Edullista karppaamista ja kuinka karpata jos perheessä toinen syö normiruokaa?

Tiia75
Tiedän että aiheesta on jo ainakin yksi ketju,mutta en jaksanut alkaa tsekkaamaan oliskos sieltä löytynyt vastaukset kysymyksiini,huomauttakaa toki jos löytyy :)

Elikkäs kuinka karpata taloudellisesti?Tarkoituksenani ei ole alkaa mässäilemään mielettömästi rasvan kanssa ja kuidun saannin takia ajattelin jonkin verran syödä täysjyvä leipää tai puuroa.Nythän on tietenkin lihat halpoja koska on grillikausi parhaimmillaan ja kasviksia ja juureksia saa halvalla myöskin.
Miehelläni ei ole mitään paino-ongelmaa ja haasteellista nyt onkin että kuinka hoidan ruuat hänelle,olemme aina lisänneet ruokaan paljon kasviksia ja luulen tekeväni ruuan niin että se käy minulle sellaisenaan ja sitten keitän miehelle perunat/pastat/riisit erikseen,mielitekojahan siinä tietenkin tulee kun toinen vetelee uusia pottuja naamaan ja itse puree porkkanaa,mutta ajattelin nyt kokeilla kuinka tuo turha hiilareiden käyttö vaikuttaa olotilaan yleisestikin ja painoakin olis kiva saada tippumaan :)

Leivät olen aina leiponut itse,ruisleipää lukuunottamatta,eli karppileipääkin ajattelin tehdä.

Kiitos mahdollisista vastauksista jo etukäteen :)

30.7.2012

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit