Kotikokki- tapaaminen Turussa 26.-27.08.2019

FutoMaki
26.-27.08.2019 on Turussa perinteinen Kotikokki- tapaaminen... Olemme tavannet tosiamme jo 7. vuotta peräkkäin ja aina on ollut hauskaa sekä virkistävää menoa, missä puhutaan ummet ja lammet, syödään hyvin ja riittävästi, sekä kilistellään välissä...

TÄSSÄ JA NYT on avoin kutsu liittyä joukkoon tapamaan muita Kotikokkeja!!!

Matkat ja mahdollinen majoitus on jokaisen omalla kontolla ja järjestettävissä. Tapahtumapaikka Turussa määräytyy paljolti osallistujamäärän perusteella, johon TE KAIKKI olette tervetulleita ilmoittautumisen perusteella. Sitoutuminen olisi suotavaa, koska se sanelee hiukan ohjelmaa ja paikkaa...Ilmoittautua voi tähän ketjuun vastaten tai lähettää minulle (FutoMaki) yksityisviesti... "Ehkä" ei ole vaihtoehto ja lasketaan EI, joten KYLLÄ on sitova ja omissa käsissäsi järjestettävä...

Olemme hyvin avosylinen porukka, joka on muovautunut Kotikokissa aikojen saatossa. Näin pidämme yhteyttä ihan oikeassa elämässä ainakin kerran vuodessa, kokoontuen yhteisille kekkereille vaihtamaan kasvotusten kuulumisia... Meillä on tulijaa niin Espanjasta, kuin Ruotsista, sekä Briteistä... Tapaisin mielelläni myös saksalaisvahvistuksia, sekä Australiaa, mutta aikataulut eivät välttämättä sovi yhteen...

Tänä vuonna olen tavannut jo Tukholmassa "ruotsalaisia" Kotikokkejamme ja heitä kaikkia ikävöiden tapaan sieltä ainakin yhden hyvän ystävän taas kerran...

Puhutaan usein, että netti on anonyymien paikka, mutte me olemme tehneet sen Kotikokin osalta henkilökohtaiseksi. Juuri tänään tapasin Helsingissä Kotikokin ja ystävän, joka toimitti minulle lipstikkaa, jolle taloudessani on huutava pula...

Eri kanavia pitkin olemme yhteydessä toisiimme, mutta meitä yhdistää nimenomaan Kotikokki ihan aikojen alusta, mutta ei sulje missään tapauksessa uusia pois...

OLE ROHKEA ja tule mukaan tutustumaan... Emme raavi, pure tai sylje - joten olet täysin turvassa ja todella tervetullut... Otamme kaikki lämpimästi vastaan ja tervetulleeksi

En voi tehdä enempää, kuin KUTSUA mukaan, joten rohkaise mielesi...

Rakennetaan siltoja...

10.8.2019

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit