Suomen Laki

Lynx
On tosiaan jotain vikaa tässä yhteiskunnassa.

Viime yönä olin etsintäpartiossa mikana. 14 vuotias tyttö oli kadonnut ja viimeisin tieto oli, että lähtenyt kahden aikuisen mukaan.

Tyttö löytyy kuin ihmeen kaupalla miehen asunnosta ennen yhtätoista illalla.
Humalassa ja epäillään hyväksikäyttöä.
Itse näin toisen kolmekymppisen sian joka siellä ihan päissään selitti poliiseille, että on vain huolehtinut tytöstä kun vanhemmat ei huolehdi.

Eniten harmittaa, kun en tajunnut tuosta lapsenraiskaajasta ottaa kännykällä kuvaa!

No tyttö joutui sairaalaan yöksi ja arvatkaa mitä!! Poliisit lähti ja miehet sai jatkaa bileitä!???????

Siis onko tämä normaalia??

Sitten kysytään HALUAAKO tehdä rikosilmoituksen???

Säästetäänkö näin varoja vai mitä?

Poliisit ei edes ehdottanut, että pitää viedä raiskaustutkimuksiin vaan onneksi äiti tajusi itse.
Kukaan ei neuvonut, että on tehtävä rikosilmoitus. Onneksi hoitaja oli kysellyt asiasta.
Miten shokissa oleva yksinhuoltaja äiti välttämättä tajuaa tuossa tilanteessa toimia protokollan mukaan. Eikö se ole poliisin asia auttaa ja neuvoa, että saa mahdolliset hyväksikäyttäjät vastuuseen.
Ja jos ei mitään ole sen suhteen tapahtunut, niin eihän alaiköäisen houkuttelu ole normaalia ja humalaan juottaminen!!??

Tässä kävi niin, että kaverin luo yöksi ja Isä oli vaikuttanut luotettavalta. Oikein urheiluseuranvalmentaja tai jotain.
Lupasi huolehtia tytöistä. Illalla tarkistussoiton jälkeen saa kuulla, että Isä ei tiedä mitään tytöistä eikä ole edes kiinnostunut missä ne on?

Olkaa ihmeessä varovaisia yökyläilyjen kanssa!

Ja ei seurustelua tuossa iässä varsinkaan vanhemmanpojan kanssa. Porukat ja hengailupaikat on erit!! Ja siihen nuorenrakkauden ero ja pöytä on katettu.

Nyt juuri kuulin, että kytät oli tehneet sellaisenkin virheen, että kun olivat lähteneet paikalta, niin olivat jättäneet alaikäisen paikalle??!! Eli tytön 15 vuotias kaveri oli jätetty näitten kolmekymppisten miesten kanssa?
Pitäisiköhän poliisien koulutusta lisätä??

Eli jos vanhemmat ei ole hakemassa humalaisia alaikäisiään pois, niin ne jätetään sinne?

Ehkä raiskattavaksi tai ainakin juotettavaksi. Mitä ihmettä?

28.2.2010

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit