Keskustelut
-
0 19
Rommit
Mies tykkaa tummasta Jamaican rommista, kuvassa oikealla, mutta jostain kumman syysta yksi ystava ostaa usein tata vaaleaa Spiced Goldia, kuvassa vasemmalla, hanelle lahjaksi. Nyt niita on jo kaksi pullollista, eika se leipomuksissakaan nayta antavan yhta hyvaa makua kuin tumma. Siis olisiko...
-
0 5
Uusia ominaisuuksia: Kokkiloki ja uudistettu haku
Kotikokkiin on nyt julkaistu näkyviin pari pidemmän ajan kehityksessä ollutta ominaisuutta. Pieniä hiomisia on vielä luvassa, mutta käyttää saa jo rankasti :) Kokkiloki - tallenna muistiin mistä teit ruokaa ja milloin (sekä kaikki muut tärkeät ruokaan liittyvät asiat) Kokkilokiin saa talle...
-
0 8
Mitä oikeasti on lasagne?
Huvittui tuosta kokkioppilaiden kommentteja kuullessa (nyt kun koulut alkoivat), kuinka he väittelivät mitä on oikeaoppisesti valmistettu lasagne, ja "puristeina" (eng.) väittelevät kokit sanoivat että siihen tule itsetehtyjä pastalevyjä, jauhelihakastike tomaatilla ja bechamel kastiketta. Toiset...
-
0 0
Oi niitä aikoja..
-
0 0
Oi niitä aikoja..
-
2 2
Kiitos ihanasta kuvasta kattilaleipä-reseptiini.
-
0 5
Mitähän sitä tänään laittais ruuaksi kahdelle?
-
2 0
Teinpä eilen aika holtittoman läjän (varmaan 1,5 kg) pastasalaattia, koska viikonlopuksi tarvitsee syödä paljon hiilihydraatteja... ja tummassa pastassahan niitä taitaa olla.
-
0 0
Kasvisruoka on tosi hyvää!
-
0 0
Aion tänään kokata kunnolla!
-
0 0
Uusi lokijuttu kotikokkissa. Nice.
-
0 0
Lokipoki
-
0 0
Mikäs tää kokkiloki on?
-
0 0
Mikäs tää kokkiloki on?
-
0 0
Mikäs tämä kokkiloki on?
-
0 0
Mikäs tämä kokkiloki on?
-
1 0
Olen vaihtanut rasvattoman maidon aika pitkälti Valion plus-maitoon; toimii hyvin etenkin treenien jälkeen. Enemmän protskua ja d-vitaaminia; toki myös enemmän hintaa.
-
1 5
Tuli tehtyä sitten tätä. Sopivan kevyttä.
-
0 5
Päivityksiä ja katkoja tänään aamulla 18.8.
Teemme kotikokkiin hieman päivityksiä tänään aamulla (torstai 18.8.), joten jonkun aikaa esiintynee tähän liittyen pientä pätkimistä ja mahdollisia toimimattomuuksia. Huomiot hassuuksista ovat luonnollisesti hyvin tervetulleita tähän ketjuun, niitä kannattaa kuitenkin raportoida vasta kun pää...
-
0 4
Ravintolapäivä 21.8.2011
Mitäs mieltä ihmiset on Ravintolapäivästä? Itsehän olen aivan innoissani ja valinnanvaikeus tulee olemaan hyvin suuri! Tälläinen mielestäni rikastuttaa ruokakulttuuriamme ja toivottavasti myös piristää hieman ruokapolitiikkaa ja päättäjiäkin. Tässä hieman vihiä: http://ravintolapaiva.com/mista...
-
0 4
KEVYTTÄ
Etsisin kevyitä ruokaohjeita ja herkkuja (:P)
-
0 10
Tuhlari vai taloudellinen kokki
Minkälainen kokki olet, säästäväinen vai tuhlaileva? Osaatko käyttää myös halvempia raaka-aineita hyödyksesi? Heitätkö surutta "ylimääräiset" kasvisten kuoret, kalojen ruodot ym roskiin, vai osaatko säästää ne ja keittää vaikka maukkaiksi liemiksi?
-
0 5
Dieetti
(td) vai (tu) ?
-
0 3
Sähköpostiosoite, arvoitus???
Tämä ei nyt mitenkään liity kokkinettiin, mutta arvelen - että porukasta löytyy osaavia tämänkin asian ratkaisemiseen... Jospa joku voisi ystävällisesti minua auttaa! Kyseessä on sähköpostiviesti (loukkaava) - jonka lähettäjä on muotoa - ei selviä. ......@ptpress.com. Onko minulla mahdo...
-
0 14
syksy
kesä lähenee loppuja mitä aiotte tehdä syksyllä? minä ainaskin aion syödä marjoja
-
0 12
Makaroonivelli
Muistaako kukaan tuon vellin lapsuudesta??Haluaisin mielelläni ohjeen??
-
0 3
Suomalaista ruokaa?
Oon menossa vaihto-oppilaaksi Ranskaan ja ois ihan mukava välillä kokkailla jotain suomalaista isäntäperheelle.On vain hankala keksiä mitään järin suomalaista mikä maistuu ulkomaailaisellekin. Oisko kellään mitään ideoita? Ei siis tarvitse olla mitään älyttömän perinteistä, kuten karjalanpais...
-
0 30
Kuvaton Resepti???
Minnuu nyt ärsyttää, nämä kaikki kuvattomat ressut... Joku/jotkut tykittää keittokirjasta suoraan illan ja yön aikana aivan mielettömän paljon reseptejä??? Eihän siinä mitään - kuvattomia ja ilman lähdettä - antaa tulla vaan??? Mutta kun... Katson aina (ruksaan kuvallinen) niin kuitenkin nämä ...
-
0 5
Lisää kuva reseptiin?
Olen aika kauan ollut poissa sivustolta ja nyt kun reseptin olisin lisännyt julkiseksi, en löydäkään enään vanhaan tuttuun malliin *lisää kuva* toimintoa. Rautalanka ohjeet kiitos tuon kuvan lisäykseen reseptiin.
-
0 9
Apetinan Tapas bar
Onko kukaan kotikokeista ollut onnekas ja voittanut jotain tästä kyseisen Apetina Tapas Bar kilpailun palkinnoista. Kenen juhliin Baari tuotteineen on rantautunut. Ohjeessa oli että joka keskiviikko arvotaan baari jollekin, mutta, mutta, kovin on hiljaista ollut, eikä järjestäjä suostu ilmoitta...