Keskustelut
-
0 0
Tänään samaan tapaan tuossa sähköuunissa - tuoksu alkaa olla MAHTAVA :)
-
1 0
Näistä tuli tosi hyviä!
-
0 24
Ikkunoiden pesu
Joko olette pesseet ikkunat talveksi? Aamun olen aikonut ryhtyä ikkunoiden pesuun, mutta tässä vaan näppäilen. No nyt - verhot pois ja ikkunoiden pesuun lähden minä. :-)
-
1 5
Sienikeitto?
tilailen työkseni pitopalveluilta metsäsienikeittoa alkupalaksi asiakkaiden toiveesta. Jatkuvasti törmään siihen että ei tahdota / osata tehdä muka sienikeittoa ilman kermaa tai maitotuotetta. Suorastaan kieltäydytään kunniasta!:S Mikähän siinä mahtaa olla sitten ? ei minusta sitä kermaa tarvitse...
-
0 7
Tietäiskös joku mihin voisi käyttää sellaista kun PASSIONFRUITVINAIGRETTE...ilmeisesti passionhedelmäviinietikkaa. Sain pullollisen tuollaista herkkukorin mukana ja mulla ei ole aavistustakaan mihin tuota voisi käyttää! Joten vinkkejä käyttöön kaipailisin!
-
1 2
Tein maustekakun ihan huvikseen (ekaa kertaa) ja ihan hyvin onnistu! (: PS. oon ylpee ittestäni ja tänään on muuten HERKKUPÄIVÄ :)
-
1 0
Onnistui todella hyvin, tuli upea kakku. Kiitos helposta ja toimivasta ohjeesta.
-
0 5
Elintarvikepakkaukset ja merkinnät
Minua on pitkän aikaa harmittanut elintarvikepakkauksien erilaiset vaikeasti avattavat tai avattaessa hajoavat pakkaukset. Samoin elintarvikepakkauksiin tehtävät merkinnnät jotka ovat puutteellisia.Olen kai kömpelö ja en aina meinaa saada erilaisia muovipusseja auki kaupassa. On monenlaisia muo...
-
0 4
Lapskoussista...
Onko kukaan maistanut/tehnyt? Mitä Piditte? Itse olen sitä syönyt ja rakastuin välittömästi ko. ruokaan. Eli kaikki? ruoka mikä melkein näyttää(:P) on parasta..voiskohan tuota yrittää kotona tehdä ilman sähköä??Ehkäpä grillissä isooooossa padassa
-
0 26
Yllapidolle:)
terve vaan pitkasta aikaa:) En ole vielakaan saanut keittokirjaa tanne saapasmaahan vaikka kasittaakseni meidan piti saada se veloituksetta, siis joilla kirjassa resepteja. Kiitos etukateen ja iloista syksya kaikille!
-
0 0
Tää on varmaan hyvää! ---> http://www.valio.fi/gefilus/
-
0 16
Tahtoo Kuivurin!
monta vuotta olen kuolannut kuivureita. Nyt tahtoo oman. Vinkkejä mikä on paras? mitään sikahienonkallista en etsi.Ihan peruskuivuria. Tietenkin saa tarjota käytettyäkin jos se makaa kaapin pohjalla.Ostan pois!:-)
-
0 7
Suolapahkinat leivonnassa?
Tuli ostettua iso satsi suolattuja maapahkinoita Satay kastiketta varten, kun olivat halvempia isossa pussissa :) Alkoi kiinnostamaan, voisko niita kayttaa leivonnassa, vahan niinkuin suola-makea idealla, esim ripottelisi jonkun makean kakun paalle muruseokseksi tai jotain? Onkohan joku kok...
-
0 8
Mitä syötte syksyllä?
Mitä syötte syksyllä?
-
2 10
Haluan tehdä kaalilaatikkoa, joten olisin todella kiitollinen jos voisitte kertoa minulle yksinkertaisen, maukkaan ja helpon Kaalilaatikon reseptin!!!! Kiitos jo etukäteen!! :) Tv. SazaMaa
-
1 0
Kaupassa tuli vastaan alennuksessa oleva rasia naudan palapaistia, joten ensin ostoon ja sitten vasta mietintä mitä siitä tekisi. Tällä ohjeella tuli hyvää. Olisi toki voinut kierittää _ensin_ valmiiksi kaikki lihapalat jauho-suola-pippurissa ennen kuin niitä alkoi ruskistaa (vaikka voin käryttäm...
-
1 2
Huomennä köksässä tehään omenapiirakkaa...mitäköhän siitäki tulee? :D
-
0 2
Koristekurpitsan kukka
Hei, tietääkö joku soveltuuko koristekurpitsan kukka firteerattavaksi samalla tavalla kun kesäkurpitsan kukat? Aikalailla samannäköisiä ovat.
-
4 4
Kokkailtiin amerikkalaistyylisesti Butter roasted chicken ja Key lime pie, sekä kaiken sortin lisukkeita. Aamiaiseksi laitoin tanskalistyylisesti Æbleflæskia. Limepiirakka lähentelee leipomistaitojeni äärirajoja, mutta onhan se hyvää. Mukava oli kokkailla pidemmän kaavan mukaan, kun kalareissu ...
-
0 11
Lähiruokaa
Olin tuolla etelä Suomessa lomareissussa ja tutustuin lähiruoka tarjontaan useammallakin paikkakunnalla. Tuusulassa näytti toimivan tosi hienosti. Sai lihaa, kalaa,munia,jauhoja ja valmiita leipomotuotteita. Keravalla kävin valkosipulimarkkinoilla, jossa oli todella mahtavasti tarjolla ruokaa l...
-
0 18
Herkkupäivä vai ei?
Eli syöttekö kerran viikossa herkkuja vai monta kertaa? (:P)
-
0 0
Suklaamousse
-
1 1
Kaupan kanttarelleista syntyi oikein erinomainen kastike tätä ohjetta mukaillen. Kahvikerman sijaan käytin ruokakermaa, mutta hitusellisen sokerin lisääminen toi kastikkeeseen mukavaa makeutta. Maistui!
-
3 0
Voisin hieman hehkuttaa Arlan mangojogurttia, johon hiljattain tutustuin. Maku on poikkeuksellisen raikas ilman liiallista sokerin makeutta. Lisäaineettomuus on myös hieno plussa, joskin aiheuttaa sen, että purkki vanhenee tosi helposti jääkaappiin (siitä yksi tähti pois). Pienemmissä pakkauksiss...
-
0 9
Onko kenelläkään tietoa mistä päin Suomea saisi ostettua Gordon Ramsayn keittosarjan? Olen etsinyt joka paikasta, mutta en ole vielä löytänyt.
-
2 0
hyvä piirakka
-
0 5
Ollaan mietitty tuota Crock Potin hankintaa mutta hirvittävän kallis hinta vain arveluttaa. Tuli vain mieleen että onko täällä kellään tuosta kokemuksia että kannattaako sen hankinta vai ei? Onko vaikea käyttää? Ainakin Riitta-Mummolla on jokunen resepti kyseisellä laitteella tehtyä ruokaa. Mutta...
-
0 1
Tehtiin vaniljarahka & suklaa pullia/puusteja :)
-
6 5
Grillailtiin 30 hengen voimalla eilen. Liki 40-asteen helteet vaihtuivat iltaa kohden rajuiksi tuulenpuuskiksi ja lampo tippui alle 20 asteen. Muuten oliva oikein onnistuneet kemut, mutta jouduttiin siirtymaan sisalle tuulen takia. Tarjottiin seuraavanlaisia grilliherkkuja: - buffalo wings - hon...
-
0 3
Kuinka saada naudanpalapaistipaloista ja naudanlihasuikaleista ei-sitkaita ja hyviä purra ja niellä? Paistamme yleensä sen pannulla. Mikä on tämän salaisuus? Lihasnesteet toki paistaessa purkautuvat pannulle, mutta... Mitä neuvoja ja niksejä antaisitte onnistuneeseen naudanlihan kypsentämiseen? M...