Keskustelut
-
0 0
test
-
1 0
Zucchiniplättar / Fetajuusto/Kesäkurpitsapihvit
-
1 0
vad blir det för mat: Tuore Tortellini ja savustettua kinkkua, suppilovahveroita, sipulia, valkosipulia, Koskenlaskijaa, kermaa, kirsikka tomaatteja, basilika, parmesanjuustoa. Romansalaattia. Mumsfiibaba Bon Appétit. Tuli kaappien tyhjennys päivä. Hyvä näin.
-
2 3
Hauskaa?? Tunnen kyllä itseni tyhmäksi..UUsia ihania aineita suomesta kun en niitä tunne..Monessa reseptissä lukee "vähän" sormisuolaa..Olen ihmetellyt,siis mitä?sormisuolaa? minulla on aina merisuola isossa purkissa ja otan sitä hyppysellisen sormin..Nyt sain tyttäreltäni Barceloonassa purkin so...
-
1 0
Täyteläinen ja maukas curry-kastike!
-
1 0
Valkosuklaa-mustikkamuffinit
-
0 0
kokkaus
-
0 0
niksi
-
0 0
taoahtuma
-
0 0
kokemus
-
0 0
Arvio tuotteesta
-
0 1
Ulkopaisti, apua...
Pakastimen pohjalla oli iso naudan luomu ulkopaisti. Maustoin, paistoin pinnan ja pistin uuniin. Nyt vasta huomasin että se olisi ollut pala, pata, ja suikaleruokiin. Meneeköhän toi pala nyt harakoille? Voisko sen pilkkoa kypsänä ja esim keitellä vielä...ei taida uunissa kovin mureaa tulla. Ideoi...
-
1 0
Suosittelen
-
1 0
Kokkasimme Mokkapaloja :-DDD
-
0 9
AVH eli Aivoverenkiertohäiriö
Noin vuosi siten se tapahtui: 7.5.2011 elämäni muuttui lopullisesti. Sain elämäni vaikeimman koettelemuksen. Miksi kirjoitan nyt on se että sekin päivä oli sekin lauantai. Kohta tulee vuosi täyteen. Piti kymmeneksi töihin vaan sinne minä en ikinä pääsyt vaan ambulanssi haki kl.05.30. ...
-
0 0
Aurinkoinen herkku aurinkoiseen lauantaihin! Ihanaa viikonloppua. :) -Maijutar
-
3 0
Keittiössäämme on muhimassa ikioma Hermanni, joka kasvaa, kuplii ja voi hyvin, odottaen tulevaa keskiviikkoa ja lopullista herkuttelua. Lue lisää keskustelupalstalta -meidän keittiössä- Hermanni-ystäväkakku!
-
0 6
Hermanni-ystäväkakku
Sain kymmenien vuosien takaa jälleen itselleni Hermannin alun ja nyt yhteiselomme on kestänyt kohta viikon. Ruokin"häntä"säännöllisesti ja toimin kuten ohjeet käskevät. Hermanni kuplii ja hymyilee pikku kulhossaan, odottaen ensi viikon keskivikkoa ja lopullista muotoaan sekä paitamista. Sitä ...
-
6 1
Kakuntekoa iltapäivällä. Suolainen karamellikastike pähkinöiden kanssa vie kielen mennessään.
-
1 5
Vieraita 2 viikkoa....10 päivää matkoilla Barcelonassa..Pika-ruokaa..mutta maukasta..Paistetut Kesäkurpitsasiivut täytettynä:: juustolla ja pekonilla..
-
1 0
On hyvää joka kerta,tänään uudestaan. :DD
-
1 0
Oli hyvää.
-
4 2
Lohta pinaatti ja parsapedillä. Peittona on Kesella/ rahkaa, lime mehua, parmesanjuustoa, tilliä. Voissa paistetut parsat ja uudet perunat ja salaattimix. mumsfilibaba Bon Appétit
-
1 1
Siis olen aina ihaillut niitä veitsenteroittajia, jotka vain heiluttavat sitä puikkoa pitkin veitsen terää ;-) Ja lopputuloksena todella teräviä veitsiä... Taito se on sekin... Minä en kuitenkaan (muutamista yrityksistä huolimatta) ole mielestäni saanut tarpeeksi terävää lopputulosta puikkoa hei...
-
1 0
tein näitä kauralastuja ja hyvin onnistui ja oli hyviä
-
0 0
Valmistusaika ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Tuostahan tulee jo ilmoitetuista ajoista yhteenlaskettuna 20min. Oikea aika on lähempänä tuntia.
-
0 2
Eväät/huonot säilytys/lämmitys mahdollisuudet.
Hei. Eli tarvitsisin eväitä töihin, mutta ainut mahdollisuus viileässä säilittämiseen on kylmälaukku ja sekin hieman hankalaa, koska on tuota tavaraa jo muutenkin tarpeeksi mukana. Lämmitys mahdollisuuksia ruualle ei ole ollenkaan. Joten mitä evääksi töihin?
-
0 5
Toimiiko?
Toimiiko teillä nää sivut ihan normaalisti? En saa haettua kun yhden reseptin ja sitten en enää ollenkaan =( tätä on jatkunuyt jo pari viikkoa.
-
1 0
Vapun kunniaksi liköörillä varustettu kakku ;D
-
1 0
Aivan sairaan hyvää tuli, vaikka vaihdoinkin pähkinät auringonkukan siemeniin ja oliiviöljyn kylmäpuristettuun rypsiöljyyn. Nam! Hapankorpun päällä ja lohkoperunoiden kanssa huippuhyvää! Ja tämän voi pakastaa myös.