka tosiaan meinasivat palaa helpolla! Hyviä kuituisia keksejä :)
-
1 0
Viimeksi ylä-asteella, noin 15 vuotta sitten tehnyt näitä :)
-
3 0
Jo vain osaa ihmiset herkkuja tehdä, tälläisen minäkin sitten tänään kokkasin, avot kun oli hyvää, aurajuusto parasta, tekis mieli tehdä toinen, suosittelen!
-
1 0
(y)
-
0 21
Inhokkisi ja suosikkisi kouluruoista?
Tänään ja huomenna taitaa monen piltin koulutie alkaa. Mikäs on arvon kotikokkaajien suosikki- ja inhokki kouluruoka? Minäpä aloitan listauksen: Suosikki: kanaviilokki (tu) Inhokki: puuro marjakastikkeella :X T: Kotikokki.netin Heli
-
0 1
Jokirapu /katkarapu voileipäkakku tehty.
-
1 9
"Herkku" on Herkku ja Päivän Resepti on pääruoaksi soveltuva! Miksi ylipäätänsä on lähdetty tällaiselle linjalle, että Päivä Resepti voi olla mitä vaan? Samalla voisi laitta kuvattomat reseptti samalle linjalle? Lainattu keskustelusta: "Silloin tällöin Päivän reseptiksi valitsemme näitä herkku...
-
0 0
"Herkku" on Herkku ja Päivän Resepti on pääruoaksi soveltuva! Miksi ylipäätänsä on lähdetty tällaiselle linjalle, että Päivä Resepti voi olla mitä vaan? Samalla voisi laitta kuvattomat resepti samalle linjalle? Nyt Ylläpitossa taas kokeillaan tikulla jäätä, mutta lapsethan (alaikäiset osallistuja...
-
0 0
"Herkku" on Herkku ja Päivän Resepti on pääruoaksi soveltuva! Miksi ylipäätänsä on lähdetty tällaiselle linjalle, että Päivä Resepti voi olla mitä vaan? Samalla voisi laitta kuvattomat resepti samalle linjalle? Nyt Ylläpitossa taas kokeillaan tikulla jäätä, mutta lapsethan (alaikäiset osallistuja...
-
1 0
hywää tuli ja kywät potut mukaan!!!
-
0 1
ÄÄÄÄ ei vieläkään pääse kirjoittamaan reseptejä :( Eilen siis kokkailin mustikka-pannareita. Kaikki alkoi ihan jees, taikina on helppo tehdä eikä sitä oikeastaan voi mokata. Sekoittaa vaan ihan ne munatkin sinne joukkoon ja muistaa tarkkaan katsoa että ne marjat mitä sekaan laitetaan on todellaki...
-
2 0
Käytiin syömässä Tertin kartanon meijerikahvilassa lounas ja täytyy ihailla loppuun saakka tyylillä mietittyjä yksityiskohtia. Ruoka oli myös todella herkullista, joten viisi tähteä on helppo antaa.
-
1 0
Loistava resepti!
-
0 11
Opiskelijalle helppo ja halpa ruoka?
Parin viikon sisällä useat opiskelijat aloittavat opinnot, ja samalla itsenäisen elämän. Kun muutin itse pois kotoa, sain paksun keittokirjan äidiltä matkaan jossa oli kaikki mahdolliset "perusreseptit". Usein kuitenkin rahatilanne tarkoitti sitä että oli pärjättävä makaronilla, ketsupillla ja ...