Tv-shop

piia58
Mitä olet ostanut Tv-shopista?

Olen ostanut 7-vuotta sitten sellaisen pyöröharjan, joka siis pyörii ja muotoilee hiuksia, kun föönaa, se oli tosi hyvä, mutta pudotin sen kerran lattialle ja se meni rikki tai yksi tärkeä osa poikki.

Tänään tilasin tv-shopista Salad Chef- insinöörien kehittämän yksinkertaisen ja aivan upean sähköttömän salaattileikkurin ja siihen lisä teriä. Painallus vain ja nopeasti saa erilaiseen muotoon salaatteja, juurekset, hedelmät, kaalen ym. Helppo puhdistaa, ja siinä on linko samassa.

Sitten tunsin eilen niin kankeaksi selkäni, jotta aivan säikähdin ja mieheni kanssa päätimme tilata myös sen Tri Rollerin, se on sellainen tukeva tuoli, jossa on muotoillut kädensijat joihin voi tukeutua ja pitää käsillä kiinni. Itseään voi kallistella sivusuuntiin, eteenpäin, taaksepäin. Jalkojen asennon muutoksilla saa tehostettua liikeaksenttia. Sitten selkää vasten on tuki jossa on nyt sitten kolme pyörylää, jotka hierovat selkärangan viereisiä lihaksia, juuri siitä missä mulla on tiukkaa.
En ole mikään vempele-rakas, mutta tämä tuntui noin ensituntumalla olevan jotain mulle. Katsokaapa aamuisin mainokset, jos kerkeette.

Aikanani olen pitänyt kansalaisopistossa monia vuosia jumppaa, joten kiinnostus sinänsä hyvien liikeratojen ylläpitoon on aina ollut.
Tuon rollerin saa myös painettua aika pieneksi helposti, ajattelin säilyttää vaatehuoneessa, jossa sen helposti saan joka aamu esiin.

Olisi kiva kuulla mitä ihmiset sieltä tilaavat jos tilaavat?(:P)

30.10.2010

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit