Rusinat

Jippis
Mihin kaikkeen käytätte rusinoita? Mietittekö kaupassa, millaisia rusinoita ostatte tai tarvitsette? Minulle avautui aivan uusi maailma, kun tajusin, että rusinoissakin on eroja kuin vesissä :-) Toisin sanoen, että on olemassa muunkinlaisia rusinoita kuin kalifornialaisia sokerisia sunmaideja ja kuivakkaita turkkilaisia sultanoita...

Omiksi suosikeikseni ovat tulleet keitoissa ja muissa makeissa jälkiruoissa muscatel-rusinat ja leivonnassa ja napostelussa korintit.

3.5.2010

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

mag-morsian
Äsken Tyllerö (14 kk) tutustui rusinoihin. Ilmeisesti Tyllerö tykkäs, kun yhtäkkiä alkoi kuulua "Naaaammmmmmm..." (:D
8.5.2010

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

anne
Eipä juur tule käytettyä rusinoita tai no perinteisesti pähkinöiden kanssa kyllä välil, jos ei muutakaan ole ja naminnälkä iskee (:P) Mut se on kyll totta et niis on eroja, oon kokeillu joskus jotain muita, kun sunmaideja ja monet jääny syömättä. Lidelis on ihan hyviä pahvipurkis olevat rusinat. Niin ja olen joskus laittanu salaatteihin, mut ne pitää minust laittaa erikseen tarjolle kulhoon, jos sekoittaa salaatin sekaan menee sellasiks mössöiks.
3.5.2010

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.