Keskustelut
-
0 60
Suvianne takaisin!
Mitä on kotikokki ilman Suviannea... kuin päivä ilman aurinkoa!
-
0 7
Muut kuin reseptikuvat
Keskusteluissa on mukana aina silloin tällöin myös muita kuvia - keittiöistä & "mikittimistä" ... Tuo - mikitin juttu - Kotikokin oma valehtilijoiden klubi on tosi hauska ...(:D Kuitenkin linkkien rakentaminen jotain toista kautta vaikuttaa valvalloiselta ... itse en ole ehtinyt selv...
-
0 100
Proteiini
Ainakin kasvissyöjälle miettimisen arvoinen...kuten myös laihduttajalle.
-
0 1
Nigella Lawson
Nigella on mun uus idoli
-
0 3
hää ruoka
antakaa minulle hyviä vinkkejä.. minulla on häät 9.8.08 ja pitäis saada jotain helppoa ja halpaa ja hyvää ruokaa häihin.. olis tarkoitus itse tehdä syötävät.. laittakaa spostia minulle tmikkonen_23@luukku.com.. kiitos
-
1 128
mitäs "roskaruokaa" syötte mieluiten?
Itselläni se on skrovmål. siihen tulee ranskalaisetperunat, hampurilainen juustolla sekä limu. En tosin nyt ole koko tämän vuoden aikana käynyt grillillä, sillä mun pitää pudottaa painoa, koska: meen kesällä leikkaukseen, jossa pienennetään vatsalaukku ja samalla poistetaan uusinut palleatyrä. El...
-
0 11
mitä einesruokia syötte??
Itselläni on tapana ostaa silloin tällöin kokkikartanon kinkkukiusausta, broilerpastaa. isoja rasioita, aina 700gr rasiassa. maukkaita ovat....:P
-
0 34
huominen naistenpäivä
:S:S:S mitäs huomenna naistenpäivänä meinaatte kokata Itse ajattelin valmistaa salaatin, johon laitan raejuustoa, paprikaa, tonnikalaa sekä oliiveja. pääruoaksi ajattelin: broilerpastaa. jälkihyväksi: kahvia ja pannaria mansikkahillon kera. vaikuttaiskos hyvältä :S
-
0 6
Hyvin säilyvä jälkiruoka?
Taas kerran olisin apuanne vailla... :D Eli mikä olis sellanen jälkkäri mikä olisi vielä hyvää sunnuntaina jos sen tänään tekisi... Ajattelin vaan että josko helpottaisi noiden vklopun työntekijöiden työtaakkaa (kun ovat yksin) jos olisi sunnuntain jälkkäri valmiina....
-
0 11
K-70
Katsoiko kukaan ko. ohjelmaa? Ihan mahtava, upeita esityksiä! Tuli omaa mummoa ikävä.
-
4 16
Millä korvata tuorejuusto?
Melkein joka ikiseen helkkarin herkkuun tulee tuorejuustoo... :( Syystä x sitä ei ole leipomuksiin tms saatavilla... Ajaako mikään/mitkään aine/et saman asian??
-
0 18
ideoita kaivataan..
Ajatukset on jo keväässä ja kesässä... eritoten vapussa... yleensä mennään jonnekin puistoon istumaan ja olisi kiva tehdä hyvät eväät mukaan koko porukalle.. mutta ideoita kaipaisin.. eli jotain sormin syötävää mielellään joka ei kaipaa lämmittämistä puistossa eikä mene pilalle ulkona jos vaikk...
-
3 164
Miten keität spagetin?
Tai muun pastan? Öljyä ennen vai jälkeen, minuutilleen vai sinne päin? Huuhteletko vai ei? Kylmällä vai kuumalla? Vai keitätkö ollenkaan? (siinä tapauksessa ei ehkä tarvitse vastata)
-
0 4
Vastaus- vastauksesta - vastaukseen
:o.Pikaviestit - kun olen vastannut pikaviestin, niin tulee viherällä VASTATTU. Voidaanko linkinttää mahdollisuus - VASTATTU- takaisin omaan vastaukseen ja se avaa dialogin-/Vastauslaatikon myös samalle viestittäjälle / viestille? Futomaki...B)-
-
1 5
Kylmäsavulohesta
Tällainen hassu kysymys että jos kylmäsavulohta laittaa uuniin niin "kypsyykö" se siellä ihan niin kuin tavallinen raaka lohi? Kun mun maailmassa toi kylmäsavu on raakaa samoin kuin graavilohi 8-)
-
0 6
ceasarsalaattikastikkeen ohjetta kaipailen pikaisesti !!!!
Kaivelkaapa ohjeitanne ja auttakaa minua hyvällä ja helpolla ceasarsaldekastikkeen ohjeella. Tarvitsisin sitä pian enkä ole löytänyt hyvää ohjetta ja valmista en voi enkä halua ostaa. APUA !!!!!!
-
0 5
Reseptien linkitys reseptissä
Hei Pojat ja tietysti Eero, kun linkitin reseptissä "Istanbulilainen riisi" 2 ohjettani "kirkastettu voi" ja "Pesty riisi" näytti kaikki hyvältä reseptiä tehdessä sen linkin kanssa:D... Kun klikkasin - tallenna - näytä resepti - niin heräsin ruususen unesta..:S... kun linkit eivät olleet yhteyde...
-
0 4
Haku
Toimiiko muilla tuo Tarkennettu Haku-toiminto kunnolla? Ku tämä ei tuntuis ees ettivän mitään. Vaikka kuin näpelöitsen noitten hakuehtojen kanssa.
-
0 5
Porkkana kropsun resepti ?
Tuli mieleen toisen keskustelupalstan jutuista, mieheni mummun tekemä porkkana kropsu. Se oli paistinpannulla tehty, voissa paistettu todella hyvä kasvispaistos... Mummu sitä meille usein tarjoili. Ei vain tullut pyydettyä reseptiä. Sattuisiko kenelläkään olemaan reseptiä?
-
0 7
Kuohukerma vs vispikerma
Eli mitä eroa niillä kahdella on? Tiedän, että vispikerma säilyy pitempään ja sen vaahdotusaika on pidempi. Mutta onko käyttökohteissa/ muussa eroa?
-
0 20
Kompostoreista
Millaisia kompostoreja teillä on? Ostin juuri Hobbyhallista kompostorin nimeltä "Green Johanna" eli "Kompostimaija". Maksoi 200. Seuraava ja varmaan hienompi olisi maksanut noin 500. Tykkäsin, että on liian kallis. Tämän Maijan pitäisi olla lämmin myös talvella. Vanhempi kompostorini on ohuts...
-
0 171
Pääsiäinen lähestyy!!!!
Olen aivan pääsiäishullu, koskee kaikkea siihen liittyvää, ruokia, koristeita, munia sekä aitoja että suklaisia. Olis kiva kuulla minkälaisia perinteitä itse kullakin on ennen kaikkea upeita ohjeita leipomiseen ja uusiin ruokiin. Te eri maissa asuvat kertokaa ja laittakaa uusia ihania ohjeit...
-
0 25
Pieni lisäys - kuka löytää?
Tehtiin pieni toivottu lisäys (tämän vuoksi oli hieman pätkimistä tuossa jokin aika sitten), mutta nytpä en kerrokaan että mikä :) Eli kuka löytää ensin? (:D (:D
-
0 264
Kotikokkien herkkukirja
Jatketaanko täällä :D [quote=Mustikka]Missäs mää sit seison ?[/quote]
-
0 500
Kotikokki I.N.N.O.
Olen suunnittelemassa keittiötä -ja varmasti monella muulla on vastaava projekti tulossa- niin ottaisin ilolla vinkkejänne vastaan. Hyväksi koettuja sisustusjuttuja. Hermoja/rahaa säästäviä vinkkejä...varsinkin rakennus vaiheessa. Masotolta tulikin yks ihan kiva sisustus vinkki, eli uunin kork...
-
0 51
Reseptin nimet
mielenkiintoisia nimiä olette, olemme, keksineet sapuskoillenne :-) Perinne ruoka oppaissa on myös todella erikoisia nimiä, mistä ei ainakaan vieraspaikkakuntalainen arvaa yhtään mitään... Minäkin laitan tarpeen mukaan jonkun omaperäisen nimen jos vaikka uuden piirakka-ohjeen kehittelen. Tie...
-
0 44
Ulkona keittiöstä.... Missä?
Missä muilla keskutelupalstoilla tai foorumeilla käytte? Onko muuallakin jotain kiinnostavaa?
-
0 23
Kevyitä ruokaohjeita
Rakkaat kotikokin käyttäjät !Kevyitä peruskotiruoka-ohjeita nyt olis tarvis..Perusruoka ja jälkiruoka hyviä vinkkejä vähäkalorisista ruuista. Nim:Laihdutuskilpailun osaannottaja(:P)
-
0 95
Leivät pilalla
:S Joo, ehtoota täältä Ikaalisista. Olen tällainen yksin eläjä ja olen leiponut hiivaleipää, mutta ei näytä onnistuvan. Mielestäni olen tehnyt pussin kyljessä olevan ohjeen mukaan, kohottanut altaassa ja jopa vieressä ja muuallakin, mutta tulee mitä milloinkin. Juuri otin uunista hiivaleivän, s...
-
0 85
Outoja ilmioita!
Onko muilla sama ongelma. Kun klikkaa noita "etusivu" "reseptit" "kayttajat" niin aina se mita on klikannut haviaa osittain ja sen jalkeen sita ei enaa saa klikkattuakaan ellei mee jonkun toisen kautta ensin. Osasinkohan selittaa? Vai onko mun koneessa TAAS vika?