Avoin ideaketju - mitä sinä kaipaisit Kotikokkiin?

Eero
Heips! Olemme aina silloin tällöin avanneet näitä ketjuja, joissa haemme teidän toiveitanne uusista ominaisuuksista tai vanhojen virittämisestä. Kysymys siis kuuluu:

Jos saisit aivan vapaat kädet, mitä haluaisit nähdä Kotikokissa tapahtuvan seuraavaksi? Vastaus saa olla jokin uusi ominaisuus, vanhan virittäminen (miten?) tai sitten jotain ihan muuta :)

29.6.2011

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Eero
Noniin, nyt ovat ko. kommentit bittitaivaassa, kuten kommentoijakin. Mentiin sen rajan ylitse, että pelkkä varoitus olisi riittänyt. Jos jossain vaiheessa joku kommentoija lähtee ihan täysin käsistä, niin otan kyllä mielelläni ihan suoraan viestiä pikaviestinä!
27.11.2013

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

LEIPURI88
Heissan minä haluisin tänne lisää leivonta ohjeita vaikka suolasista leivonnaisista joita olisi helppo tehdä (:P)
3.11.2013

Silke
Miksi minä ein voi talenna kumppani resepti minun kirjalle?
Esim Kummituksen kurpitsakeitto -> Halloween keitokirjalle
Kumppani reseptilla ei ole talenna napia.

Terveisin, Silke
22.10.2013

Eero
Tätä ketjua tarkistellaan aika ajoin :) Kotikokissa on lähtenyt ehkä sen koko historian suurin kehitysoperaatio käyntiin. Valmista koitamme saada syksyn aikana, mutta ihan pienestä pintaremontista ei ole tällä kertaa kyse. Toiveita saa esittää ja niitä täällä toivotaankin kuten myös monia muita reittejä kerätään!
29.5.2013

Taskuvenus
Nostan tän ketjun jos vaikka jollain ideoita heräilee ja vielä ehtivät uudistuksiin mukaan :)
23.4.2013