Keskustelut
-
0 106
Täysikuu...
viime yönä korttelin kissat piti meidän sisäpihalla istuntoaan...oli aika meteli..muutenkaan ei uni tullut silmään. Ekohöhän se sama kuu möllötä suomenkin taivaalla,oletteko kenties myös "kuuhulluja"
-
0 21
Ruokaa kiinalaisittain
Haluaisin tehdä broilerista ruokaa kiinalaisittain. Mitä aineita siihen tarvitsen? Valmistutapa voisi olla uuni- tai wokruoka. t. Piri
-
0 5
Erimielisyydet?
Onko kukaan huomannut tuota, mutta mina ainakin olen saanut paskaa selan takana muutamilta ihmisilta. Kysyin miksi kirjoitat paskaa selan takana? Esim WT; Harmittaa vain, etta nait mita kirjoittelin?? Oho, saalittavaa
-
0 160
Vappu lähestyy,mitenkä teet vappusiman.
Itse teen tällä ohjeella,tehnyt jo vuosia. 10 l vettä 3 sitruunaa tai 4 appelsiinia 500g fariinisokeria 500g hienuasokeria 1/4 tl hiivaa rusinoita kiehauta osa veestä.kuori appelsiinit tai sitruunat,ja poista valkonen osa.viipaloi ne.laita ämpäriin sitruunat,tai appelsiininviipaleet,fariin...
-
0 98
Hajut ja tuoksut
Ton mielettömän kotieläinketjun :D innostamana muistui mieleeni, kun Suomessa asuessamme saimme postilaatikosta lapun, jossa nimetön naapuri valitti hajuista jotka aiheutuivat ruoanlaitostamme. Uskomatonta ::o::o::o Meidän mielestä ne hajut olivat ihania tuoksuja ja aromeja. Onneksi muutimme sii...
-
0 46
Linjoilla ennätysmäärä käyttäjiä?
Vai onko, en ole ennen huomannut yli tuhatta käyttäjää samalla kertaa ja nyt reilusti yli..:-) Kotikokissa on linjoilla 1914 käyttäjää t. Piri
-
0 48
Vesi vanhin voitehista!
En löytänyt vedestä ketjua:D (tiedän, se on täällä jossain), joten aloitin uuden! Maito on kallistunut ja eikä oikeastaan sovi minulle. Ajattelin kokonaan ryhtyä veden juojaksi, kun tuo vesikin on täällä niin hyvää!B)-
-
0 4
VIELÄ MAHLASTA
Tarkoitukseni oli kysyä juoman terveys arvoista ja mihin sitä voisi ruuan valmistuksessa käyttää. En aikonut enään jatkaa asiasta,mutta asia on poikinut niin paljon erilaisia kommentteja,että en voi olla jatkamatta asiasta.Koska aloin tuntemaan itseni "julmuriksi". - Minusta otetaan vuodessa ...
-
0 48
Rytmihäiriöistä:
Itsellä esiintyy kammiolisälyöntejä (niitä muljahduksi/hevosen potkuja).:( Sanovat, että eivät ole vaarallisia. Inhottavia tuntemuksia joka tapauksessa! (td) Olen huomannut, että kahvi ja stressi pahentavat tilanetta. Onko kokemuksia/vinkkejä esim. ruoka-aineita, joista on hyötyä tai haittaa?:S...
-
0 22
"Työtä tyhjää tein, niin kuin kuolema..."
Edu Kettusen sanoja lainasin otsikossa.8-) Tuntuuko kenestäkään siltä, että päivän keittiössä kokkaa ja siivoaa. Illalla, viimeistään aamulla on sama sotku odottamassa! Mitään "näkyvää" ei saa aikaiseksi!!:(
-
0 92
onko teillä eläimiä, eli maalaiselämää...
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/240278.html voi hyvänen aika..... ::o::o::o
-
0 54
KOIVUNMAHLA
Tässä mökillä ollessa keräsin taas koivunmahlaa. Juotiin saunan jälkeen ja pistin pakkaseen monta litraa.Kesällä ihana janojuoma. Onko muilla kokemusta moisesta aineesta? Eipä sisällä mitään ravintoa 99 prosenttia pelkkää vettä.
-
0 24
Kotikokkien aivotoiminta
Onkohan kokkaamisesta ja leipomisesta pitävillä samankaltainen aivotoiminta? Tästä voi testata: http://www.news.com.au/perthnow/story/0,21598,22492511-5005375,00.html (Sori naiset, testissä ei ollut mahdollisuutta valita pyörivää miestä :P)
-
0 61
Mikä on tärkeintä ruoanlaitossa täällä?
Onko tärkeintä, että saamme aikaan erittäin hienon reseptin? Onko tärkeintä, että ruoka maistuu hyvältä? Onko tärkeintä, että ruoka näyttää kauniilta? Onko tärkeintä, että itse olet tyytyväinen? Onko tärkeintä, että saat palautetta? Onko tärkeintä, että olet mukana Kotikokissa? Onko tärkei...
-
0 46
Activia-jugurtti
Oletteko kokeilleet ja mitä mieltä olette?? Itse en yleensä usko näihin ns.terveystuotteisiin mutta nyt täytyy kehua että närästys jäi pois kokonaan ja sain heittää närästylääkkeet nurkkaan, en ole niitä tarvinnut sen jälkeen kun aloin säännöllisesti syödä tätä jugurttia. Jos haittapuolia nyt täy...
-
0 0
Vinkkejä ja reseptejä opiskelijaboxista
tässä kummipoikani ruokasivut. Hän opiskelee Brittein saarilla. http://www.digitalanachronism.co.uk/index.php B)- siis ei pelkkää makaroonia....
-
0 39
Vappumunkit:)
Metsanvartija kyseli etta olisko mulla ohjetta italialaisille munkeille ja tammosen loysin joka vaikutti hyvalle http://www.cookaround.com/yabbse1/showthread.php?t=3542 Eli raaka-aineet on suomeksi: 500 g vehnajauhoja 75-90 g sokeria 65 g voita 25 g hiivaa (tuoretta) yhden sitruunan ra...
-
0 28
Kotikokissa on vika!
Nimittäin täällä on jo kaikki reseptit tekemistäni ruuista! Kun laitan hakusanan xxxxxx, niin aina löytyy. Haittaako/hyödyttääkö laittaa omansa muiden lisäksi?:-)
-
0 62
Kysymys karjalanpiirakoista
Hei,onko kukaan teistä tehnyt piirakankuoria pastakoneella? omistan kyllä piiraspulikan,mutta vaatii aikaa ja taitoa. En haluaisi ostaa pastakonetta turhan takia,kaapit on jo täynnä kamaa.
-
0 29
3 vuotiaan synttärijuhliin vinkkejä
elikäs poju täyttäää kolme ny tulevana maanantaina.. kyllä se aika siintää.. mut oisko ideoita mitä voisi pikkuvieraille tarjota. niitä tikkuja nakeilla juustoilla jakurkulla ja tomaatilla aattelin väsätä, mut muutakin. autot leffa ois niinku tää aihe..
-
0 0
Kotikokki.net-keskustelualueen kultainen huoneentaulu (lue ensin!)
Hei ja tervetuloa! Tämä viesti toimii Kotikokki.net-palvelun kultaisena huoneentauluna eli ohjenuorana siitä miten täällä keskustellaan ja ollaan! Kultaisen huoneentaulun ohjeita noudattamalla keskustelut ja muu kanssakäyminen pysyvät mukavana ja leppoisana; noudatetaan siis sitä smiling smile...
-
0 0
Hei ja tervetuloa! Tämä viesti toimii Kotikokki.net-palvelun kultaisena huoneentauluna eli ohjenuorana siitä miten täällä keskustellaan ja ollaan! Kultaisen huoneentaulun ohjeita noudattamalla keskustelut ja muu kanssakäyminen pysyvät mukavana ja leppoisana; noudatetaan siis sitä :) [b]Ole ...
-
0 0
Hei ja tervetuloa! Tämä viesti toimii Kotikokki.net-palvelun kultaisena huoneentauluna eli ohjenuorana siitä miten täällä keskustellaan ja ollaan! Kultaisen huoneentaulun ohjeita noudattamalla keskustelut ja muu kanssakäyminen pysyvät mukavana ja leppoisana; noudatetaan siis sitä :) [b]Ole ...
-
0 0
-
0 0
-
0 5
ihan pihalla...
Hei, en nyt oikein ymmärrä, jos laitan uuden reseptin niin mihin se kuva lisätään... Löysin tietoa missä muodossa kuva pitää olla tallennettuna, mutta mistä se liitetään reseptiin... terv. uusi tulokas...
-
1 118
Mitä teette ruuaksi kun jääkaappi on tyhjä?
...tai ainakin melkein tyhjä? Meillä tänään sellainen tilanne, eikä kauppaankaan jaksais mennä. Onneksi spagettia löytyi vielä, ja löysinpä kuivakaapista vielä yhden tonnikalapurkin ja tomaattimurskatölkinkin. Eiköhän noilla pärjätä.:P Myös soijarouhe on hyvä hätävara.
-
0 61
olen uusi kotikokki...
Hei te kaikki kotikokit.Olette tulleet tutuiksi minulle viimeisten kuukausien aikana.Monet naurut olen nauranut edesottamuksillenne;sianpääkaupoista lähtien. Siksi haluankin esitellä itseni,ennenkuin alan toimia aktiivisesti seurassanne.Nimeni on Zora.olen ison perheen äiti,tietokoneellisest...
-
0 198
Päiväreissu Turkuun
Eli tuolla marketit ja putiikit keskustelussa oli puhetta, josko olis halukkaita piipahtamaan Turussa. Tässä kevään/kesän korvilla. Toukokuussa? WT on luvannut toimia matkaoppaana ;)
-
0 36
???
Mitä hyviä reseptejä suosittelette?( :D