Keskustelut
-
0 12
Talkooruokaa?
Viikonloppuna talkoot tulossa ja ruokkia pitäisi noin 10 aikuista. Olen luvannut tarjota ruoan ja työnilon! Ajattelin laittaa ruoaksi hernekeittoa, koska siitä saa helpolla yhdelle kasvisversion. Lisäksi sen voi laittaa aamusta hautumaan eikä nyt ole niin pilkun päälle mihin aikaan syödään. Vaan ...
-
0 3
Kotigastronomi tuotteet
Eli onko joku kokeillut? Itse olen jonkin verran käyttänyt. Osasta tykännyt osasta en. Esim. Dippikastikejauheista hyviä mielestäni ovat *valkosipuli *taco *aurinkotomaatti *cheddar Herkkua on myös paellapata sekä kasvispata spagetilla. kuivarouheista tomaatirouhe, porkkanarohe ja ...
-
0 14
Solmion solmiminen
Kun on juhlat alkamassa, ukko tulee keittiöön ja pyytää solmimaan solmion. Tässä ohjeita: http://www.youtube.com/watch?v=uj0vF-NK-aY
-
0 2
Jere Nieminen: Herne rokkaa; herneruokakirja
Suosittelen lämpimästi! Lainatkaa kirjastosta tai ostakaa, jos on varaa! Ilmestynyt viime vuonna, joten kirjaa varmaan vielä löytyy kaupoistakin. Innostunut ja innovatiivinen! Hyvin perusteltu, miksi käyttää hernettä, ja mahtavia reseptejä. Ihan uusia käyttötapoja kuivatuille, tuoreille ja pak...
-
0 40
Äitienpäiväksi?
Hei, elikkä olisiko kenelläkään takataskussa jotain kivaa reseptiä äitienpäiväksi? Haluaisin kokata jotain erikoisempaa/suomalaista, koska olen vaihto-oppilaana Saksassa ja asun isäntäperheessä, joten siinä tulisi sitten hieman suomeakin mainostettua :)
-
0 7
Zone
Onkos täällä kukaan kokeillu Zonea? Kuuluukos se vähähiilarisiin vai mihin? Siinä kuiteski käsittääkseni syödään 40% hiilaria ja rasvaa 30 ja proteiinia 30 Pitää vissiin mennä käymään kirjastossa..
-
0 66
Jäätelöä!
Se on sitten kesä alkanut ,vissiin ,kun jäätelöauto, kutsuu tuolla nurkalla! Mikä jäätelö maistuu? Vai maistuuko yleensä mikään? Hyviä uutuuksia! Joskus tykkäsin, sitruuna Viennettasta, sitä ei enää varmaan saa, kun ei mistään löydy!!! Talvella ,en syö jäätelöä, mutta kesällä kyllä, ja aloit...
-
0 21
TÖRKYÄ
Jokainen vois hoitaa omat paskansa: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/05/870382
-
0 4
Punanahka?
Kuinkas kävi, paloiko iho vapun tienoilla? Minulla ainakin taisi kärähtää.
-
0 13
Ihanat ystävät täällä.
Minun teki niin kovasti mieli soittaa jollekin täältä, hänelle jonka olen tuntenut. Noh`soitin, en edes kaikilta saanut numeroa, tunsin jopa olevani rikollinen. Ensimmäinen ihana ihana ihminen oli Fasaani, puhuin hänen kanssaan, hieno ihminen, todella, aivan samanlainen, kun olin ajatellut...
-
0 1
Paistopaperi
Olipa mainio vinkki Serlalta: paista kala (ja vihannekset) pannulla paistopaperin päällä - ei rasvaa, ei käryä, ei pannunpesua!
-
0 22
Onko kukaan kokeillu / syönyt??
Näin jossain ruokaohjelmassa liloja perunoita,Niin et perunan malto oli lilaa. Tekivät muussia niistä ja se oli aika hurjan väristä. Onko kellään kokemuksia asiasta ihan livenä??...ovat muistaakseni jauhoista lajia.
-
0 16
se ihana violetti vihannes
munakoiso on suurta herkkuani ja nyt kaipaisin reseptejä tai muita vinkkejä sen valmistukseen, mussaka onnistuu mutta vaihelu ois poikaa:P
-
0 1
mitä kokkasit tänään?
Eli normaali kyselyketju. Mitä olet tänään kokannut? Itse olen kokannut colapirtelön. (:P)
-
0 37
Rakkautta on...
... vauva joka repii tukasta ja kun kieltaa niin antaa limasen pusun:)
-
0 1
Hauskaa vappua kotikokkilaisille ja ylläpidolle
Hyvää vappua kailille kotikokkilaisille ja ylläpidolle.Nautitaan vapusta ja toivotaan että ilmat suosivat meitä jotta saisimme nauttia ulkona olostakin.Hyvää vappua kaikille.Tarja.:-)
-
0 32
Wheat berry?
http://www.recipetips.com/glossary-term/t--35118/wheat-berry.asp Onko suomessa vastaavaa? Siis vehnän ydin ilman kuorta?? osaisko joku tän selittää ja onko kokemuksia?
-
0 39
Vappua.
Oikein hyvää Vappua kaikille Kotikokki.net käyttäjille ja ennen kaikkea kaikille kokkikavereilleni.TR:Jarsel.
-
0 18
Millaista lenkkimakkaraa yleensä grillaatte tai laitatte uuniin?
Melkein ainoa lenkki, jota käytän on Metrimakkara. Myöskin broilerilenkkiä laitan joskus lihasoppaan. Ajattelin grillata näitä makkaroita vappuaattona. Toivottavasti sopivat siihenkin tarkoitukseen.
-
0 1
Kotikokkien remonnttikokki.
Kaikki remonttikokit tänne. Sain juuri asenettua antiikkisen wc- kyltin , wc;n oveen, toivottavasti pysyy..8-):-)
-
0 26
Lammas
Pääsiäinen on mennyt, mutta lammasta voi käyttää ympäri vuoden! :-) Vinkkejä lampaalla (karitsalla) herkutteluun tai kokemuksiin siitä TÄNNE. Allekirjoittaneella on luomulammastila, kysyntä ei kohtaa tarjontaa. :( Siispä turvauduin Uusi-Seelantilaisiin keritsijöihin, kuten te Uusi-Seelantilais...
-
0 33
Vappuruokia
Mitähän kannattaisi vappuna tarjoilla? Haluaisin jotain vähän jännittävämpää kuin simaa,munkkeja ja tippaleipiä.. :)
-
0 3
SUURI KIITOS KAIKILLE !
Kiitos kaikille kun olette katsoneet mun munkkireseptiä ja tehnyt niin paljon ja peukkuja tullu ! ! !!!Kiitos .JA OIKEEN RAILAKASTA VAPPUA KAIKILLE KOKKILAISILLE Terveisin:Mika http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/13931/Mikan%20maukkaat%20munkit
-
0 20
Terveisia afrikasta
Hei, Olen asustellut jo aikani Keniassa ja kaikessa tassa jokapaivaisessa sahellyksessa huomasin kaipaavani kovasti kokkaamista ja eritoten kotimaisia ruokia. Keittioon kun miehilla ei taalla ole juurikaan asiaa niin olenkin sujuvasti unohtanut jopa ihan perusresepteja. Tanaan halusin kuitenkin...
-
0 104
Nähdään Helsingissä!
Tavattaisko Helsingissä? Onko kiinnostusta? Touko/kesäkuussa. Kuitenkin ennen kuin ihmisten lomat alkavat.
-
0 29
Jippis hukassa?
Mihin on kadonnut Jippiksen reseptit? Onko hän pakannu kimpsut ja lähteny? Mistähän on kyse, tietääkö kukaan?
-
0 125
MM-Jääkiekko.
Tänään se alkaa!Muistakaahan kaikki MM-jääkiekosta kinnostuneet varata mukavaa naposteltavaa ja juomaa kun katselette omassa kisakatsomossa MM-kiekkoa.Minä olen innokas jääkiekon ystävä ja siksipä huomenna minun kisakatsomossa olen jo laittanut napostelut ja juomat valmiksi itseäni ja ystäviäni ...
-
0 1
Teemat
Tulin vaan kiitteleen, kun tuo Vapputeemasivukin on niin kiva!
-
0 4
Allergiat
Aloitin tähän uuden foorumin noille allergiakeskusteluille aivan siksi, että jos joku tuntemattomampi eksyy näille sivuille ja haluaa lukea oliivi-ja rypsiöljystä, hänen ei tarvitsisi kahlata läpi off topicia kaiken maailman muista kuin rypsiöjyallergioista.
-
0 31
reisussa löytynyt hyvä ruoka-ravintola
Käväsin kevättä vastaaottamassa Fuengirolassa. Menyt (3-ruokalajia) oli halpoja monissa paikoissa alkaen 7,95 ja aamupekonit 1,95. Mutta jo 60-luvulla perustettu ravintola La Langusta (Los Boliches) ehdoton gourmet tason paikkakin tarjosi taivaallisen hyvän 3-ruokalajin menyyn 17 eurolla. Alk...