Keskustelut
-
3 2
simat käymään tänävuonna ajoissa !
-
0 0
Hyvää oli!
-
0 0
tätä kokkailin tänää tyttären toivomuksesta kun piti saada uunikalaa.. laitoin vähemmä tilliä ja ja lisäsin päälle hiukan pekonisilppua.
-
1 0
jep jep
-
2 0
Ilman currya ja käytin pippurimaustettua kanaa.
-
0 0
Leipurit hoi!
Maku lehdessä on synttärikakkukisa.Osallistumisaika 20.5.13 mennessä kuvan ja ohjeen kera.
-
2 0
Tätä leipää on tullut tehtyä viimeaikoina sen verran, että alkaa tulemaan korvista ulos. Taitaa olla aika etsiä uusia haasteita.
-
1 0
Muna-sokerivaahto on valmista kun ehtii tehdä rauhallisesti vispaimilla kahdeksikon vaahdon pinnalle.
-
1 0
Kyllä tuli niin unelmallista unelmatorttua, että se tuli syötyä parissa päivässä! En muistanut ottaa kuvaa, mutta voisin kirjoittaa reseptin!
-
2 0
Tein vaniljakuppikakkuja ja niistä tuli tosi hyviä! Mutta ens kerralla pitää muistaa käyttää muffinivuokaa, koska nyt ne vähä levisi :D
-
2 9
Naureskelin jo kaupassa, kun pitelin kahvipakettia kädessä, koska mieleeni muistui taannoin yksi YLE:n lähettämän sarjan johdantolauseista: "Kuinka ruotsalainen Suomi on?" - Näin ruotsalainen, että juo myös ruotsalaista kahvia ;D Rohkeasti kokeilemaan... myös muut osaavat tehdä ja paahtaa kah...
-
2 0
Hyvää tuli
-
0 0
Todella nopea ja hyvää tuli =)
-
2 1
Vähän iltanaposteltavaa. Tilasin kerran Turun Bossa -ravintolassa maniokkilastuja alkupalaksi ja oli kyllä niin hyvää napsuteltavaa, että pakko oli kokeilla :) Kivaa vaihtelua perunalle.
-
1 0
Kokkasin tätä ja oli hyvää!
-
0 5
miten saisi tehtyä itse makaronia tai fusillia?
Mulla on kyllä laadukas pastakone, jolla hoituu näppärästi lasagnelevyt, spagetit ja nauhapastat, mutta ilmeisesti mihinkään pastakoneeseen ei saa osaa, millä saisi tehtyä jonkunlaista "putkilopastaa" eli ihan kotoista makaronia tai vaikka fusillia. Kenwoodilla on joku kone (lihamylly?) johon...
-
1 4
Mistä saa pikkusipuleita, Pearl onions (pakasteena/tuoreena)
Terve mistä olette ostaneet pikkusipuleita pakasteena/tuoreena. Etikkaliemessä olevia hillosipuleita olen kyllä löytänyt - näitä en kuitenkaan kaipaa. Tukuissa on 3 kg pusseja myytävänä, mutta en tiedä myykö ne suoraan kuluttajille? Jos ei löydy niin pitää Burgundinpata tehdä sitten tavallises...
-
5 3
Pieni iltapala tekee terää, joten tein Brie-salaatin, koska ostin Stockmannilta Brezleitä... Tuli taas niin "koti-ikävä", että oli pakko tehdä olonsa "kotoisaksi" työpäivän jälkeen...
-
2 0
Aivan loistava pohja! Minä käytin täytteinä Pekonia,paprikaa,sipulia ja jauhelihaa :)
-
2 0
Hyvää, paras resepti ehdottomasti!
-
4 8
Suomessa näytetään aivan liian harvoin, mitä keittiössä todella tapahtuu, mitä salissa tehdään, ennen asiakkaiden saapumista ja heidän vierailunsa aikana. Miten paljon työtä on sen kauniin, herkullisen annoksen takana. Tässä tarjoillaan 150 hengelle, joten tiettyjä haasteita riittää. Tietysti täm...
-
0 5
Lihamylly on tarpeellinen vekotin!!
sen huomasin kun oon nyt uudella hankinnalla tehnyt monta ihanaa kalamassaa sekä yhden jauhelihakokeilun.Ai että!! Mutta se pointti on että kun niitä on nyt 2..vahingossa. piiitkä tarina mutta nyt lähtis halvalla toinen pois tieltä tilaa viemästä. ketään kiinnostuneita? Lihamylly on o...
-
7 0
Tänään hyötykäytin pois pari pakkasessa odottanutta suklaakakkupohjaa, jotka olin nostanut eilen jääkaappiin sulamaan. Valmistin niistä perinteistä sacherkakkua, joista pienemmän laitoin myyntiin kokonaisena ja suuremman leikkasin leivoksiksi kappalemyyntiä ajatellen. Välissä aprikoosimarmeladi ...
-
2 4
Ja sesongin ulkopuolelta ostajille yksinkertainen kysymys: miksi? Kaikki puhuvat niistä nyt kaupungissa; ohuen, vihreä ja herkkä on nyt in - kyseessä on parsa! Räpäytä silmiäsi ja todennäköisesti menetät sen. Parsa on ehdottomasti yksi parhaimmista vihanneksista kun halutaan edistää sesongi...
-
6 0
Huippu päivä! Sain ison ja tärkeän tentin läpi ja palkitsin itseni Mövenpickin suklaajäätelöllä. Parasta jäätelöä mitä tiedän. Nautin sen illalla, lasisista maljoista, ystävän kanssa.
-
1 0
Kiva ohje
-
2 0
Kuulostaa vaikealta muotoiltavalta, saas nähdä miten käy. :D
-
1 0
Ihan paras pannari
-
2 1
Lihaista mureketta.
-
1 0
Kokeiltiin mustaherukka-suklaabrownieita ja tuli tosi hyviä! Suositellaan kaikille:)