^Eipä ole tietoa - toivottavasti pian kuitenkin! Tuppaa tulemaan kiire, jos 11.4. mennessä pitää olla laajasti kokeillut fondeja ja raportoinut kaikesta...
^Eipä ole tietoa - toivottavasti pian kuitenkin! Tuppaa tulemaan kiire, jos 11.4. mennessä pitää olla laajasti kokeillut fondeja ja raportoinut kaikesta...
Samaa mieltä,
11.4. on jo ihan kohta (nyt kaks vk)...
Kokeile siinä sit kaikkia fondeja...
Niitä on kuitenkin aikas monta...
No ehkä - piakoin - saamme lisää infoa!!! ;)
Fondeja odotellessa B)-
Luulisi, että lykkäävät tuota palautteen antamispäivämäärää, kun kerran valitsemis- ja lähettämispäivätkin lykkääntyivät... Eihän siitä ole valmistajalle mitään hyötyä, jos annamme vain hätiköityjä palautteita?
Luulisi, että lykkäävät tuota palautteen antamispäivämäärää, kun kerran valitsemis- ja lähettämispäivätkin lykkääntyivät... Eihän siitä ole valmistajalle mitään hyötyä, jos annamme vain hätiköityjä palautteita?
Heippa! Katsellaan tarkemmin tuota viimeistä päivää jahka tuottee ehtivät perille! Käytännössä jokaisesta tuotteestahan ei tarvitse kattavaa arvostelua tehdä, keskiössä on yleisesti kyseisten tuotteiden arviointi ja kokeilu.
Tänään on sitten postista tullut ilmoitus,
et fondit olis haettavissa...
Saas nähdä ehdinkö postiin ennen Pääsiäistä ::o ?
Jos en niin sit haen fondit ens viikolla...
Ja silloinhan on jo huhtikuu pitkällä... :D
Mä kävin hakemassa fondit kotiin :) Mukava kokoelma noita nyt pyörii tuossa pöydällä. Huomenna on itse asiassa ensimmäinen kokeilussa, kun nyt vaan osaisin päättää minkä valitsen :D
Mä kävin hakemassa fondit kotiin :) Mukava kokoelma noita nyt pyörii tuossa pöydällä. Huomenna on itse asiassa ensimmäinen kokeilussa, kun nyt vaan osaisin päättää minkä valitsen :D
Mä hain kans omat fondini kotia ja ekan jo korkkasinkin ;) Harmi vaan että kaksi oli mennyt rikki!! Sen verran lasinsiruisia etten alkanut siilailemaan...
Fondeja oli yhteensä siis 9, kantarelli, hummeri, kana, kasvis, kala, italial.vasikka, härän, vasikka ja riista.
En tiedä mistä sain päähäni että olisi myös sipuli-fondi mutta ehkä se on vasta tulossa tulevaisuudessa? Tässä siis ainakin ne mitä itse sain.
Mä hain kans omat fondini kotia ja ekan jo korkkasinkin ;) Harmi vaan että kaksi oli mennyt rikki!! Sen verran lasinsiruisia etten alkanut siilailemaan...
Fondeja oli yhteensä siis 9, kantarelli, hummeri, kana, kasvis, kala, italial.vasikka, härän, vasikka ja riista.
En tiedä mistä sain päähäni että olisi myös sipuli-fondi mutta ehkä se on vasta tulossa tulevaisuudessa? Tässä siis ainakin ne mitä itse sain.
Tuollainen on harmillista. Pistä heille viestiä, niin varmaan lähettävät uudet rikkoutuneiden tilalle. Sillä aikaa kokeilet muita.
Joo mä laitoin kyllä samantein menemään tietoa eteenpäin meiliosotteeseen joka tuli saatteessa, mietin että kyllä mä vaikka itsekin ostan noi pari fondia, lihafondeille on aina käyttöä! Ja tosiaan on tällä kertaa mistä valita! Harmi vaan kun ovat jääkaapissa säilytettäviä avattuina, tars olla joku jenkkikaappi tai kunnon kylmiö eikä tua piäni räppänä mitä jääkaappina pitävät... Noh, jos pysyy viileenä kelit niin parvekkeelle!
Ah, knorrilta siis tua sipuli, ilmankos ;D En sitten ihan unta ollut nähnyt,hehee..
Täälläkin fondit jo kotona!
Ensimmäisiä eilen kokeilin kaverin neuvojen mukaan, eli ruokalistalla oli katkarapurisottoa. Hummerifondiliemessä kun keitti riisiä niin tuli oikein maukas risotto!
Tänään listalla on possupihvejä (ja perunaa), possu tällä hetkellä marinoitumassa härän fondia sisältämässä marinaadissa. En oikein tiennyt mikä mauista olisi parhaiten possulle sopinut mutta toivottavasti tulee hyvää tästä satsista :)
Onko joku jo antanut viimeisen palautteensa, lauantainahan on viimeinen jättöpäivä?? Mä en ole ehtinyt vielä käyttää kaikkia, siis pari polaa on avaamatta, kääks! :D
Täällä on nyt kahdessa paikassa fondeista.
Tässä arvosteluja http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,8,137896,139104#msg-139104
http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,6,138109,138999#msg-138999
Ja sama juttu kuin Mustikalla, en ole niitä hirmuisesti aiemmin käyttänyt, kun tuntuvat ostettaessa niin kalliilta! Sen verran kuitenkin, että voin vertailla muihin vastaaviin tuotteisiin. Kiva päästä nyt kunnolla läträämään (=kokeilemaan;))
MUOKS: raatiin päästäkseen ei tarvinnut luvata loihtia uusia hienoja reseptejä kuvineen, vaan kertoa oma mielipiteensä tuotteesta ja vinkkejä sen käytöstä. Ei siis ole paineita, mutta tietenkin, jos keksin jotain ihanaa, laitan tänne reseptejä ja JOS poika auttaa, niin oikein kuvan kera! :-):-):-)
Minäkin huomasin ilmoituksen just viikonloppuna.
Olen kuitenkin koko ajan käyttänyt näitä fondeja heti niiden markkinoille tulosta lähtien ja mielestäni ne sopivat kaikkeen paitsi pullan leipomiseen.
Minä pääsin mukaan myös :D oli iloinen yllätys, koska en ole aiemmin kirjoitellut edes reseptejä tänne ylös, aktiivisesti kuitenkin kulutan aikaani niitä täällä etsien. En ole myöskään aiemmin tainnut fondeja kokeilla, joten ihan mahtava päästä testailemaan uusia juttuja! Ehkäpä tästä innostuis myös reseptejään julkaisemaan täälläkin :)
Hei!
Minut myös valittiin raatiin ja olen erittäin tyytyväinen! Opiskelijana kaikki tämmöiset ovat tervetulleita ja toivon että pystyn antamaan vinkkejä ja kokemuksia nimenomaan halvalla tehtyihin ruokiin. En myöskään mikään taiturikokki ole joten jokapäiväiseen, yksinkertaiseen kokkaukseen näitä tulen testaamaan.
Onko muilla raatilaisilla tietoa että koska tuotepaketti saapuu?
Miehän se kyllä tunnustan ja olen intoa täynnä kuten niin monta kertaa ennenkin.
Innostun aina kun jotain voi testata ja kertoa siitä vielä muille. Mukavasti tulee pääsiäinen juuri ja siinähän on sarkaa testata fondeja pääsiäisruokiin. Testauksen tulokset sitten kerrotaan kaikille kotikokeille.
Innolla odotan lähetystä.
Palmusunnuntain broileriruoka odottaa jo uutta marinadia kanafondista.
Olisin niin tahtonut fondeja kokeilla, mutta huomasin ilmoituksen liian myöhään. Mielestäni ne ovat aika kalliita, joten pihiys tai pikemminkin rahan puute estää niitä usein kokeilemasta.
Onnea kaikille valituille. Thekää (ei kun) Tehkää ihania, maistuvia reseptejä :)
Virhe
One fine body…
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
Samaa mieltä,
11.4. on jo ihan kohta (nyt kaks vk)...
Kokeile siinä sit kaikkia fondeja...
Niitä on kuitenkin aikas monta...
No ehkä - piakoin - saamme lisää infoa!!! ;)
Fondeja odotellessa B)-
Juuri näin!
et fondit olis haettavissa...
Saas nähdä ehdinkö postiin ennen Pääsiäistä ::o ?
Jos en niin sit haen fondit ens viikolla...
Ja silloinhan on jo huhtikuu pitkällä... :D
Huksi, kuinka mittava se fondikokoelma on? :-)
Tuollainen on harmillista. Pistä heille viestiä, niin varmaan lähettävät uudet rikkoutuneiden tilalle. Sillä aikaa kokeilet muita.
PS. Sipuli - fondi ilmestyi juuri Knorrilta.
FM
Ah, knorrilta siis tua sipuli, ilmankos ;D En sitten ihan unta ollut nähnyt,hehee..
Ensimmäisiä eilen kokeilin kaverin neuvojen mukaan, eli ruokalistalla oli katkarapurisottoa. Hummerifondiliemessä kun keitti riisiä niin tuli oikein maukas risotto!
Tänään listalla on possupihvejä (ja perunaa), possu tällä hetkellä marinoitumassa härän fondia sisältämässä marinaadissa. En oikein tiennyt mikä mauista olisi parhaiten possulle sopinut mutta toivottavasti tulee hyvää tästä satsista :)
Minulle pulot tulivat ehjänä ja kaikki on jo korkattu :)
Tässä arvosteluja http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,8,137896,139104#msg-139104
http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,6,138109,138999#msg-138999
Ja sama juttu kuin Mustikalla, en ole niitä hirmuisesti aiemmin käyttänyt, kun tuntuvat ostettaessa niin kalliilta! Sen verran kuitenkin, että voin vertailla muihin vastaaviin tuotteisiin. Kiva päästä nyt kunnolla läträämään (=kokeilemaan;))
MUOKS: raatiin päästäkseen ei tarvinnut luvata loihtia uusia hienoja reseptejä kuvineen, vaan kertoa oma mielipiteensä tuotteesta ja vinkkejä sen käytöstä. Ei siis ole paineita, mutta tietenkin, jos keksin jotain ihanaa, laitan tänne reseptejä ja JOS poika auttaa, niin oikein kuvan kera! :-):-):-)
Olen kuitenkin koko ajan käyttänyt näitä fondeja heti niiden markkinoille tulosta lähtien ja mielestäni ne sopivat kaikkeen paitsi pullan leipomiseen.
Minut myös valittiin raatiin ja olen erittäin tyytyväinen! Opiskelijana kaikki tämmöiset ovat tervetulleita ja toivon että pystyn antamaan vinkkejä ja kokemuksia nimenomaan halvalla tehtyihin ruokiin. En myöskään mikään taiturikokki ole joten jokapäiväiseen, yksinkertaiseen kokkaukseen näitä tulen testaamaan.
Onko muilla raatilaisilla tietoa että koska tuotepaketti saapuu?
oli ilmoitus! Ja varmasti oli halukkaitakin...
Tunnustaako kukaan tulleensa valituksi???
;)
Innostun aina kun jotain voi testata ja kertoa siitä vielä muille. Mukavasti tulee pääsiäinen juuri ja siinähän on sarkaa testata fondeja pääsiäisruokiin. Testauksen tulokset sitten kerrotaan kaikille kotikokeille.
Innolla odotan lähetystä.
Palmusunnuntain broileriruoka odottaa jo uutta marinadia kanafondista.
Tunnustan minäkin B)-
(mitäs kyselin - ilmoitus tuli just)
Onnea kaikille valituille. Thekää (ei kun) Tehkää ihania, maistuvia reseptejä :)