Keskustelut
-
2 0
Mmmm. voin suositella. Toimii myös ilman lihapullia..
-
5 1
Tänään kermaperunoita joihin vähän porkkanoita joukkoon. Pihviksi hevosenjauhelihaa joka maustettiin suolalla, timjamilla, mustapippurilla ja valkosipulilla, pyöräytys korppujauhoissa ja oliiviöljyssä paisto. Lisäksi whiskykastiketta joka tehtailtiin samaan pannuun jossa pihvit paistuivat. Tämä r...
-
4 1
Pikapikaa leivottiin mokkapaloja :')
-
2 0
Tein jääkaapista löytyneestä juustogrillimakkarasta, lisäsin Aurajuustoa. Mainio makkararuoka!
-
2 0
Tuli oikein hyviä, kun laitoin 2rkl O'boyta ja 2rkl tummaa Van Houtenia. Hyvä ja helppo resepti.
-
2 0
Tämä taas uunissa. On kyllä niin helppo ja hyvä. Nyt laitoin 1,5 pikaria Valion metsämansikkajugurttia. Viimeksi laitoin vain yhden ja taikina oli aika paksua. Ihana tuoksu leijailee uunista :o)
-
0 0
Hyviltä näyttää ja maistuu
-
1 1
Huippuhyvää. Tosin jäi epäselväksi, että mihin kohtaan fariinisokeri olisi tullut. Ei ollut ohjeessa, joten jäi vahingossa laittamatta (luultavasti kastikkeeseen?). Tuli ehkä vähän hapanta, mutta meikäläiselle ainakin maistui!
-
2 1
Hyvää tämä oli vaikka tällä kertaa ei ollut vesikrassia vaan silppusin rukolaa, hyvin toimi sekin
-
3 1
...Ja jälleen kokkasin samaa, pari kertaa aikaisemmin olen tehnyt lihapullista meheviä jauhelihapihvejä , nyt jatkojalostin vallan mainiota reseptiäsi kotonani sen verran lisää; Laitappas vielä nokare mustapekka (viola)-tuorejuustoa pihvin sisälle...ja nam nam... Ohjeen kastikkeen keitän erill...
-
1 0
Jos tuollaisen nakkais uuniin ja tekisi siihen vaikka nakkisalaatin kylkeen ja muusia myös
-
1 0
Helppo ohje ja helposti käsiteltävä taikina :D Mausta en tiedä vielä, kun sämpylät on uunissa :D
-
1 0
Nyt tuntuu kaikilla olevan tätä flunssaa. Tässä vähän apua ehkäisemiseen :)
-
2 0
Tuoksu oli ihana! Tämä onnistuu vähän kokenemattomaltakin leipurilta!
-
2 2
Tänään täytämme ja koristelemme tyttären kanssa ihan-muuten-vaan kakun. Kakkupohjaksi käytämme suklaakakkua ja väliin laitamme maapähkinävoikreemiä ja nallekarkkeja ja pintaan sokerimassaa. Kuulostaa aika härskiltä, mutta on hämmentävän hyvää. Valmistin viime syksynä ystävälleni synttärilahjak...
-
1 0
oiva ohje
-
1 0
meillä tänään keittopäivä !
-
2 0
Mitä loistavin soppa, kun flunssassa ei meinaa mikään maistua miltään. Tässä on kivasti potkua ja on muuten terveellistä
-
0 2
Miksi viestiketjun nimi on muuttunut???
Aloitin keskustelun Meidän keittiössämme- osiossa otsikolla " Miksi kaiken pitää uida kermassa?" pari päivää sitten. Nyt aloittamani ketjun nimi on muuttunut kesken kaiken ja itse en sitä ole muuttanut. Mistähän moinen johtuu? Uutena nimenä on "nii jokainen maun mukkaan..."
-
1 0
nam, hyvää tuli. :)
-
0 0
Sesonkisyöminen
Itse olen aina ollut kiinnostunut ruoanlaittamisesta. Olen kuitenkin alkanut tutkimaan blogini http://bit.ly/10z6fYN myötä enemmänkin ruokaa itsessään ja sen vaikutusta ihmiseen - se on osa meitä, kuinka elämme elämäämme. Itse olen tutustunut http://bit.ly/YTeXnx leipien valmistamiseen lähemmin ...
-
2 0
OOh tuli niiin ihanaa tällä reseptillä!!!
-
1 0
Tästä tuli tosihyvää, suosittelen!
-
3 7
Tulipa eilen puuhattua taas raakasuklaata. Olen nyt vajaa 10 kertaa kokeillut aina hieman raaka-aineita muutellen. Ja tämä sitruna-chili-yhdistelmä on kyllä mun mielestä jakamisen arvoinen. Ensin maistuu sitruunan raikkaus ja sitten chilin tulisuus. Ei tarvii enää paljoa normisuklaata kaupasta os...
-
2 2
Muutaman desin muusinnökkönen saa kyytiä muuntumalla perunaplätyiks, oheen tehtailin raikkaan salaatin ja tonnikalaricottatatinan. Kyä kelpaa!
-
2 0
Huitsin nopea oli tekaista, ja tällanen kokkikolmonenkin osasi :)
-
0 0
Jauhelihakeitto
-
0 21
Mitä kokkaisit kuninkaallisille? Hae kokkitiimiin, kehitä resepti ja lähdet Tukholmaan!
Hei! Västerbottensost ja Kotikokki järjestävät kokkitiimin, jonka tavoitteena on kehittää suussa sulavia reseptejä Västerbottensostin tuotteista! Kokkitiimiin valitut kotikokit saavat käyttöönsä tuotepaketin, ja tehtävänä on - ei mitään sen vähempää - kuin kehittää resepti kuninkaallisille! My...
-
0 23
Miksi kaiken pitää uida kermassa?
Katselin aamulla uusia reseptejä ja panin merkille,että monessa ruuassa on valtavasti käytetty voita ja kermaa. Miksihän joka ruokaa pitää lisätä voita tai kermaa, ihan kuin varmuuden vuoksi? Hyviä raaka-aineita resepteissä ja sitten lopuksi litra kermaa tai 100g voita. Itse teen hyvin yksinker...
-
1 0
Sain vihdoin aikaiseksi tehtyä marenkeja. Tämä ohje oli simppeli ja kiva varioitava, kokeilenkin jatkossa lisää eri juttuja. Kauniita ne ei olleet mutta hauskoja pikkuherkkuja kyllä :---D