Keskustelut
-
4 3
Ostettiin murun kanssa tälläinen philipsin höyrykeitin ja ensimäisenä lähdettiin varovasti liikkeelle ja kokeiltiin kananmunia ja nakkeja :D Ohjeet oli tosi selkeät tosin joillekkin tuotteille pitää se höyrytysaika arvailla. Kananmunille oli annettu 15 minuuttia ja se piti paikkaansa. Munista ...
-
0 7
Tryffeli-sieni
Tryffelit-ne ihanat parfyymiset sienet jota kaytetaan mausteeksi! No, ostin purkin netista, jossa tryffelit oli sailotty suolaveteen. Vesi oli havinnyt, valitin, ja maksuni palautettiin. Uteliaisuuttani kuitenkin avasin purkin ja kokeilin...taysi pettymys....tuoksuivatkin suunnilleen maltaille...
-
1 3
Lamb Vindaloo...Tjohooo...eli karitsaa Vindaloo aion laittaa yötä vasten uuniin valurautapataan. Hissukseen saa hän siellä muhia. Kuva otettu ennen uuniin menoa ja tietysti otan myös sen jälkeen, kun hän sieltä saapuu. Uunista siis. Tässä hän nyt sitten on, karitsan etulapa oli koko yön uunissa ...
-
2 3
Oikein hyvää HELATORSTAI viikonloppua Teille kaikille ♥ Toivottavasti sää suosii ja saatte nauttia.ulkoilla..
-
1 0
nam nam
-
1 7
Minulle ilmoitettiin että tekemäni Omeletti-Munakas-Tortilla ei ole oikea Tortilla..sanon nyt vastaan::Tortilla=pieni kakku.Francon aikainen köyhällistön ruoka!!.ja puhumasi tortilla on nyky-aikaa:: Mexikosta lähtöisin,kuivapannulla paistettu Tortilla-taco=ohut lettu joka täytetään erinlaisilla ...
-
0 3
Kaikki me ei osata silppua nopeesti vihanneksia tik,tik,tik ja valmista ,en ainakaan minä..mutta hyvän niksin olen oppinut ja hyväksi todennut,saan pienenpientä helposti hermostumatta kun luistavat käsistä..Toivon että joku kotikokki saa jotain apua tästä..
-
0 12
Paras pohja plantaasille???
teen tuohon takapihalle kehikon sisään pienen ryytimaan. Sammalta ja nurtsia alla. Reinat noin 20senttii korkeet. metri kertaa metri näin alkuun. Mitä suosittelisit että laittaisin ; multaa,hiekkaa ja multaa,turvetta,paskoo,kanapaskoo??Millä lannoitellan ja kuis usein? sipulii ja jotain sa...
-
1 0
:)
-
0 0
Teen mehut itse niin paljonkuin mahdollista...Tiedän mitä suuhuni laitan..Ei ole lisä-aineita..Terveellisiä herkkuja..Ja loppujen lopuksi halpoja..Ei tarvitse ostaa ykkösluokan tuotteita kunhan ovat käyttökelpoisia..hedelmät pöytään priimana ja salaattiin raikkaat vihannekset,mutta säilöntään.......
-
1 0
vad blir det för mat: Lohi pinaatti ja sipulipedillä, peittona toimi paistettua pekonia, salaattiisipulia, rahkaa. Lohen päällä oli tietysti suolaa ja pippuria ja puristettua sitruunanmehua. Lohkoperunat ja salaattia. Mumsfilibaba Bon Appétit
-
1 0
vad blir det för mat: Stallmästaregårdenin Silakat
-
1 0
minä tykkään kaikista merenantimista niin että vaivaudun kyllä säilömään.on niin paljon maukkaampia kun itse tekee..ja nämä sardiinit sain kotiinvietäväksi eilen naapurinluona lounastaessa..että nämä tuli kyllä halvaksi..
-
0 0
Vihantasiemen
Löysin 100 vuotta sitten tehdyistä resepteistä ohjeen vihantasiemenpihveiksi. Mahtaako kukaan tietää, mitä nämä "vihantasiemenet" mahdollisesti ovat nykymaailmassa.
-
2 0
Kanarialla syödään paljon paistettuja-parilla sardiineja.ja ryppyperunoita kanaria mojolla . Niitä tarjottiin hyvän ystävä-naapurin kodissa tänään
-
1 0
Hyvää äitien päivää jokaiselle äitille myös tuleville Tv Oku60
-
0 14
Lempisienesi?
(tu)(:P) Metsästä poimittuna siis! Miten valmistat?
-
0 2
Olen niin innoissani näistä uusista mausteista::sormisuola ja Mystinen naustesekoitus..Ihanaa kokeilla.. Voin kuvitella kun seuraavan kerran teen jauhelihapihviä,laitan tätä ihanaa metsänmakuista mystistä mausteseosta,,Keittoon tuli niin ihana metsäsienien maku ja sormisuola antoi hivenen savun m...
-
0 0
Uudenlainen resepti!
-
0 0
Uudenlainen resepti!
-
0 0
Maspalomasissa 43 plus astetta ..Pakko saada jotain kylmää hyvää Ruokaa..Helpoin tämä tomaattikeitto.Mahtavan ihana savunmaku sormisuolasta ja metsäinen maku tästä mystisestä mausteseoksesta..(sis,esim.sieniä)..Sain eilen naapurilta puolikassillista kanarian tomaatteja...
-
0 2
Haarukkaan kuoleminen
B)- Vaikka ihminen söis ja jois kohtuudella syömme kuitenkin itsemme hengiltä tavalla tai toisella Uutta tutkimusta maailmaltaUsein lääkäreille muodostuu vuosien kokemuksen, työn, tiedon ja vaikutusvallan karttumisen myötä suuri ego, mikä tekee vaikeaksi tunnustaa olevansa väärässä. Lääkäri Dwigh...
-
1 0
Täytetty Italialainenleipä
-
0 1
Äitienpäivä lähestyy! Mitä te tarjoatte omalle äidillenne? Täällä olisi neuvot tarpeen, menussa lukee vain appelsiinisorbetti, alku- ja pääruoka puuttuvat. Kiitos jos jaksatte neuvoa :)
-
0 0
Yoghurtbaquetter ja Fru Van de Bo´s omenacheesecake hieman raparperia.
-
0 0
Hitusen jäi kuivaksi. 27 minuuttia on ehkä vähän pitkä aika, ainakin isolle vuoalle. Kannattanee käyttää vähän pienempää irtoreunavuokaa.
-
0 7
miten tehdään...?
RAHKAA? en osaa :( siis vadelma mustikka. pitääkö vatkata?
-
1 1
namsss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
0 3
MOI
-
5 0
Kiitokset kaikille ylenpalttisista leipäohjeista!!! Kannatti liittyä, sivusto pelaa ku junan vessa!!!