Keskustelut
-
5 5
Tätä tässä mielenkiinnolla odotan...
-
1 0
n hj
-
0 9
HK Sinisen makkaratiimin äänestyksen voittajan julkaisu ensi viikolla
Näin vielä viikon loppuun tieto siitä, että varsinainen äänestys HK Sinisen makkaratiimissä on päättynyt (äänestäminen on edelleen teknisesti mahdollista, mutta ääniä ei enää huomioida). Julkaisemme eniten ääniä saaneen reseptin ensi viikon maanantain aikana! :) Hyviä, rauhallisia ja ruokaisia...
-
0 3
Yrtit talteen mutta miten?
Nyt alkaa olemaan viimeisiä hetkiä että saa vielä tuoreita yrttejä ja olenkin pohtinut että mitkä kaikki yrtit kestävät pakastusta? Persilja, tilli ja korianteri kestävät omien kokemusten mukaan, ruohosipuli tottakai. Entäs basilika, timjami, minttu ja sitruunamelissa? Vai pitääkö mun sitten kuiv...
-
0 2
Täsät ohjeesta oli kyse ja kokkaustulos oli loistava.
-
1 2
Vähästä aikaa tuli taas tehtyä lihamureketta töihin evääksi, ja tekeminen on ainakin tätä ohjetta mukaillen kyllä jokseenkin naurettavan helppoa. Sydämeksi tuli pistettyä herkkusieniä, ananasta ja juustoa. Pientä kommellusta liiallisen kananmunamäärän kanssa (pistin tuplat), mutta loppu hyvin kai...
-
0 3
Laktoositon maitojuoma 3%
Onpas hieno homma, että Valio on tuonut punaisen maidon laktoosittomana markkinoille. Vanha kunnon punainen maito joka oikeasti maistuu maidolle ja siitä saa ihania puuroja, vellejä ja jälkiruokia, puhumattakaan maitokahvista tai uuden ajan lattesta. Kiitos Valio!!
-
2 9
Onpas mukava huomata, että vanhan ajan herkut tulevat uudelleen muotiin ja niitä tehdään. Tytinä kuuluu todella viime vuosituhannen sodanajan herkkuihin, mutta on todella hyvää. Pakko kokeilla ja palautella lapsuus mieleen.
-
5 1
Juurikin näin tehtiin meilläkin kotona ja nyt tein itselleni. Taivaallisia tuli, kiitos tosi hyvästä ohjeesta.
-
0 0
kuva kopioitu?
-
1 3
Padallinen tätä pitämään flunssanalkua loitolla.
-
0 0
=))
-
1 6
Medän K-kauppaan ovat ilmestyneet Acai ja Goji mehut ja olen positiivisesti yllättynyt...
-
1 0
Löysin tälläsen kivan reseptin! http://www.keittiossa.com/2009/03/rasvattomat-omenamuffinssit.html :)
-
9 7
Hmmm... En tiedä, mitä mieltä muut Kotikokkilaiset ovat, mutta minä en oikein pidä tästä uudesta lookista, kun joutuu sivua scrollaamaan pitkään, että pääsee käsiksi resepteihin. Mielestäni olisi parempi, jos loki-osuus olisi sivun lopussa, tai että sen voisi omalta näytöltä piilottaa. Tämähän on...
-
0 6
Löytyykö munatonta pinaattilettuohjetta?
Tarttisin nimittäin... :S
-
1 1
Mua kiinnostais tehdä puolukanlehdistä, ja miksei muistakin lehdistä, teetä. Hieman asiaan vasta perehtyneenä kaipaisin vinkkejä asiaan! Onko fermentointi (hiostaminen) pakollista, vai riittääkö kuivaus? Vinkkejä otetaan ilolla vastaan!
-
0 0
Tänään samaan tapaan tuossa sähköuunissa - tuoksu alkaa olla MAHTAVA :)
-
0 0
Tänään samaan tapaan tuossa sähköuunissa - tuoksu alkaa olla MAHTAVA :)
-
1 0
Näistä tuli tosi hyviä!
-
0 24
Ikkunoiden pesu
Joko olette pesseet ikkunat talveksi? Aamun olen aikonut ryhtyä ikkunoiden pesuun, mutta tässä vaan näppäilen. No nyt - verhot pois ja ikkunoiden pesuun lähden minä. :-)
-
1 5
Sienikeitto?
tilailen työkseni pitopalveluilta metsäsienikeittoa alkupalaksi asiakkaiden toiveesta. Jatkuvasti törmään siihen että ei tahdota / osata tehdä muka sienikeittoa ilman kermaa tai maitotuotetta. Suorastaan kieltäydytään kunniasta!:S Mikähän siinä mahtaa olla sitten ? ei minusta sitä kermaa tarvitse...
-
0 7
Tietäiskös joku mihin voisi käyttää sellaista kun PASSIONFRUITVINAIGRETTE...ilmeisesti passionhedelmäviinietikkaa. Sain pullollisen tuollaista herkkukorin mukana ja mulla ei ole aavistustakaan mihin tuota voisi käyttää! Joten vinkkejä käyttöön kaipailisin!
-
1 2
Tein maustekakun ihan huvikseen (ekaa kertaa) ja ihan hyvin onnistu! (: PS. oon ylpee ittestäni ja tänään on muuten HERKKUPÄIVÄ :)
-
1 0
Onnistui todella hyvin, tuli upea kakku. Kiitos helposta ja toimivasta ohjeesta.
-
0 5
Elintarvikepakkaukset ja merkinnät
Minua on pitkän aikaa harmittanut elintarvikepakkauksien erilaiset vaikeasti avattavat tai avattaessa hajoavat pakkaukset. Samoin elintarvikepakkauksiin tehtävät merkinnnät jotka ovat puutteellisia.Olen kai kömpelö ja en aina meinaa saada erilaisia muovipusseja auki kaupassa. On monenlaisia muo...
-
0 4
Lapskoussista...
Onko kukaan maistanut/tehnyt? Mitä Piditte? Itse olen sitä syönyt ja rakastuin välittömästi ko. ruokaan. Eli kaikki? ruoka mikä melkein näyttää(:P) on parasta..voiskohan tuota yrittää kotona tehdä ilman sähköä??Ehkäpä grillissä isooooossa padassa
-
0 26
Yllapidolle:)
terve vaan pitkasta aikaa:) En ole vielakaan saanut keittokirjaa tanne saapasmaahan vaikka kasittaakseni meidan piti saada se veloituksetta, siis joilla kirjassa resepteja. Kiitos etukateen ja iloista syksya kaikille!
-
0 0
Tää on varmaan hyvää! ---> http://www.valio.fi/gefilus/
-
0 16
Tahtoo Kuivurin!
monta vuotta olen kuolannut kuivureita. Nyt tahtoo oman. Vinkkejä mikä on paras? mitään sikahienonkallista en etsi.Ihan peruskuivuria. Tietenkin saa tarjota käytettyäkin jos se makaa kaapin pohjalla.Ostan pois!:-)