Kokkikaverien arvostus

Kimmo64
Minut on yritetty kasvattaa mahdollisimman rehelliseksi ihmiseksi. Olen myös siihen pyrkinyt, silloin tällöin joutuu toteamaan, olenko kuitenkaan tuon mukaan toiminut tai siihen pystynyt.
Olen todennut vasta pienen ajan sisällä, miten raaka tuo sivussa oleva reseptikommenttiosio voikaan olla. Otat kantaa toisen kommenttiin, useasti itse reseptiä lukematta. Voit jopa vastata ilkeästi. Kaikki kommentoinnit pysyvät sen jälkeen tuon suurta vaivaa nähneen tekijän reseptissä. Kommentointi voi olla täysin aiheellinen tai sitten ei. Eipä kivaa kummassakaan tapauksessa. Olisipa niin, että oltaisiin täällä suljettu yhteisö. Kaikki tietäisi mistä on kysymys. Näinhän ei ole. Kuka tahansa voi täältä päiväruokansa ohjeita hakea, jopa sellainen joka ei itse hallitse lainkaan ruuanlaittoa. Kyseinen henkilö löytää mielestään hyvän ohjeen ja päättää tehdä sen mukaan. Hakee kaupasta aineet ja kotiin tullessaan tarkistaa vielä reseptin. Rullaa vähän aikaisempaa alemmas ja löytää tyrmäävän kommentin. Ei kivaa.

Pyrin jatkossa siihen, että kommenttini reseptiin on vain positiivinen mikäli tuohon haluan vastata. Mikäli negatiivinen, aion purkautua kyseisestä asiasta keskustelupalstalle.
Tämä olisi julkisuuskuvan mukaisesti ainoa oikea vaihtoehto.
(Kommentin voi myös poistaa. Mikäli sitä jo jatkettu, vaikea tilanne. "Kaikki" loppu jää leijumaan ilmaan kysymysmerkkien kanssa)

27.4.2014

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit