Keskustelut
-
0 92
onko teillä eläimiä, eli maalaiselämää...
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/240278.html voi hyvänen aika..... ::o::o::o
-
0 54
KOIVUNMAHLA
Tässä mökillä ollessa keräsin taas koivunmahlaa. Juotiin saunan jälkeen ja pistin pakkaseen monta litraa.Kesällä ihana janojuoma. Onko muilla kokemusta moisesta aineesta? Eipä sisällä mitään ravintoa 99 prosenttia pelkkää vettä.
-
0 24
Kotikokkien aivotoiminta
Onkohan kokkaamisesta ja leipomisesta pitävillä samankaltainen aivotoiminta? Tästä voi testata: http://www.news.com.au/perthnow/story/0,21598,22492511-5005375,00.html (Sori naiset, testissä ei ollut mahdollisuutta valita pyörivää miestä :P)
-
0 61
Mikä on tärkeintä ruoanlaitossa täällä?
Onko tärkeintä, että saamme aikaan erittäin hienon reseptin? Onko tärkeintä, että ruoka maistuu hyvältä? Onko tärkeintä, että ruoka näyttää kauniilta? Onko tärkeintä, että itse olet tyytyväinen? Onko tärkeintä, että saat palautetta? Onko tärkeintä, että olet mukana Kotikokissa? Onko tärkei...
-
0 46
Activia-jugurtti
Oletteko kokeilleet ja mitä mieltä olette?? Itse en yleensä usko näihin ns.terveystuotteisiin mutta nyt täytyy kehua että närästys jäi pois kokonaan ja sain heittää närästylääkkeet nurkkaan, en ole niitä tarvinnut sen jälkeen kun aloin säännöllisesti syödä tätä jugurttia. Jos haittapuolia nyt täy...
-
0 0
Vinkkejä ja reseptejä opiskelijaboxista
tässä kummipoikani ruokasivut. Hän opiskelee Brittein saarilla. http://www.digitalanachronism.co.uk/index.php B)- siis ei pelkkää makaroonia....
-
0 39
Vappumunkit:)
Metsanvartija kyseli etta olisko mulla ohjetta italialaisille munkeille ja tammosen loysin joka vaikutti hyvalle http://www.cookaround.com/yabbse1/showthread.php?t=3542 Eli raaka-aineet on suomeksi: 500 g vehnajauhoja 75-90 g sokeria 65 g voita 25 g hiivaa (tuoretta) yhden sitruunan ra...
-
0 28
Kotikokissa on vika!
Nimittäin täällä on jo kaikki reseptit tekemistäni ruuista! Kun laitan hakusanan xxxxxx, niin aina löytyy. Haittaako/hyödyttääkö laittaa omansa muiden lisäksi?:-)
-
0 62
Kysymys karjalanpiirakoista
Hei,onko kukaan teistä tehnyt piirakankuoria pastakoneella? omistan kyllä piiraspulikan,mutta vaatii aikaa ja taitoa. En haluaisi ostaa pastakonetta turhan takia,kaapit on jo täynnä kamaa.
-
0 29
3 vuotiaan synttärijuhliin vinkkejä
elikäs poju täyttäää kolme ny tulevana maanantaina.. kyllä se aika siintää.. mut oisko ideoita mitä voisi pikkuvieraille tarjota. niitä tikkuja nakeilla juustoilla jakurkulla ja tomaatilla aattelin väsätä, mut muutakin. autot leffa ois niinku tää aihe..
-
0 0
Kotikokki.net-keskustelualueen kultainen huoneentaulu (lue ensin!)
Hei ja tervetuloa! Tämä viesti toimii Kotikokki.net-palvelun kultaisena huoneentauluna eli ohjenuorana siitä miten täällä keskustellaan ja ollaan! Kultaisen huoneentaulun ohjeita noudattamalla keskustelut ja muu kanssakäyminen pysyvät mukavana ja leppoisana; noudatetaan siis sitä smiling smile...
-
0 0
Hei ja tervetuloa! Tämä viesti toimii Kotikokki.net-palvelun kultaisena huoneentauluna eli ohjenuorana siitä miten täällä keskustellaan ja ollaan! Kultaisen huoneentaulun ohjeita noudattamalla keskustelut ja muu kanssakäyminen pysyvät mukavana ja leppoisana; noudatetaan siis sitä :) [b]Ole ...
-
0 0
Hei ja tervetuloa! Tämä viesti toimii Kotikokki.net-palvelun kultaisena huoneentauluna eli ohjenuorana siitä miten täällä keskustellaan ja ollaan! Kultaisen huoneentaulun ohjeita noudattamalla keskustelut ja muu kanssakäyminen pysyvät mukavana ja leppoisana; noudatetaan siis sitä :) [b]Ole ...
-
0 0
-
0 0
-
0 5
ihan pihalla...
Hei, en nyt oikein ymmärrä, jos laitan uuden reseptin niin mihin se kuva lisätään... Löysin tietoa missä muodossa kuva pitää olla tallennettuna, mutta mistä se liitetään reseptiin... terv. uusi tulokas...
-
1 118
Mitä teette ruuaksi kun jääkaappi on tyhjä?
...tai ainakin melkein tyhjä? Meillä tänään sellainen tilanne, eikä kauppaankaan jaksais mennä. Onneksi spagettia löytyi vielä, ja löysinpä kuivakaapista vielä yhden tonnikalapurkin ja tomaattimurskatölkinkin. Eiköhän noilla pärjätä.:P Myös soijarouhe on hyvä hätävara.
-
0 61
olen uusi kotikokki...
Hei te kaikki kotikokit.Olette tulleet tutuiksi minulle viimeisten kuukausien aikana.Monet naurut olen nauranut edesottamuksillenne;sianpääkaupoista lähtien. Siksi haluankin esitellä itseni,ennenkuin alan toimia aktiivisesti seurassanne.Nimeni on Zora.olen ison perheen äiti,tietokoneellisest...
-
0 198
Päiväreissu Turkuun
Eli tuolla marketit ja putiikit keskustelussa oli puhetta, josko olis halukkaita piipahtamaan Turussa. Tässä kevään/kesän korvilla. Toukokuussa? WT on luvannut toimia matkaoppaana ;)
-
0 36
???
Mitä hyviä reseptejä suosittelette?( :D
-
0 90
Uskonnoista: Mihin uskoo vai uskooko mihinkään?
Henkilökohtainen ja arka aihe! Välttäkää tuomitsemista.:-)
-
0 84
Yönälkä iskee yleensä öisin..
Mitä teillä syöpötellään öisin ? Vai syödäänkö mitään? Toiset käy viiltämässä siivun lenkkiä tai leikkelettä, toiselle maistuu makea pulla.. Muuten en syö öisin, mutta joskus tulee iltamyöhällä nuudelihimo! Nyt lähdenkin keitteleen WT:n lempparia; shrimpnuudelit à la yum-yum(:P) ps.Saapi...
-
0 118
Supermarketit ja pikkuputiikit???
[quote=freesia]Aiemmin oli eri myymälöissä erilaisia vaatteita , astioia kankaita kenkiä yms. nyt ne ovat saman tyylisiä joka putiikissa. Hienoimmissa vaatekaupoissa tunnen itseni ryysyläiseksi.Maksun kyllä ottavat palvelu on täysin pintapuolista.Minun" Etelässäni"Helsingissä käydessäni tykkää...
-
0 16
Lasten kanssa leipomassa.
Olisiko teillä vinkkejä mitä helppoa leipoa lasten kanssa yhdessä?
-
0 344
Yrtit
Oletko innokas yrtin kasvattaja.? jos olet niin tänne kuvia ja linkkejä myös tarinaa kasvattamisesta ja istutuksesta. Kesää kohti mennään, mimmosia istutuksia sulla on kesää varten luvassa? Itselläni on jo muutamaa yrtti lajiketta tulossa ikkuna laudalla. kesän mittaan voi sitten käyttää suor...
-
0 176
Chili
Onko teillä kokemusta chilin kasvatuksesta. Jos on niin minkähän moista? tapoja kasvattaa, vinkkejä chili lajikkeista, tietoa, linkkejä chileistä.? Itse tilasin muutamia chilin siemeniä mutta vähän epäilyttää lähteekö homma toimimaan. Ajatus ois rakentaa pienimuotonen kasvihuone johon sais vil...
-
0 11
Pika: mitä suolaista...?
herkkua voisi tehdä kun taas kerran koto ei löydy oikein aineksia... Löytyy metukkaa jota vois hyödyntää, jauhoa ja maitoo kans... Ei löydy kananmunia ja juustoo... Pistäkääs aivonne taas raksuttaa... :P
-
0 50
KÄRPÄT VOITTAA
Tänään se tapahtuu...
-
0 75
Vappusimavinkit ajoissa!
Aattelin olla ajoissa vappusiman suhteen ja haluaisin uusia tuulia siman tekoon. Perinteisen hallitsen, mutta olis kiva tehdä erilaista simaa, josko jollain olisi hyviä vinkkejä. Munkkien tekoonkin olis kiva saada jotain vaihtelua. Resepteihin olen aiemmin laittanut kampamunkkien ohjeen mutta...
-
0 3
Yövartio
Tällainen ketjukin voisi olla tarpeellinen, kun "kotikokki" on harhailemassa tai muuten hukassa. Jos se vaan voisi olla näkyvillä niin että sen näkisi, kun todella sitä tarvitsee....Elo olisi turvattu ainakin siltä osalta 8-)