Keskustelut
-
0 0
Test2
-
0 0
Abcdef
-
0 0
Abcdef
-
1 0
-
-
0 0
-
-
0 0
-
-
3 5
Mitäs tänään kokkailtaisiin? miten olis punaniskan kilpparipurilaisia? Jauhelihapihvi, sen päälle jauhelihakastike, punottu pekonikuori ja rei-istä nakit ulos (tee viillot sormiksi) ja lapset tykkää ;o)
-
1 1
Tein tätä ja taaperolapseni hoki että nam nam. T: ruuanlaittotaidoton mies
-
0 0
Teinpä tämän ja lopputulos oli OK.
-
2 0
vad blir det för mat: porsaan ulkofilé viherpippurikastikkeessa, lohkoperunat ja salaattimix: Romansallad, ruccola, vesimelonia, vuohenjuustoa, tuoretta parsaa, vadelmavinägrette. Mumsfilibaba Bon Appétit
-
6 0
On mulla siis niin rakkaat naapurit, aina ottaa minun naapuri Kanariot minut kuin yhtenä perheenjäsenenä..Kun heillä on maatilat,mistä hakevat..niin aina tuovat minullekkin jotain..Sain tänään taas ..♥
-
3 4
Grillausta takapihalla tänään naapureiden ja ystävien kera.
-
0 0
Kokattu ja paistettu, nyt uimaan altaaseen,Raikkaana vastaanottamaan vieraat
-
1 0
Näitä tein ja erittäin makoisia ovat
-
0 2
Onko kellään muita herkullisia keinoja tehdä kananmunia? Meinaan lisätä reseptiin liemellä hyydytetyn kananmunan reseptipuoleen.
-
0 19
Villivihanneksia
Taas on se aika kun luonnosta löytää monenlaisia kasveja joita voi käyttää ruoanlaittoon ja aivan ilmaiseksi. Osaatko hyödyntää niitä? http://www.arktisetaromit.fi/nettilehti/artikkeli.php?aid=25&lid=6
-
2 0
:)
-
2 1
korvasienistä
-
0 3
Pientä purtavaa etsimässä
Hei. Olisi Sunnuntaina pidot joissa olisi tarkoitus tehdä pientä purtavaa. Olisiko teillä siis ehdotuksia mitä purtavaa voisi tehdä. Jos lisäisitte ehdotuksia ja ohjeita sivustolta se olisi mahtavaa. Kiitos! (Niitä pitäisi myös pystyä kuljettamaan helposti muovi astiassa jne!)
-
2 2
vad blir det för mat: 70-luvun klassikko: Piccata: Porsaan ulkofiléstä, alla on frästa paprikaa, kesäkurpitsaa, sipulia, valkosipulia, timjam. Paistettua perunaa. Salaattimix: Vesimeloonia, vuohenjuustoa, salaattisipulia, sitruunanmehua, oliviiöljyä, vadelmavinäger. Mumsfilibaba Bon Appétit
-
0 2
Karibianpata Rainbow (ohjeita)
Hei, olen tässä pari kertaa syönnyt Rainbow karibianpataa ja olen ihan kohtuu paljon tykännyt. Haluaisin nyt kuitenkin tehdä itse kyseistä ruokaa mutta mistään ei oikein löydy ohjeita ja pelkällä sisältöselosteella ei pitkälle päästä. Eli löytyisikö joltakulta ihan kunnon ohjeet tai osaisiko joku...
-
1 1
zulkke hyvää nam
-
0 0
Nope ja helppo tehdä. Maku on vertaansa vailla
-
0 0
Nopea ja helppo tehdä. Maku on vertaansa vailla
-
0 9
Rippijuhlat!
Meillä jo suunnitellaan elokuulle rippijuhlia pojjaalle! Pihalla ajattelin ne järjestää. Yhdet juhlat olen jo järjestänyt tyttärelleni eli vähän on kokemusta. Pitkämatkalaisiakin tulee eli ruokabileet. Mitä pitää ottaa huomioon sinun mielestä? Etsinnässä siis edullista ideointia ja katt...
-
1 0
Superhyvää pannaria!!!
-
1 0
itse tunnen nämä piparit lapsuudesta Hanna-tädin pipareina =)
-
4 5
Tänään löytyi elämäni paras korvasienipaikka, olisi ollut kerättävää vaikka kuinka ! Omiksi tarpeiksi otin, myyntiinkin olisi. . .
-
1 0
Minä leivon,kokkaan ja käyn uimassa ja kävelen..Nämä kaikki on minun elämäni..en käy diskoissa koska en sitä hupia tarvitse..minulle on tärkeitä ystävien kanssa ruokailu....
-
2 0
tulipas hyviä