Keskustelut
-
0 7
Virolaiset valkosipulikrutongit
Niiiiin hyviä, söin juuri punajuurisalaatin päälllä. Näissä kaupan krutongeissa oli rutkasti ihanan makeaa valkosipulia ja suolaa - kuka osaisi kiertoa, kuinka kotona voisi onnistua yhtä hyvin?
-
1 22
Mausteseokset
Sain jo jonkin aikaa sitten lahjaksi kasan erillaisia mausteita , mutta käyttö tarkoitukseni niillä ovat olleet erittäin rajoittuneita. Rakastan mausteista ruokaa etenkin intilainen ja yleensäkkin aasialainen ruoka maistuu , mutta pelkälteen en ole kovinkaan monille mausteistani löytänyt suurempi...
-
0 7
Yum Yum Shrimp flavour nuudelit...
Siis ihan koukussa. Meillä on töissäkin muutama kaveri jotka kertoo samaa. Olemme tulleet siihen tulokseen että niissä on jotain ainetta joka aiheuttaa riippuvuutta. Pakko saada silloin tällöin.
-
0 1
Blue Dragon medium Egg Noodles (munanuudeli)
Tämä on taas sarjassamme "kummallisia himotuksia". Olen vain niin tykästynyt noihin nuudeleihin. Eivät ole kaupan halvimpia, mutta valmistuvat 3 minuutissa ja käyvät ihan kaikkeen, mihin sopii nuudeli tai pasta! Itse olen syönyt (monen monena päivänä peräkkäin) pelkän voin/oliiviöljyn ja parme...
-
0 110
Euroviisut!
Ihanaa kun ne taas alkaa! Eikös teistäkin? Esikatselut tänään 21.00 kakkosella.
-
0 7
Vispautuuko kerma sauvasekoittimella?
Siis, ollaan lähdössä neljän päivän mökkiekskursiolle ja pitäisi olla mahdollisimman vähän tavaraa mukana, että mahdutaan autoon. Tarkoitus olisi tehdä rahkaa, joten vaahdon ei tarvitse mitään superjäykkää olla, mutta käsin vispatessa voi kymmenen hengen kermavaahdot olla aika turhauttava juttu. ...
-
0 24
Hyvää Pääsiäistä.
Kaikille kotikokkilaisille oikein hyvää pääsiäistä.Nautitaan pääsiäisestä ja nyt on lupa herkutella vähän.Siis hyvää pääsiäistä kaikille.Toivottaa tarja2 .
-
0 19
Pääsiäistä!
Olen lähdössä pääsiäiseksi reisuu huomenaamulla.Jotenka toivotan jo nyt Kotikokki.net ihmisille ja kokkikavereilleni oikein hauskaa ja rauhallista ja ennen kaikkea maittavaa Pääsiäistä!TR,Jarsel.
-
0 4
Illalliskutsut?
Hei! Onko jotkut järjestäneet illalliskutsuja? Millaiset ne olivat? Mitä ruokaa sinä tarjosit vieraillesi? Kehuivat vai haukkuivatko he tehtyjäsi ruokia?
-
0 2
Ihminen on sitä mitä hän syö
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/04/852715 Että tämmöistä. Tehomaatalous on perseestä! (td) Kasvimaat vaan joka talon nurkkaan ja onhan niitä siirtolapuutarhojakin. Kyllä rouva Obama tietää! (tu)
-
0 4
Lapin herkku=kuivaliha nyt parhaimmillaan!
Noin 4 viikkoa sitten panimma net kuivumhan ja eilen otimma alas, jo vain olivat hyät! Mie melkhen luulen et maistusivat teillekin. Tällä ohjeella teimmä http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/125945/Kuivaliha%20a%20la%20Mummo
-
0 67
Hyvä ja edullinen skumppa hakusessa
Hyvä ja edullinen skumppa? Parempi ja ehkä hinnakkaampi skumppa? Molempia tarvitaan! :-)
-
0 18
Juhlavat pikkuleivät tms?
Monet tarjottavat eri paikoissa siis edessä: Suolaiseksi tarjoan pikkupiiraita kahdella eri täytteellä, mutta mitäs sitten makeaksi herkuksi? Helposti kuljetettavia ja hyvin säilyviä, mutta kuitenkin aika juhlavia kakun "korvikkeita"? Ja hintakaan ei saisi olla huima, koska kestitettäviä on yh...
-
0 2
Leivän leipominen
Hei. Ensinnäkään en ole kovin hyvä leipuri, mutta haluaisin kyllä osata. Leipäni vain aina halkeavat alareunasta, kun laitan ne uuniin. Missä vika? Nostatanko leipiä/sämpylöitä liian vähän aikaa ennen kuin laitan uuniin?
-
0 67
Mikä valmistaja tekee parhaat karjalanpiirakat?
Olen monta kertaa pettynyt ostettuani karjalanpiirakoita kaupasta. Monesti mautonta mössöä. Leipomoista saa yleensä parhaat. Mutta mitä kaupasta ostettua piirakkaa suosittelisitte?
-
0 26
Suomi ollut huumeidenkäytössä ykkösmaa? Nykyään lääkezombivanhuksia?
Heroiini oli pula-ajan Suomen suosittu superlääke http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Heroiini+oli+pula-ajan+Suomen+suosittu+superl%C3%A4%C3%A4ke/1135244950759 Vanhuksille määrätään liikaa psyykelääkkeitä: http://www.studio55.fi/artikkeli/851102/
-
0 28
Paras SUOMALAINEN kesaruoka
.
-
0 8
puolukkasurvoksesta kysyttävää
mulla on ämpärillinen puolukkasurvosta odottamassa käyttöä. olen syönyt sitä pinaattilättyjen kanssa..löytyykö vinkkejä mihin muuhun sitä voisi käyttää?
-
6 60
Karjalanpiirakoiden päälle?
Mitä muita päällyksiä olette tarjonneet karjalanpiirakoiden kanssa kuin munavoita/raejuustomunavoita?
-
0 27
Hinnat
On se vain niin jännää kun on kierrelyt esim.Italiassa niin siellä pustyy perheet syömää vaikka joka päivä lihaa!Mutta vaikka me suomalaiset kuulumme eu:hun kuten Italialaiset,ranskalaiset,espanilaiset ym,ym.Mutta hyvä jos me Suomalaiset pystymme syömään kunnon liharuokaa kerran kuussa ja pienitu...
-
0 48
Suomalaisesta valmisruoasta löytynyt lasia!
Luotatko siihen, että kotimainen ruoka on puhdasta ja uskallatko käyttää valmisruokia?::o
-
0 48
Garlic Card...
Onko kokemuksia? http://www.garliccard.com/garliccard.html
-
0 146
Kysely: Viisi prosenttia asukkaista pääkaupunkiseudulla nähnyt nälkää
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Kysely+Viisi+prosenttia+asukkaista+p%C3%A4%C3%A4kaupunkiseudulla+n%C3%A4hnyt+n%C3%A4lk%C3%A4%C3%A4/1135244888595 Voi olla, että nyt saan tiukkaa palautetta, mutta minusta tuntuu kummalta, jos joku joutuu oikeasti näkemään nälkää??? Kaurahiutaleet, makaronit...
-
0 11
Omenasoseesta ruoaksi?
omenasosetta on pakastimessa vielä paljon.Puuronsekaan se nyt ei oikein enään ... mitähän ihanaa siitä muut ovat keksineet tehdä?
-
0 15
APUA, juhlat lähestyy...
Pitopalvelu syöttää päivällä ja itse teen ns. iltapalan, joka pitäisi riittää yön huikopalaan asti...40-50 henkee... Riittääkö 2 kg eril. lihapullia ja paljonko itesävellettyä kaisersalaattia ja kasviscuscus-salaattia ja ns.kreikkalaista salaattia ja omaa kaali-porkkanasalaattia...????? Coctail...
-
0 16
Aprilliä!
Tuli mieleeni oma lapsuuden aikainen aprilli, kun huutelimme kavereille; Aprilliä, aprilliä, syö silliä ja juo kuravettä päälle! Liekö tuttu loru muillekin? Onkos teitä onnistuttu aprillaamaan ja löysittekö lehdestä pilan? Meillä Lapin radiossa oli pilana uutinen, että Hannu Manninen palaa yh...
-
0 9
Riittääkö 1kg sienisalaattia?
eli juhliimme, riittääkö 1 kg sienisalaattia 30 hengelle lisukesalaatiksi? Tarjolla on myös muita salaatteja. Paikallinen pitopalvelu valmistaisi minulle 1kg 15 euroa, onko se mielestänne edullinen hinta? Teksin salaatin itse, mutta mistä löytäisin sienet? Sienimetsässä ei ole tullut käyty...
-
0 6
Hygieniapassi
(Mihinköhän tämä ketju kuuluisi...) Saisin melko halvalla suoritettua hygieniapassin ja askarruttaa, selviytyykö kokeesta [url=http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/hygieniaosaaminen/tietopaketti/]Eviran[/url] tietopaketin lukemalla, vaikka kehuvatkin ettei se ole varsinaista koulutusma...
-
0 1
Lasia ruuassasi?
Aika pirullisen tempun on joku tehnyt, jos ruokaan on Ruotsissa tahallaan laitettu lasinsiruja! :X
-
0 32
Halpaa ja vikkelää
valmista pyöreää rieskaa( -50% päiväys..) ja siihen pinnalle aurinkokuivattuja tomaatteja(lidl 1.89) ja hiukkasen juustoraastetta pinnalle ja norm. uunissa paistetaan että juusto sulaa. hyvä välipala tai tv-pala::o