kuulu porukkaan

Sarar
Olen ollut jo monta vuotta kirjautunut näille sivuille, ja alussa yrittänyt ottaa yhteyksiä muihin. Huonolla menestyksellä. Sivut ovat hyvät, paljon olen saanut vinkkejä. Ehkä joidenkin kanntta katsoa peiliin, ja ottaa tulokkaan myös keskusteluun mukaan. Ehkä olen poikkeus joka tunnen näin, siis pyydän anteeksi.

19.4.2014

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Turhapuro
No joo, jotkin jutut kuten uusimmat reseptit ovat mielestäni vaikeasti löydettävissä... Aivan kuten kaikki tuttunikin ovat sanoneet, etteivät ole nähneet uusimpia respoja olevan enää esillä... Vaikka ne ovatkin...

Voisiko syy olla esim. se, että ihminenhän yleensä luonnostaan aloittaa katsomisen vasemmalta, siirtyen sitten keskelle ja oikealle? Mainoksille paras paikka...

Reseptin lisäämisessä on liikaa valikkoja joista ei edes näe, oletko tehnyt niihin joitain muutoksia...

Etusivu on sekava ja vaikeasti käytettävä... Kannustavampi ja vaihtelevampi olisi niin että "Päivän reseptien" sijasta olisi uusimmat reseptit isoine kuvineen... Päivän reseptit olisi sitten esim. vaikkapa siinä oikeassa reunassa pienempinä kuvakkeina... Eli toisin sanoen vaihtaisivat paikkaa. :D

Kokkilokin ja Forumin yhdistämisessä ei ollut mielestäni mitään järkeä... Ymmärrän toki, että olen vain yksi ihminen jolla on vain oma mielipiteensä, mutta voiko kukaan oikeasti ja rehellisesti sanoa, että keskustelu tai muiden käyttäjien kanssa käyminen olisi parantunut kyseisen fuusion jäljiltä?!? Käyttääkö kukaan vakkari tätä enää nykyään?

Keskusteluiden aihe-alueet pitäisi olla esillä, koska muutenhan ketään ei kiinnosta mitä kukin on kirjoittanut...

Yleensäkin forum pitäisi olla sellainen perinteinen jossa kuitenkin olisi se niin "haluttu" kokkiloki vaikkapa erillisen otsikon takana... Etusivu on huono paikka sille... Tarkoitan että jos se kokkiloki on pakko säilyttää niin lisäisi nimenomaan erillisen osion sille forumissa johon porukka voi kirjoitella puuta, heinää...

Tulostusmäärät respoista oli kiva yksityiskohta silloin aikoinaan.

Sivustojen leiska saisi olla kyllä perinteisempi kuten se ennen oli... Nyt mieleen tulee eläin- ja/tai hammaslääkäri.

Peukuttaja näkyviin.

Ilmoituksiin maininta siitä mitä reseptiä asia koskee ja missä mielessä.

Miksi en pysy Kotikokkiin kirjautuneena enää nykyisin vaikka olen ruksin laittanut "muista minut kohtaan"?

Minulla varmastikin on enemmän "valittamisen" aihetta, mutta ei nyt kaikkea kerralla. ;)
2.7.2014

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

-kati
Hei
Mun mielestä olisi kiva, kun peukun saaneet näkisivät keneltä se on saatu..
Hauskaa jatkoa kaikille kotikokkilaisille!
29.6.2014

Turhapuro
Noh, olipa tämä nyt sitten aiheen vierestä, sivusta tai mistä vain, mutta Kotikokki on mielestäni mennyt täysin päin puuta näiden parin viimeisen vuoden aikana... Kuunnelkaa mitä käyttäjät tahtovat...

Sivusto ei ole enää käyttäjäystävällinen mm. näiden syiden vuoksi...

- Forum on pistetty lihoiksi.
- Itse en ainakaan enää löydä Uusimmat reseptit- tai peukutusosioita.
- Ilmoituksissa ei näe peukuttajaa, kommentoijaa tahi mihin reseptiin kyseiset jutut liittyy...
- Reseptin kuvissa ei ainakaan itselläni näy mitään kuvakohtaisia esittelytekstejä.
- Kaikki on valikon, valikon, valikon takana... Toisin oli ennen...
- yms. yms...

En ole näiden isojen päivitysten jälkeen juurikaan Kotikokkia käyttänyt, koska mielestäni sivuston sydän, toimivuus, tuttavallisuus, reseptien esitteleminen yms, yms. ovat kadonneet...

Jos viesti oli mielestänne väärässä paikassa, siirtäkää tai poistakaa se.
28.6.2014

oku60
Elä välitä mulla on töpeleksiä elikkä kirjoitus ja luku häiriö
Ei muuta kuin hyvää kesää sulle..
28.6.2014

Sarar
Hö, todellakin käpslokki oli unohtunut, mutta nyt korjattu ;o .
25.6.2014