Keskustelut
-
1 0
Ihan mielettömän hyvä kakku!
-
3 0
Erinomainen resepti
-
5 1
:PP
-
5 3
Omenapiirakka
-
3 0
Hyviä tuli sämpylöistä :)
-
4 0
Yksinkertainen juoma kylmille päiville.
-
3 0
Yksinkertainen lounassalaatti tuli päivän valinnaksi. Jääkaapin pientä "siivousta" - joten Kebab - lihaa, jonka ostin kunnon Kebab - paikasta (vain lihaa - ei muita härpäköitä), eli ei mitään koiranruoalle haisevaa kaupan valikoimista. Paistettua kananrintaa "chilipölyllä" ja sitten tietysti rape...
-
3 0
Olipas maukasta, nam :)
-
1 0
Olipas maukasta, nam :)
-
1 0
Tosi maukas ja hyvä kakku, hieman liian vähän kinuskia, ensi kerralla teen tuplamäärän ;)
-
0 0
Tosi maukas ja hyvä kakku, hieman liian vähän kinuskia, ensi kerralla teen tuplamäärän ;)
-
1 0
Taidan tehdä uudestaankin....
-
2 0
olipa herkullista ja mureaa.
-
1 0
Oli hyvää! Maustin lautaselleni päätyneen annoksen pienellä määrällä pestoa ja osu kyllä mun makuhermoon ihan täydellisesti. :)
-
1 0
Helpot daim-suklaamuffinit kuorrutteella :)
-
1 0
!
-
3 3
Tänään versioidaan Honeymoonin Parasta Antia Meksikosta eli ChickenSoup oikeasta kanasta. Pakastekana löytyi prisman pakastealtaasta ja on nyt jääkaapissa eilisestä asti sulatettu. Huuhtaisen ja laitan porisemaan, saa nähdä miten keitto muuttaa makuansa!
-
1 0
Ihan mahtihyvää perjantai-illan herkkua, nam nam :)
-
3 17
Välillä hieman herkkuja itsellekin. Tytär on myös ihan täpinöissään maapähkinävoista. Hyvin kasvatettu lapsi. ;D
-
8 2
LASILLINEN KUOHUVAA KAIKILLE NAISILLE!
-
6 4
-
-
2 1
Vaikeeta oli löytää kattila, mutta kunnes löysin ja maksoin sähkölaskun niin odotus palkittiin. Herkullista!
-
0 2
Ihmetyttää,kummastuttaa pientä kulkijaa???
Onko minun kalenterissani virhe vai mikä on, kun aloitussivun ylälaidassa on sunnuntaimainos, jossa etsitään parasta PIPARKAKKUTALON.KAAVAA? ONKO SE AJANKOHTAINEN KISA JUURI NYT, KUN LÄHESTYMME PÄÄSIÄISTÄ? Tietenkin on hyvä olla ajoissa liikkeellä, eihän siinä mitään, ihmettelen vaa?...
-
1 1
Järkyttävän helppoa ja hyvää :)
-
0 13
Apuvälineet kokkauksessa
tässä kun alkaa tota ikää tulla :? niin oon huomannut tarvitsevani mm pullon korkkien ja säikykepurkkien avaukseen (jos ei händimän oo kotona) erilaisia kommervenkkejä. Veitsenterää kannen väliin tai muovilärpäkkeellä kiertäminen. Myös purkinavaajia on monen sorttisia jotka avustaa jos on vaikk...
-
0 6
1 päivät Cittarissa
Täälläpäin ,LPR, on näköjään sellanen meininki että houkutellaan katteettomin lupauksin asiakkaat kauppaan. Myydään eioota.Korvaavaa tuotetta ei ole eikä tule. K- ryhmä on oikein erikoistuneen hyvä tässä asiassa. Eivät mainoksessa ilmoita esim "niin kauan kuin tuotetta riittää". se minusta oli...
-
4 0
Jos tämmöistä tuuppais uuniin. Olisi muutamalle päivälle ruoka tehtynä.
-
0 9
Myydäänkö Bagesten-pizzakiveä jossain kaupassa (asustelen Turussa)? Itse olen käynyt kaikki suomalaiset nettikaupat läpi ja niistä on myyty loppuun. Yhden kauppaan tulee vasta ensikuussa lisää.
-
4 0
Kokkasin ja hyviä oli
-
3 2
Hyvää oli, vaikkei juustoraastetta laittanutkaan! Tein oikee kaksinkertaisen annoksen. Hiukan enemmän laitoin maitoa, kun vuoka oli isoo. Mieskin tykkäs!