Keskustelut
-
4 5
Rikos ihmiskuntaa ja sushia kohtaan on pakastesushi, jonka voi pakkauksen ohjeen mukaan myös mikrottaa! Kokeilumielessä testattu, eipä ole sattunut miesmuistiin tilannetta, jossa ruoka olisi pitänyt sylkeä pois suusta. Suuresti mainostettu riisi maistui ilmakuivatulta moskovalaispullalta, kuivaa ...
-
0 33
MÄMMI
Kuinkas nautitte mämminne? Vaniljakastike vai kerma? Teetkö itse vai ostatko valmiina? Jos valmiina niin kenen valmistajan? Itse olen Kymppimämmin kannattaja ja ehdottomasti ja vain vaniljakastikkeen kera.
-
0 15
Munakoiso
Nyt olen siihen taysin kyllastynyt, ja jos ei uusia ideoita loydy, niin lopetamme sen kasvatuksen taysin. Ollaan kokeiltu kasvattaa kaikkia sortteja , mutta ei sen maku edelleenkaan kovin innosta. Moussakaa, sipseja, paistoa viipaleina on tehty, loytyyko jotain muuta kayttoa kuin pelkkana t...
-
2 12
Pienoinen pulma: Ostin juuri functionalin silikoni kakkuvuan ja kuten tiedämme, silikoniset vuat eroavat metallista, koska metalliset säteilevät vuokaan lisää lämpöä. Lopputulos on aina valmistaessa tämä: 200 asteessa ja 40 minuutissa, kakku jää 1/6osaa raa-aksi reiän kohdalta (käytän ylä ja alat...
-
3 0
Omia reseptejä harvoin uskaltaa kehua, joten huudanpa tämän tmk:n banaanikakkusen perään: HERKULLISTA! Vihaan ylikypsiä banaaneja, enkä ole koskaan pitänyt mistään banaanin ja suklaan yhdistelmästä ennen, mutta tämä vie kielen mennessään (:
-
1 1
Tuli tässä mieleen pääsiäisenä tehdä pieni reseptikokeilu: suklaapäällysteisiä, vadelmatäytteisiä tuulihattuja... saas nähdä kuinka onnistuu. idea tuli Gourmet ranch- facebook peliä pelaillessa.
-
0 2
miten?
Miten saa uusia kavereita olen utelias :D
-
2 0
ja salmiakkikakkua
-
1 0
katsokaa mun tekemiä suklaapallosia
-
5 0
Tänään tiedossa tuoretta Kauraleipää :) Tytär 9 v sain eilen Uskonnontunnilla kotitehtäväksi leipoa huomiseksi perjantaiksi leipää =))) Ohjekin annettiin... Ihan äitiä jännittää... Pistetään ohjetta ja kuvia, kun leipuri on valmis...
-
0 11
Kertokaa ihmeessä MITÄ on Rahka?? Esiintynyt paljon ihania Rahka-ohjeita...Onko Rahka sama kuin Kesella=tuorejuusto?? Äitini teki aikoinaan ihanaa rahkapiirakkaa..Mutta en muista mitä rahka on !!!
-
0 0
Lista vapaista vuokra-asunnoista
Tuli vastaan Facebookissa tällainen lista vapaista vuokra asunnoista useissa eri kaupungeissa joten pistä tänne off topiceihin: https://www.facebook.com/vuokraisanta/ ps: niille jotka ei tiedä, salaattia ei saa leikata metalliveitsellä tai se tummuu ja sipulia ei saa paistaa alussa rasvassa ta...
-
0 13
Kylmäsavustuslaite
Hong Kong -tavarataivaassa näkyy olevan myynnissä kylmäsavugeneraattori hintaan 49. Onko kenelläkään tämän palstan lukijoista omakohtaisia kokemuksia ao. laitteesta. Miten savustaa, millaisia määriä ja raaka-aineita käytätte, sammuuko laite helposti? - tämmöiset asiat kiinnostaisivat ennen hanki...
-
6 1
Tämän hetken suomikeittiön parhaimmistoa edustaa Pekka Terävän luotsaama ravintola Olo. Hänen pitkän linjan "Signature" ammattitaitonsa yhdistettynä kansainväliseen osaamiseen (esim Hirokazu Kamijukkoku yhteistyö) luovat pohjaa itsevarmalle, mutta konstailemattomalle raaka-aineiden käytölle. Ru...
-
5 1
Kävimme anopin kanssa juhlistamassa emännän 27-vuotispäiviä pari päivää sitten Kuopion Fransmannissa ilman pöytävarausta ja olimme kaikin puolin erittäin tyytyväisiä. - Tarjoilija tuli heti opastamaan meidät parhaaseen mahdolliseen vapaana olevaan pöytään ja toi meille samantien juomat ja leivät...
-
3 0
Testasin Hakaniemessä sijaitsevasta itämaakaupasta ostetut prawn crackers-keksit, jotka on tarkoitus uppopaistaa itse. Keksit ovat merkkiä 'sagiang' ja valmistettu Vietnamissa. Hintaa paketilla oli parisen euroa, mutta luulen sen vaihtelevan ostopaikasta riippuen aika tavalla. Paketissa on annett...
-
1 0
Keitin suklaakiisseliä. Kaipasin makeaa herkkua ja ainekset sattuivat löytymään kotoa valmiina, joten päätös oli helppo tehdä. :) Nappasin samaan syssyyn kuvan kiisselistä lisättäväksi reseptin yhteyteen.
-
3 0
Pitkästä aikaa lasagnen teosta, tästä riittää sitten itselle varmaan kolmeksi päiväksi. Juustona käytin normiedamin sijaan savunmakuista juustoa, joka toimi oikeastaan aika hyvin. Olettaen että pitää savun mausta :) Mainio resepti kuitenkin, kerta toisensa jälkeen.
-
0 0
Chili-suklaakakku
-
0 0
Kyllä oli hyvää!!!! Leivän kanssa ensin yrittelin sötsötellä lientä !!! Mutta lopuksi oli se pakko juoda !! Ei niin kaunista ruokatapaa,mutta kun yksin söin ja jättää ei voinut..Mums !!!
-
6 2
Innostuin tekemään eilen munkkeja uudella fritöösilläni, sekä tänään tein lihapiirakoita. Mumsmums....
-
0 14
Tiedätkö nimen kahvikupeille?
Hei, löysin kirppikseltä Arabian kahvikuppeja, mutta en ole löytänyt sarjalle nimeä. Etsin 2 tuntia netistä tuloksetta. Löytyi vain yksi kuva. Kerrothan minulle tuotteen nimen, jos tiedät. t. Piri [URL=http://aijaa.com/005569854386][IMG]http://i6.aijaa.com/t/00556/9854386.t.jpg[/IMG][/URL] ...
-
0 0
Kotiviljelyä,,minua kiinnostavaa askartelua,,Perunat hyvässä vauhdissa ja jo ne persiljatkin on työntänyt vähän esiin..
-
5 0
Lastenlasten riemuksi tekasimme suklaamuffinsseja ja koristelimme ne riemunkirjaviksi.
-
2 0
Teinpä tossa tollasia söpöjä maukkaita muffinsseja !
-
0 12
Kuvan lisäys pikaviesteihin?
Osaako joku sanoa onnistuuko pikaviesteihin kuvan lisäys -ottaen huomioon että käyttäjänä on täysi blondi tietokoneiden kanssa?
-
8 0
Vad blir det för mat: Karitsan ulkofilé ja uunipaahdettuja juureksia, friteerattuja lanttu frites ja bataatis pommes frites, Salaattina: Hunaja meloonia ja Mustanmetsaän kinkkua, tuoretta parsaa, tuoreita herkkusieniä, kirsikka tomaatteja, avocado, lemon olivöljyä, taatelibalsamico/ dadelbalsamic...
-
1 4
Onks tesitä kukaan koskaan kokeillu ku ootte leivittän pihvei niin korppujauhojen sijasta esim. hapankorppuja tai näkkileipää? Ite äsken tein pihvei ja pyöräytin ne ekaks vehnäjauhois ja sit kananmunas ja lopuks näkkileipämurus...tuli aika kivan rapsakoita... :) kannattaa kokeilla.....kuvaa laita...
-
3 0
Naapurilasten kanssa paisteltiin jauhelihakepakot,,Lapset tykkäs tehdä..oli niillä niin hauskaa yhdessä leikellä ja työntää kepakot ja paistella..ja sitten saivat maistella,syödä .ison kokiksen kanssa.. ja kylläpäs heille maistuikin...
-
3 0
Tänään olisi ihan "normi" laatikko -päivä ;-)