Keskustelut
-
0 37
Mainokset
Joku uusi mainoskikka? http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/220469/Valkosipulipasta
-
0 18
MTV3 Makuja keittiö!
Olin tänä aamuna aivan raivoissani, siksi mun on pakko kertoa teille ystäväni tapaus kokonaan. Maija-kokki teki leipää ja sämpylöitä. Leivän ohje tuli kuvaruutuun ja panin heti merkille suolan määrän. Nestettä oli 7 dl ja suolaa 3-4 tl. Valmistaessaan hän mainitsi, että suolaa pitää olla paljon,...
-
0 3
Juustoton lasagne?
Hei! Kaipailisin vinkkejä siitä, millä olette korvanneet lasagnessa juustokastikkeen jos juustoa ei ole ollut saatavilla tai syöjät eivät siitä niin välitä? Maitoa saa olla, ei siis laktoositonta/maidotonta lasagnea haussa, vaan pelkästään ilman juustoa.
-
0 12
Hyvää naistenpäivää.
Kaikille kotikokkilaisille naisille oikein hyvää naistenpäivää.Olipas kiva yllätys tännään Ylivieskan cittarilla kun kävin kaupassa neitosen kanssa.saatiin molemmat naistenpäivän lahjat kaupasta.Pieni kassi,missä oli pieni lumenen kosteusvoide ja suklaapatukka sekä vielä ihana ruusu.Tää piristi k...
-
0 3
Oletko käynyt ravitsemusterapeutilla?
Itse mietiskelen oman ravitsemuksellisen tasapainon kanssa taiteillessani hakeutumista jonnekin asiantuntijan puheille. Mutta minne? Mitähän maksaa? Oletteko käyneet ravitsemusterapeutilla? Miksi? Onko ollut apua? Mitä opit?
-
0 1
Maito
Mikä on paras maito sinun mielästäsi?
-
0 4
Mitä allergiatuotteita ostatte?
Mitä allergiatuotteita ostatte? löytyykö tavllisesta ruokakaupasta kaikki tarpeellinen? Mistä muualta ostat allergiatuotteita? Mitä on vaikein löytää? Tälläaista mietin, kun allergiat ovat yleisiä...
-
0 5
haudutetun pataruan juurekset?
Mitä tapaatte tehdä padassa muhineille juureksille? Jos pata muhii kolmisen tuntia on juurekset ja sipulit sen jälkeen aika mössönä. Mitä niille tekis ettei tarvis hukkaan heittää?
-
0 2
Iltalehden Kotikokki extra
Tänään( 6.3.) ilmestyneessä Iltalehdessä Kotikokki extra kisan voittajat ja upeat reseptit. Onko tämä kisa ollut meidän sivuilla, onko sillä mitään tekemistä meidän kotikokkien kanssa? Upeita oli reseptejä sekä ruuissa että leivonnaisissa. Olikohan joukossa ketään tuttua kotikokkilaista? On...
-
0 7
Cous cous
Voi kuskus sentään. Miten ihmeessä kuskussista saa sellaista irtonaista, niin kuin kaikissa hienoissa reseptikuvissa?? Koklasin ja tein presiis ohjeen mukaan, ja kuskussista tuli ihan kökköä! Jos ootte joskus ylikeittäny makaronit todella pahasti, niin tiedätte minkälaista tarkoitan. Mikä meni vi...
-
0 5
Sohvan puhdistus vaahdolla?
Velipoika puhui että on olemassa jotain vaahtoa millä saisi sohvan puhtaaksi, oli kuulemma lähtenyt koiranpökäle autonpenkistäkin. Ei tiennyt mitä se vaahto oli eikä mistä se oli peräisin. Minulla on tuollainen vaaleanruskea kankainen vuodesohva, jossa on istuintyynyissä pari tummempaa läikkää. ...
-
0 31
Kuljetusliikkeiden lakko
Hävetköön keskusliikkeet, kun aina kuljetusliikkeiden nimeen nappaavat yhä suuremman osuuden myyntivoitostaan! Kyllä me pärjäämme, emme kuljetusliikkeitä vastaan siis, vaan siltikin kyllä pärjäämme! Keitämme lapsillemme, lapsenlapsillemme niistä "männeen vuosien marjoista mehuja", eivätkä j...
-
0 34
Nyt ottaa päähän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ihan pakko kirjoittaa, koska nyt (sanoisin ruman sanan jos uskaltaisin...) HARMITTAA!!! Kaverini oli tänään käymässä juuri kun olin leiponut korvapuusteja. Hän ihasteli tuoksua ja jutteli miten korvapuustit on hänen herkkuaan jne. Annoin hänelle pussillisen lämpimäisiä. Kun hän lähti kotiin...
-
0 3
IKEA
Aloitan uuden ketjun kun tuo vanha ei enää nouse :) Eli tässä on aitoa Ikeaa tummennettuna. Sitä "ikeaa" tulee vielä yksi lokerikko ilman mitään laatikoita tms. tuohon alimmaiseksi. Muumimuki mukana ihan mittasuhteiden vuoksi :D [URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=5822507.jpg][IMG]http://i1...
-
0 2
Tulevaisuuden näkymiä?
Minä silmät ymmyriäisenä kuuntelin kun mies luki tänä aamuna VasaBladetista, että Ruotsin TT (tiedotuskeskus) on välittänyt tietoa, että Kansainvälinen elintarviketeollisuus käyttää 200-300 entsyymiä ruokateollisuudessa. Ja vielä aivan uutena asiana tuli minulle tämä elintarvikelaboratorien kehit...
-
0 25
Suomen Laki
On tosiaan jotain vikaa tässä yhteiskunnassa. Viime yönä olin etsintäpartiossa mikana. 14 vuotias tyttö oli kadonnut ja viimeisin tieto oli, että lähtenyt kahden aikuisen mukaan. Tyttö löytyy kuin ihmeen kaupalla miehen asunnosta ennen yhtätoista illalla. Humalassa ja epäillään hyväksikäyt...
-
0 6
Mihin amerikkalaiset laittavat kengät yöksi?
Ainakin amerikkalaisten elokuvien mukaan ihmiset hiisaavat sisälläkin kengät jalassa siellä. Mutta pakkohan ne on ainakin peseytymisen ja nukkumisen ajaksi ottaa jalasta. Mihin ne pistävät kenkänsä? Toisekseen, onko siellä lattiat yhtenään ravassa, kun ulkoa lompsitaan sisälle kengät jalassa?...
-
0 1
Urheilukalastus, tappaa elaakseen vai elaa tappaakseen?
Meilla Australiassa on kalastusohjelmia, joissa isot miehet isoilla baateillaan kalastaa isoja kaloja, sitten esittelevat niita ylpeana ja suutelevat ja paastavat takaisin! Mita ihmeen jarkea siina on, kiusata kaloja ja repia suupielet rikki ja sitten vammaisena laittaa takaisin? Onko nain Su...
-
0 12
Kete-parka, väärinymmärretty sankari
Arvasin tämän: ei Suomen kansa ymmärtänyt Keten herkkää sielua vaan näki vain ulkokuoren... :( Tottahan Marja on ihana, mutta. Hänenlaisiaan on nähty jo aika lailla... Kete on ainutlaatuinen!!!! Mutta onneksi Marja tarjoaa Ketelle Lohtutorttuaan! Hieno ele.
-
0 7
kurpitsa
Hei! minkalainen kurpitsa sopisi pikkelssiin? haluaisin itse kasvattaa kurpitsan, mutta en tiedä minkalaisen sen pitäisi olla. Kesäkurpitsaa olen kasvattanu, mutta se ei taida käydä pikkelsiin. Auttakaa mua tyhmää!
-
0 17
Marjat
Viime syksyn Marja ja sienet ketju http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,8,111909,page=1 Luontaistuotekaupat http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,7,81452,134007#msg-134007 Marja-aronia http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,2,119710,119755#msg-119755 M...
-
0 9
Jälkikasvu keittiössä
Aloitin tämän, kun kiinnostaisi miten lapset ja nuoret ja nuoretaikuiset kokkailee teillä? WT tuli mieleen (on ikävä WTtä täällä linjoilla!) ja hänen perjantain jauhelihakastike- vuorot. Meillä on ollut satunnaista lasten keittely ja lähinnä vain apulaisena olo. Mutta nyt on jonkin aikaa ...
-
0 79
Painonhallinta
Tuotteissa ON eri yhteyksiä painonhallintaan, eikä mitään taikaa, onneksi tätäkin asiaa tutkitaan. Toiset eivät liho, eivät siis millään. Ja toiset, heti lopetettuaan jonkin tyhmän "kuurin". Jos suoranainen ns. painonhallinta ei ole alkanut ihan tikulleen. Joitakin tuotteita olen havainnut its...
-
0 6
halloumi
onkos kukaan leivittänyt halloumia ennen paistamista ? etsiskelin ohjetta mutta löysin vain sellaisenaan paistettuja tai sitten en jaksanut lukea tarpeeksi pitkälle..;) joskus kreikassa olen syönyt kuorrutettuna, mutta voi olla että se olikin jotain muuta juustoa
-
0 0
Raisa Vilen!!
Hei, sain tällasen pyynnön jenkeistä. Hän etsii vaihto-oppilasta joka on joskus ollut siellä. Ei tiedä missä Raisa asuu, mutta haluaisi häneen yhteyden. Joten jos Raisa näkee tämän, niin laitakko vaikka mulle yksäriä!!
-
0 16
Kiekkoleijonat Vancouverissa!
Täällä jo innolla odotan iltaa ja Suomen peliä! Tarjolla nachoja, kylkeen salsaa ja cuacamolea sekä kyytipojaksi kylmää kolaa :) Tsemppiä Suomi, tuokaahan meille sitä vihdoin se olympiakulta!!!
-
0 18
kotimaiset vihannekset
ostin tossa kotimaista kurkkua ja sepä oli sisältä siemenetön, pelkkää tiivistä tavaraa. ei oo ennen osunut kohdalle. tänä vuonna ei meidän prisma ole myynyt lainkaan hollatilaista kurkkua ja tomaattia, ne olis parempia kuin espanjalaiset
-
0 10
Kookosvoi.
Minne käytätte kookosvoita. Itse laitan sitä jamiiniriisin mukaan hiukan. Ja tulee ihana tuoksu.:-)
-
0 8
Idätyksen ihmeet!
Yritin - ihan ohjeidenkin mukaan - idättää vihreitä linssejä, mutta ilman tulosta. Niitä en oo ennen yrittänytkään, mutta joitakin muita kuiteski. Mikähän meni vikaan - siis mitään ei tapahtunut - ei pilaantunut, mutta ei muutakaan. Nyt kun kevätaurinko alkaa pilkottaa ois kiva nauttia itse idä...
-
0 6
Pientä suolaista...
Nyt tarviis jotain uutta ja kivaa pikkusuolaisen tekoon... Ei tarvii olla mitään hienoo, ihan sellasta pientä "iltapala"-tyyppistä juttua hakusessa... Oiskos joku pekoni-sipulipiiras vai mikä... Itellä pää nyt ihan tyhjä...